קניון מלחה, חנות 'RESERVED' בשטוטגרט (צילומים: יוני סיבוני, יח"צ)
קניון מלחה, חנות 'RESERVED' בשטוטגרט (צילומים: יוני סיבוני, יח"צ)

כמו בבירות האופנה של אירופה: "זארה הפולנית" עולה לירושלים

סניף של מותג האופנה הפולני 'RESERVED', שמזכיר מאוד את בעיצובים שלו את 'זארה' אך נחשב למותג מוביל בזכות עצמו גם בשל המחירים הנמוכים, ייפתח בקניון מלחה בעוד כשבועיים, והוא יהיה הסניף החמישי של הרשת בישראל

פורסם בתאריך: 26.5.24 11:40

נשות ירושלים שימו לב – מותג האופנה הפולני 'RESERVED' מגיע סוף-סוף לירושלים. זה יקרה כשש שנים לאחר פתיחת הסניף הראשון של הרשת הפולנית בישראל (בקניון איילון). הסניף בקניון מלחה, שישתרע על פני מאות מטרים רבועים, יהיה החמישי של 'RESERVED' בישראל (מצטרף לסניפים הקיימים בקניון איילון ברמת גן, קניון גבעתיים, מתחם מיי בייבי בירכא וקניון TLV בתל אביב).

'RESERVED', שלו כ-500 חנויות ברחבי העולם, נחשב למותג אופנה מוביל בזכות העיצוב הטרנדי שלו ובזכות מחירים אטרקטיביים מאוד ביחס לשאר המותגים המשווקים בישראל. על פי התוכניות של קבוצת H&O שמחזיקה בזיכיון של 'RESERVED', בישראל יפתחו כ-20 חנויות של המותג, כאשר התכנון הוא ששטח כל סניף ישתרע על פני כ-700 מ"ר.

 

 

 

הפתיחה של 'RESERVED', שיושק רשמית ב-10.6, מצטרפת לכניסתם של מותגים רבים בחודשים האחרונים לקניון מלחה – בהם FLYING TIGER, FLYING TIGER, COLUMBIA ואחרים. בנוסף, בימים הקרובים תיפתח גם חנות של 'SUPER PHARM GALLERY' – תת הרשת של סופר פארם אשר ממוקדת בקוסמטיקה.

לדברי צביקה רוזנטל, מנכ"ל עזריאלי ירושלים: "אנו גאים ונרגשים להציג ללקוחותינו תמהיל גדול ונחשק כל כך של חנויות ולהנגיש את המותגים המובילים ביותר במקום אחד. אנחנו עובדים כל העת כדי לשפר את חווית הלוקחות בקניון ולהביא את המגוון הגדול ביותר של מותגים מהארץ ומחו"ל, תוך בניית תמהיל רחב ומגוון של חנויות שפונות לכל הגילאים. בחודשים הקרובים צפויות עוד השקות נחשקות רבות המתקיימות כחלק מהתרחבות והתפתחות הקניון".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר