אנדרלמוזה במוזיאון ארצות המקרא (צילום: דויד סעד)
אנדרלמוזה במוזיאון ארצות המקרא (צילום: דויד סעד)

"אנדרלמוּזָה" תחת כיפת השמיים במוזיאון ארצות המקרא

אחרי שכבשה מאות אנשים בשנה שעברה, ב-22 באוגוסט ה"אנדרלמוזה" חוזרת – אירוע הקיץ השנתי של מוזיאון ארצות המקרא במופעי מוסיקה ואמנויות אל תוך הלילה ובמפגש עם אמנים, מיצגי וידאו-ארט, מופע ג'אז, ולוּפר אחד שיסחוף את המבקרים לתוך אווירה מקראית ועם זאת עכשווית

פורסם בתאריך: 17.8.18 14:02

ה"אנדרלמוזה" במוזיאון ארצות המקרא כבר הפכה למסורת. בכל שנה המוזיאון משנה את עורו והופך למשכן אומנויות המייצר מפגשים המשחקים בין עבר להווה. לראשונה בערב זה, גלריות המוזיאון יראו אור בשעות הלילה וייצבעו כולן בצבע הכחול, כשביניהן מוצגים ארכיאולוגיים והיסטוריים לצד אמנים ויוצרים שייפגשו למסיבה רב תרבותית ייחודית. פרטי אומנות כחולים, מוזיקת ג'אז ממקורות ה- BLUES ומיצגי ווידאו ארט בגווני תכלת ישטפו את עיניכם ויחשפו בפניכם עולם שלם על טהרת הצבע הכחול בהשראת תערוכת הדגל של המוזיאון "אל עומק התכלת". כמו בתערוכה, כך גם בערב זה תוכלו להרגיש איך לאט לאט הצבע הכחול מקבל משמעויות נוספות – כאלה שלא תמיד חשבתם עליהן.

 

עומרי מור (צילום: יוסי צווקר)

עומרי מור (צילום: יוסי צווקר)

המוזיאון יארח אמנים בעלי שם עולמי, ביניהם נגן הג'אז הישראלי עמרי מור שכבש את הבמות הגדולות של פסטיבלי הג'אז בכל העולם. מור ייקח את המבקרים למסע מוזיקלי שישלב בין מוזיקה אנדלוסית צפון אפריקאית לבין הג'אז המערבי, ויחשוף אותם לשפה מוזיקלית חדשה שטרם הכירו.

בנוסף תופיע, האמנית שלומית יעקב הירושלמית מצמד "Mejadra eyes", שמצליחה להפוך כל חומה, קיר או דלת למיצג וידאו ארט עוצר נשימה. המוזיקאי רן גרסון יראה מה קורה כשכלים מתרבויות עתיקות פוגשים את ה'לוּפר' האלקטרוני שכבש בשנה האחרונה את העולם, וכן הרצאת פרפורמנס ייחודית שתועבר לראשונה על ידי ענת פיק וד"ר עדינה קמיאן, על תפקידו המשמעותי של הצבע הכחול כפי שהופיע ביצירות מובילות וידועות בתחומי האומנות, אופנה קולנוע ועוד.

אנדרלמוזה (צילום: דויד סעד)

אנדרלמוזה (צילום: דויד סעד)בנוסף, לערב אחד ניתן יהיה ליהנות ממפגשים אינטימיים עם אומנים שיפתחו את הדלת אל תהליך היצירה שלהם. אמני קרמיקה, טקסטיל, רישום וניפוח זכוכית הם חלק קטן מהיוצרים הלא שגרתיים שתשמחו להכיר מקרוב.

זה עומד להיות ערב כחול עמוק ורב חושי תחת כפיים השמיים, עם האוויר המיוחד של ירושלים וחוויה מרתקת ובלתי צפויה.

האירוע יתקיים ב-22 באוגוסט החל מהשעה 19:30 וניתן לרכוש כרטיסים בעלות מוזלת במכירה המוקדמת.

לרכישת כרטיסים באתר מוזיאון ארצות המקרא

טלפון: 02-5611066

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר