מיכאל גריילסאמר (צילום: עוז ברק)
מיכאל גריילסאמר (צילום: עוז ברק)

מיכאל גריילסאמר ל"כל העיר": "אני מבקש מהירושלמים להחזיק לי אצבעות"

רגע לפני שהסינגל החדש שלו - 'וכל החיים' יוצא, משוחח היוצר הירושלמי מיכאל גריילסאמר עם "כל העיר"

פורסם בתאריך: 7.2.19 11:06

היוצר הירושלמי מיכאל גריילסאמר מוציא בימים אלה סינגל חדש – "וכל החיים", שיר שנולד משיתוף פעולה עם המוזיקאי בנו הנדלר. בקרוב הוא יידע אם הסינגל עבר את ישיבות המערכת של תחנות הרדיו השונות ונכנס לפלייליסטים. "אני מבקש מהירושלמים להחזיק לי אצבעות", מחייך גריילסאמר ומוסיף: "אני גאה מאוד בשיתוף הפעולה שלי עם בנו הנדלר, איש אשכולות ומוזיקאי מדהים".



"וכל החיים" נולד תוך הסתובבות עם בתו בת השנתיים וחצי ברחביה, לפני שעמד לנסוע עם רעייתו שמרית להופעות בקנדה. "לפעמים אנחנו לוקחים איתנו את הילדים אבל הפעם זה לא הסתדר", הוא מספר, "הבן שלי התחיל לדאוג וכתבתי לו את השיר כדי להשקיט את הדאגות. בהמשך זה הפך להיות שיר שמדבר בכלליות על דאגה ועל מרחק בין בני אדם, לפעמים אנשים שקרובים אלינו פיזית ונפשית אבל אנחנו לא פוגשים אותם באמת כי אנחנו מרוכזים במסכים".



לדברי גריילסאמר, זו אינה הפעם הראשונה ששיטוט בירושלים מהווה עבורו מקור השראה. "אני חוזר לשכונות שגדלתי בהם. לרחביה, בקעה וקטמון שנחשבות היום שכונות יוקרה. זה לא הרגיש כך אז. הרחובות מאוד יפים אבל גם יש בהם הרבה מטען ומורכבות שטוב לכתיבת שירים".

אלבומו הראשון של גריילסאמר "מתעורר" זכה להצלחה גדולה מאוד. הסינגל הראשון "אשתי היקרה – לא נרדם" הגיע למקום השני במצעד גלגלצ וזכה לכ-250,000 צפיות ביוטיוב. גם האלבום השני שהוציא יחד עם אשתו שמרית "בפריז" ב-2011 זכה להצלחה ולהשמעות רבות. השניים מופיעים כיום במקומות שונים בעולם כמו קנדה וצרפת.

"ההישג של 'אשתי היקרה – לא נרדם' היה גדול בזמנו, ועד היום מבקשים את השיר. זה לא כל כך הפתיע אותי בזמנו כי ידעתי שזה שיר חזק", הוא אומר, " היום אני מקליט ועובד על דברים חדשים. אני אוהב להתנסות בכיוונים חדשים ואם אני שומע סגנון שמדליק אותי אני מתנסה בו. אולי זה גם מה שעשה לי בעיות לאורך הקריירה, שלא נדבקתי לסגנון אחד. אני מסיים בימים אלה גם לימודי קולנוע ואביים קליפ לשיר, הפקה שהיא שיתוף פעולה ירושלמי. טיזר לקליפ כבר קיים אצלי בעמוד. השיר זמין בכל מקום ששיר יכול להיות זמין היום כמו ספוטיפיי ואפל מיוזיק. באפריל נופיע בנוקטורנו במסגרת פסטיבל ירושלים לאמנויות ואני מזמין את כולם לבוא לראות אותו גם בלייב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר