כוכבי "הכלה מאיסטנבול" (צילום מסך: מתוך ערוץ ויוה)
כוכבי "הכלה מאיסטנבול" (צילום מסך: מתוך ערוץ ויוה)

איך הסתבך המוזיקאי הירושלמי עם ההפקה של הטלנובלה הלוהטת "הכלה מאיסטנבול"?

תומר עג'ם, מוזיקאי ירושלמי, פרסם ביוטיוב קליפ מצולם עם נעימה שמתבססת על הטלנובלה המצליחה "הכלה מאיסטנבול", אחרי כמה ימים הוא נדרש להוריד אותו. הסיבה: חשש להפרה של זכויות יוצרים: "בינתיים העליתי את הנעימה תחת השם שלי ביוטיוב; זה תהליכים. עניין של כמה ימים לדעתי"

פורסם בתאריך: 29.1.19 17:53

המוזיקאי הירושלמי תומר עג'ם, שהוציא נעימה שמתבססת על הטלנובלה המצליחה בערוץ ויוה "הכלה מאיסטנבול" – נאלץ בימים האחרונים להסיר אותה מאתר הפופולארי לשיתוף סרטונים. הסיבה: חשש להפרה של זכויות יוצרים. עג'ם, שמוביל את ההרכב "אתניקה", העלה ליוטיוב ביצוע מצולם של הנעימה, המבוססת כאמור על הטלנובלה, וזכה לכ-400 אלף צפיות ולתגובות רבות תוך יומיים. אך אז הגיע טלפון מטעם ההפקה של הטלנובלה, ועג'ם נאלץ להסיר את הקליפ, עד שיוסדר נושא זכויות היוצרים מול חברת ההפקה הטורקית. בינתיים, פרסם עג'ם את הנעימה, ללא הביצוע המצולם, בעמוד הפרטי שלו ביוטיוב.




הקליפ "אתניקה" שירד מהיוטיוב (צילום מסך: מתוך יוטיוב)

 


"יש לנו קצת בעיות עם המלחין בטורקיה", מספר עג'ם בשיחה עם "כל העיר", "מטעמו רוצים שנוציא אישור מסודר. אז עצרו לנו את זה. בינתיים העלינו את הנעימה במקום אחר. העליתי את זה תחת השם שלי ביוטיוב, ולא תחת החברה שלי שצריכה להוציא אישור. זה תהליכים. עניין של כמה ימים לדעתי".


תומר עג'ם (צילום: אתי חן)

תומר עג'ם (צילום: אתי חן)


עג'ם מוסיף ומספר: "אני בעצמי לא ראיתי את הסדרה, אבל זה נהיה ויראלי בצורה לא נורמלית. מאות אלפי צפיות היו לנו. וראיתי שזה צובר ממש תאוצה אז ממש תוך יומיים החלטנו להוציא את זה, והוצאנו את זה .זה הגיע לכמעט 400 אלף צפיות ביוטיוב".



אופרת הסבון הטורקית "הכלה מאיסטנבול" המשודרת בערוץ ויוה זוכה להצלחה אדירה בישראל, ונחשבת לתופעה של ממש. הסדרה אף זכתה בפרס האמי הבינלאומי לטלנובלה הטובה ביותר. גם ב"ארץ נהדרת" זיהו את העניין ויצרו בתגובה את סדרת המערכונים "השתול מאיסטנבול".

האלבום הרביעי של ההרכב "אתניקה", שייצא בהפקת פליי רקורדס, יכלול את הנעימה המדוברת ורמיקס נוסף לאותה יצירה. בנוסף לכך יכלול האלבום יצירה מקורית של "אתניקה", ושירים מובחרים מאלבומים קודמים.

עג'ם הוא מוזיקאי ירושלמי ידוע, שעיבד וכתב עבור גדולי האמנים בישראל ביניהם איציק קלה, עומר אדם, שריף, שלומי שבת וגם עיבד והלחין את הדואט הראשון של אתי לוי וזהבה בן מפרויקט "לעת זיקנה עזבוהה", של האמרגן ישראל בונדק.  ההרכב "אתניקה" בהובלתו הוא הרכב המבצע נעימות שברובן מבוססו על שירים ישראלים מוכרים כמו למשל "מתנות קטנות" של רמי קליינשטיין או "באה אליכם" של מירי מסיקה. היצירות עוברות עיבוד המעביר אותן למחוזות יווניים-טורקיים ומצריים.


בבא ג'ון: האימפריה הפרסית בירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ברי רביבו שמש

    תומר עג'ם מפיק מעבד ויוצר מוזיקלי מהשורה הראשונה יש לו כשרון אדיר ומעל ל-2 עשורים כבר שם דבר בתחומו כל מה שהוא נוגע ויוצר הופך ללהיט ואין ספק שהגיע לגדולה מגיע לו להצליח הוביל ומוביל הרבה אמנים בדרכם המוזיקלית הוא מוערך ואהוב על כל מי שמכיר אותו ידיו מבורכות ועוד תשמעו רבות פרוייקט "אתניקה" בניצוחו כולל נגנים בכלים חיים שמנעימים כל אירוע או הפקה היום אין שמחה ללא אתניקה שמנצחת על כל הרכב מוזיקלי בהצלחה תומר היקר תמשיך לעלות על דרך המלך גאים ומאמינה בך מאז ולתמיד – וכמובן שמאחורי כל אדם מצליח עומדת אשת חיל אמיתית אתי חן הנדירה

  2. דרור עופר

    תומר המלך תצליח בכל מעשי ידיך זו סתם בירוקרטיה שמבוססת על צרות עין מההצלחה שלך, מה שעשית עם הנעימה הזאת הטלויזיה לא הצליחה לעשות העיקר שיש לי את הרינגטון בפלאפון….אוהב אותך אח יקר מורה שלי.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר