מתחם 'IceEat' בפארק מיטשל במשכנות שאננים (צילומים: ריקי רחמן, יח"צ)
מתחם 'IceEat' בפארק מיטשל במשכנות שאננים (צילומים: ריקי רחמן, יח"צ)

עד סוף אפריל במשכנות שאננים: החלקה על הקרח, אוכל ומוזיקה

בפארק מיטשל, שממוקם בלב השכונה ההיסטורית, נפתח מתחם 'IceEat', שמשלב החלקה על הקרח, קולינריה והופעות חיות

פורסם בתאריך: 14.2.19 09:53

שלג, למעט פתיתים בודדים שירדו על העיר לפני כחודש, ככל הנראה לא יהיה השנה בירושלים, אבל אם אתם חובבי החלקה על הקרח אז בשבוע שעבר החל לפעול בעיר מתחם שתפור עליכם.



בפארק מיטשל, בלב ליבה של שכונת משכנות שאננים ובסמוך לבריכת הסולטן, נפתח בשבוע שעבר מתחם 'IceEat', מתחם ראשון מסוגו בירושלים שמשלב החלקה על הקרח, קולינריה והופעות חיות. המקום יפעל עד לסוף אפריל, כשעל היוזמה להקמתו והפעלתו אחראים משרד ירושלים ומורשת, עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים, ובהפקת החברה העירונית אריאל.



מתחם 'IceEat' עוצב בהשראת ה-SkyLight בלונדון, כאשר חלק מהמתחם מקורה וחלקו תחת כיפת השמיים. במתחם מוצבות כיפות איגלו ענקיות, מוארות ומחוממות, בהן ניתן לשבת ולאכול. המתחם כולל גם בר אלכוהול שיארח ברים ירושלים מוכרים, משאיות אוכל, סדנאות קולינריה ועוד.

מתחם 'IceEat' בפארק מיטשל במשכנות שאננים (צילום: יח"צ)

מתחם 'IceEat' בפארק מיטשל במשכנות שאננים (צילום: יח"צ)

משטח ההחלקה על הקרח מיועד לכ-100 מחליקים בו זמנית. בצמוד אליו יפעלו מתחם הקולינריה בו יוצעו מבחר מנות שף ומנות ילדים. בשעות הערב יערכו הופעות של אמנים, שפים ואמני אוכל מובילים מהארץ ומחו"ל. בין המשתתפים יהיו שף עזרא קדם, שף משה בסון, השפית ויקטואר ממילאנו, שי צברי והילה אלפרט, שיערכו מופע משותף שיכלול אוכל, סיפורים ושירים; משתה גיאורגי מיוחד, ארוחת בוקר של כרובית עם הבלוגר ומחבר ספר הכרובית עוז תלם; הופעות של מארק אליהו, שירה גבריאלוב ובינת אל פאנק, וכן תקליטנים מובילים. במתחם אף יתארח מיזם 'FOOD UPPPRINTING' של שתי סטודנטיות מהולנד, שפיתחו מדפסת תלת מימד עבור אוכל "מבוזבז" הנועד לזריקה.

מדי שבוע יהיו תכנים קבועים במקום: בימי שלישי יפעל הליין 'ברים ירושלמים מארחים (BARS ON THE ROCKS); בימי רביעי 'THE FOODIES NIGHTS', אשר במסגרתו יתארחו במתחם שפים ואמני אוכל יגיעו מהארץ ומהעולם; בימי חמישי 'LET THE MUSIC PLAY' – ערבי אמנים ומופעים מוזיקליים; ובימי שישי בבוקר 'FOODTALKS' – הרצאות, סדנאות וטעימות עם בלוגרים ואושיות קולינריה.

במקום יהיה גם רזידנסי ראשון מסוגו של אמן האוכל המולקולרי הבינלאומי אלכסנדר לחניש "זונדר", שיתארח במשך כל תקופת הפעילות בגלריית "קול האות", שם יעבוד על פרויקטים המשלבים אוכל, אמנות וטכנולוגיה.

מתחם 'IceEat' בפארק מיטשל במשכנות שאננים (צילום: ריקי רחמן)

מתחם 'IceEat' בפארק מיטשל במשכנות שאננים (צילום: ריקי רחמן)

מנהלת הפרויקט מרב אורן, מסבירה על מקור ההשראה ואומרת כי "יש כיום טרנד בעולם של מסיבות במקומות קרים מאוד בחורף כמו ניו יורק ולונדון שמתקיימות על גגות. כד לפתור את בעיית הקור מקימים מבנים דמויי כיפות, כמו שאנחנו יצרנו ב-'IceEat'. הקונספט הכללי הוא של מקום בילוי שאינו מיועד רק להחלקה על הקרח אלא משלב קולינריה, אמנות ותרבות".

בשעות אחר הצהריים מיועד המקום לאכלס משפחות וילדים ובשעות הערב והלילה הוא מיועד לקהל בוגר יותר שיגיע לבלות במתחם. "האוכל אחרי הצהריים יותאם לקהל של ילדים ומשפחות כמו למשל מיני בורגרים וצ'יפס", מציינת אורן, "אבל עדיין יהיה אוכל איכותי ומוקפד. היה חשוב לנו לשמור על מחירים נגישים ואין מנה שעולה על 35 שקלים, מלבד הארוחות בהן יתארחו שפים מובילים".

המתחם יפעל יד ל-30 באפריל. המקום יהיה פתוח בימי ראשון עד חמישי בין השעות 23:00-10:00, בימי שישי מ-9:00 ועד ל-14:00, ובמוצ"ש החל משעה לאחר צאת השבת ועד חצות.

הכניסה למתחם ההחלקה על הקרח הינה לגילאי 5 ומעלה, כשמחירי הכניסה הינם 30 שקלים לילד ו-40 שקלים למבוגר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר