אייסלנד (צילום: ארנון בוסאני)
אייסלנד (צילום: ארנון בוסאני)

אייסלנד חוזר ובגדול: מתחם החלקה על הקרח לכל המשפחה בארנה

זוכרים את מתחם האייסלנד בארנה בשנה שעברה? הוא חוזר אלינו ובגדול. גם השנה יפעל בארנה מתחם החלקה על הקרח שיאפשר חוויה ייחודית לכל המשפחה

פורסם בתאריך: 3.7.18 08:58

החופש הגדול הגיע ואיתו הדילמות הקבועות איך להעסיק את הילדים ולא פחות חשוב – איך לעשות את זה במזגן. זוכרים את מתחם האייסלנד בירושלים בשנה שעברה? הוא חוזר אלינו ובגדול, גם הפעם בארנה. תוכלו לבלות עם כל המשפחה בהחלקה על הקרח, עם מחליקיים מקצועיים, אביזרי עזר לילדים ומדריכים שיעזרו לכם לשרוד את האתגר והכל במזגן הצונן.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

החל מה-8.7.2018 ועד 31.8.2018 אתם מוזמנים למתחם החלקה על הקרח 'אייסלנד' שבאצטדיון ארנה בירושלים. המתחם, שהובא במיוחד מאוסטריה לירושלים, הינו הגדול ביותר בארץ, משתרע על פני כ-1800 מ"ר. אייסלנד לא מיועד רק לצורך סיפוק מענה לחובבי ההחלקה על הקרח, להיפך, הוא מקנה לכולם הזדמנות  להתנסות בחוייה סוחפת, מלווה באתגר, שהיא גם סוג של ספורט ואם תתמידו – לא תרצו שהחויה תיגמר. המתחם מציע חוויית בילוי והנאה לטווח רחב של גילאים מגיל 5 ואילך. לרשות המבקרים יעמוד צוות הדרכה מקצועי שיוכל לסייע למתחילים בהחלקה מהצעד הראשון.

 

אייסלנד (צילום: ארנון בוסאני)

אייסלנד (צילום: ארנון בוסאני)

ציון תורג'מן מנכ"ל חברת אריאל: "אנו בטוחים כי גם השנה תמשוך אטרקציית 'אייסלנד' החדישה בירושלים אלפי משפחות המגיעות מכל רחבי הארץ ליהנות מהחלקה על הקרח במתחם חדיש ומאובזר במיטב הציוד המקצועי. מתחם ההחלקה החדיש הגיע השנה מאוסטריה ומבטיח חווייה מהנה לגדולים ולקטנים. גם מי שלא יודע ממש להחליק מוזמן להגיע וללמוד בעזרת צוות המדריכים המנוסה שיעמוד לרשותם במקום. אני מזמין את כולם, ילדים קטנים, צעירים ומבוגרים, חובבים ומחליקים מקצועיים, לבוא וליהנות מבילוי איכותי בירושלים במתחם אייסלנד".

אז תחליקו אותה!

 

מתחם אייסלנד יפעל בין התאריכים 8.7.2018  עד 31.8.2018 בין השעות 9:00-22:00

מחיר: לגילאי 5-18 – 30 ש"ח. מגיל 18 ומעלה – 40 ש"ח. ניתן לרכוש עזרים להחלקה על בסיס מקום פנוי בתוספת 5 ₪.

ההחלקה הינה 45 דקות ומגיל 5 ומעלה.

אין מכירת כרטיסים מוקדמת. רכישת כרטיסים רק בקופות הארנה.

כניסה אחרונה בשעה 21:00 – מכירת הכרטיסים הינה במקום ובימי הפעילות בלבד.

המתחם נגיש.

טל׳ קופות: 02-6424040 (בימי הפעילות)

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. לוראל

    ממש לא לכל המשפחה לגדולים בלבד קנינו כרטיסים מראש ורק כשהגענו לשם נאמר לנו שהבובות שעוזרות לילדים הקטנים לא קיימות נשברו להם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר