נועה שמידע, ליעד רוח ויהודה מעיין (למעלה משמאל עם כיוון השעון), ירון אילן, תלמידי בית הספר לאמנויות באוסטריה, כרמית אהרנרייך, רוני טל, נריה כהן, אילן שם טוב וישראל כ"ץ (צילומים: פרטי, אורנה פנירי, איגוד הטאקוונדו, אמיר בוסאני)
נועה שמידע, ליעד רוח ויהודה מעיין (למעלה משמאל עם כיוון השעון), ירון אילן, תלמידי בית הספר לאמנויות באוסטריה, כרמית אהרנרייך, רוני טל, נריה כהן, אילן שם טוב וישראל כ"ץ (צילומים: פרטי, אורנה פנירי, איגוד הטאקוונדו, אמיר בוסאני)

בריח מנטה: הקאמבק של ירון אילן

אחרי שהחלים וחזר לאיתנו, ירון אילן חזר גם להגיש את התוכנית האהובה 'מנטה' ברדיו ירושלים @ וגם: מדליית הזהב שקיבל איש יחסי הציבור הירושלמי - ירושלמיז

פורסם בתאריך: 15.1.23 11:34

השבוע האחרון, מאז יום חמישי שעבר, היה סוער מאוד ברדיו ירושלים. ההתבטאויות של אלעד עמדי עשו הרבה כותרות, בעיקר שליליות, אבל הנה – 'ירושלמיז' כאן כדי להביא גם בשורות טובות וחיוביות מהרדיו, אולי אפילו מרגשות: השדרן ומנחה הטלוויזיה ירון אילן בריא ומאושר. כן, כן, אחרי הניתוחים וכל הפרוצדורות הרפואיות שעבר, אילן חזר להגיש את 'מנטה' ברדיו ירושלים בימי חמישי, ו'ירושלמיז' מבטיח לכם להביא כאן בקרוב תמונה שלו משדר, וגם כמה מילים חמות.


ירון אילן (צילום: פרטי)

ירון אילן (צילום: פרטי)


***

עם כל הכבוד לתרגילי הטאקוונדו המוצלחים שאיש יחסי הציבור ליעד רוח עושה לתקשורת במקום לשלוח לה סתם הודעות משעממות, כדאי לכם לדעת שבשבוע שעבר הוא קיבל במתנה מדליה מקורית של אליפות הסבב העולמי בטאקוונדו שנערכה בישראל, בתוספת תעודת הוקרה מיוחדת.

סחתיין על המדליה ליעד רוח, ועם כל הכבוד, רק תסביר לנו בבקשה על שום מה זכית בכבוד?
"אה, זה פשוט מאוד, יו״ר איגוד הטאקוונדו יהודה מעיין והמנכ"לית נועה שמידע, העניקו לי את המדליות המקוריות של אליפות הסבב העולמי שנערכה בישראל, וזאת עבור ליווי שנת 2022 באופן מרשים בתקשורת".


נועה שמידע (משמאל), ליעד רוח ויהודה מעיין (צילום: איגוד הטאקוונדו)

נועה שמידע (משמאל), ליעד רוח ויהודה מעיין (צילום: איגוד הטאקוונדו)


***

והנה ידיעה מרעישה שהגיעה אלינו זה עתה מבית הספר התיכון לאומנויות: תלמידי מגמת הקולנוע המריאו לווינה, בירת אוסטריה, ושם, לראשונה השנה וכחלק מתהליך התקרבות במערכת היחסים בין ממשלת אוסטריה וישראל, הם הופגשו עם תלמידים ויוצרי קולנוע וינאים על מנת ליצור סרט קצר במשותף. הקונספט: צעירים ישראלים ואוסטריים יכתבו ביחד את התסריט, שיצטלם בשתי המדינות.

מה עוד? תלמידי התיכון לאומניות נפגשו גם עם שגריר ישראל באוסטריה מרדכי רודגולד, וכולם התרגשו מאוד, אבל מכולם הכי הרבה התרגש היה המנהל הגאה, תומר בליטי-דגן, שניצח על כל האדרנלין שהיה שם.


תלמידי בית הספר לאמנויות באוסטריה (צילום: אורנה פנירי)

המשלחת של בית הספר לאמנויות באוסטריה (צילום: אורנה פנירי)


***

ובעלי 'קאבום', לירן איילון, לקח אתנחתא קלה מארסנל הקרמבו המשובח שלו, לא, טעות שלנו, לקח איתו כמה קרמבו לטיסה וטס לסופ״ש בטורקיה ביחד עם רעייתו קארין. כן, בסטייל.


לירן איילון (צילום: פרטי)

לירן איילון (צילום: פרטי)


***

איפה אנחנו עכשיו? ביום חמישי שעבר במסעדת 'המוציא', ואיתנו נמצא גם שר האנרגיה ישראל כ"ץ, שנכנס ליהנות מארוחת השף, ומשלל ברכות לרגל מינויו לשר. אה, כן – וגם לתת לתור ארוך של אורחי המסעדה ליהנות מסלפי צמוד איתו.

אילן שם טוב, אז איך היה להאכיל את השר החדש מותר לדעת?
"חוויה. כמו כן הוא חתם את ביקורו בתמונה איתי, שלפיה נראה שהשר יצא מהמוציא עם הרבה אנרגיה".


אילן שם טוב וישראל כ''ץ (צילום: פרטי)

אילן שם טוב וישראל כ"ץ (צילום: פרטי)


***

מאיפה זה בא: ממכון הכושר 'ג'וני פיט', ולהלן זהו הרכש החדש והחסון שלהם. בשביל המעריצות: קוראים לו נריה כהן, הוא אחיו של מאמן הכושר יונתן כהן, הבעלים במקרה למי שתוהה, והוא כאמור הצטרף השבוע למשפחה וקיבל הסמכה לאמן כושר במקום.

נריה כהן, 'ירושלמיז' מבין שעברת מהפך גופני עד שהצטרפת ככה לאמן עם אחיך?
"נכון. אין כיף כמו להתאמן ולעבור מהפך כזה, ואני ממליץ לכל אחד להגיע ולראות במה מדובר".


נריה כהן לפני ואחרי (צילומים: פרטי)

נריה כהן לפני ואחרי (צילומים: פרטי)


***

תראו, תראו את מי קלטה בעדשתה המצלמה של 'ירושלמיז' בתחילת השבוע, מסכמים להם דברים (אסור לנו לגלות מה-מי-מו) תוך כדי ניגובי החומוס הכי מוכר בעיר? מדובר ביועצים האסטרטגיים אבי בניהו ורמי פירו, שנהיה בעת האחרונה גם עוזר לשר החוץ אלי כהן, והחומוס המוכר בעיר הוא כמובן 'פינתי' של מאיר מיכה, שהשתחל גם הוא לפריים.


מאיר מיכה, רמי פירו ואבי בניהו (צילום: פרטי)

מאיר מיכה, רמי פירו ואבי בניהו (צילום: פרטי)


***

 

 

בדיוק לפני שבוע יצא חבר הנהלת העיר אבישי כהן לבית הספר בית חינוך במושבה הגרמנית, ופתח את השיבר לעשרות מחמאות לתלמידים ולמנהלת, אילת גולומב פלנר, על בחירתו של בית חינוך למצטיין בבתי הספר בעיר. לאחר מכן ערך סיור עם התלמידים הנרגשים, ושמע מהם על ההנאה בלמידה בבית הספר ועל סוד הצלחתו וקסמו של המוסד החינוכי הזה. עכשיו, כשבית הספר זכה בכבוד, התלמידים שאהבו מאוד את כהן, סיכמו עמו על סיור משותף שיערוך להם כהן בכמה מוסדות חינוך ותרבות נוספים ברחבי העיר. או יה.


תלמידי בית חינוך עם אבישי כהן (צילום: בית חינוך)

תלמידי בית חינוך עם אבישי כהן (צילום: בית חינוך)


***

חדשות יפות גם מגזרת הפן: על הלוק החדש שהעניק מעצב השיער רוני טל, בעלי מספרת 'פרפר' בגבעת זאב, לילד בן 12 מגבעת זאב, שהוחרם, היה דחוי וסבל מהצקות מתמשכות מצד תלמידי בית הספר שלו. קוראינו המושבעים ודאי זוכרים שטל הבטיח כאן להפוך צעיר/ה שסובלים מחרם כיתתי שכזה, לבעלי לוק חדש, יפה ומרומם נפש, וזאת חינם אין כסף.

יופי טופי רוני טל, רק למה לא הצטלמת איתו לחשיפה?
"הוא פוחד שיצחקו עליו אחר כך כשיראו זאת בעיתון. הוא למוד סבל, חושש ומפחד פשוט. בכל מקרה, מפה הוא יצא עם לוק חדש ויפה, והרגשה נפלאה. הוא ואחותו, שהביאה אותו לפה בעקבות היוזמה שלי, לא הפסיקו להודות לי, ואני מזמין בני נוער נוספים לבוא שפופים – ולצאת מרוממים".


רוני טל. צילום אמיר בוסאני

רוני טל (צילום: אמיר בוסאני)


***

ולפינאלה, קבלו את יין וינדמיל פרוג'קט רזרב קברנה סוביניון 2018 של יקבי ירושלים, שזכה השבוע במדליית זהב בתחרות הבינלאומית 'Terra Vino', שהתקיימה בישראל בהשתתפות יקבים ומזקקות מהארץ ומהעולם. כאן בתמונה למטה זוהי סמנכ"לית השיווק של היקב כרמית אהרנרייך בזמן קבל הפרס. אז שיהיה לחיים ושבוע טוב.


כרמית אהרנרייך (צילום: פרטי)

כרמית אהרנרייך (צילום: פרטי)


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר