סיגל קליין באופטימל ירושלים (צילום: פרטי)
סיגל קליין באופטימל ירושלים (צילום: פרטי)

עידן הקרח: סיגל קליין מטפלת במצבורי השומנים במותניים

על הקפאת שומן כבר שמעתן? באופטימל ירושלים מציעים שיטה חדשנית להסרת עודפי השומנים מהגוף - הקפאה

פורסם בתאריך: 16.11.17 12:49

שמענו על הקפאת הליכים בבית משפט, אנחנו מכירים הקפאת ביציות וגם הקפאת בנייה במקומות כאלה ואחרים בעיר, ומדי פעם אנחנו גם מקפיאים עוף בפריזר – אבל הקפאת שומן? איך בדיוק? ומתי מפשירים אותו? כן, בדיוק כך. שיטה חדשנית להסרת עודפי שומן מהגוף היא הקפאה. תאי שומן שקפאו ומתו לעולם לא יצמחו שוב וזו שמחה גדולה, אבל שימו לב – צריך להיזהר ולא להשמין מנחת כי אם עולים במשקל השומנים יגיעו למקומות אחרים.

אבל בואו נתחיל מההתחלה – הוזמנתי להקפיא את השומן החביב שלי, להתנסות. וכמובן שאמרתי כן. אופטימל ירושלים מציעה מגוון טיפולים אסתטיים, וכבר מספר שנים מתגאה בטכנולוגיה מתקדמת בשם 'COOLTECH', שבאמצעותה ניתן להצר היקפים באזורים נקודתיים בלי ניתוחים, בלי הרדמות ובלי כאבים.

סיגל קליין באופטימל ירושלים (צילום: פרטי)

סיגל קליין באופטימל ירושלים (צילום: פרטי)

נחתתי בידיה של אילה כהן סיון, שמטפלת בהצרת היקפים כבר למעלה מעשור, וזה מורגש. בתחילת הפגישה היא מדדה ומיששה אותי בכל מיני פינות, שבדרך כלל אני מנסה לדחוק לתוך המכנסיים, ועכשיו אני נאלצת לשחרר ולהרפות, כדי שתוכל להרגיש. שיטת 'COOLTECH' יעילה בעיקר עבור מי שזקוק לעזרה קטנה כדי להיראות חטוב יותר, ואינה מתאימה למי שצריך להוריד קילוגרמים רבים ממשקלו. מאחר ואני שייכת לאחוז הבודד של נשים ללא צלוליט, קיבלתי מתנות קטנות אחרות שצריך לטפל בהן. זה בדיוק המצב שלי, אחרי לידות, קצת השמנה, חוסר פעילות ספורטיבית או סתם בולמוס אכילה מדי פעם, התוצאה היא מצבורים קטנים שאם ניתן להפחית מהם זה יהיה מעולה. בהמלצת אילה החלטתי על טיפול באזור המותניים. הצטלמתי למזכרת עם שומניי החמודים בטרם אפרד מהם לשלום עולמים, ובעיקר כדי שתהיה עדות למצב ההתחלתי לפני הטיפול.

 

בחדר הטיפולים אילה מבצעת בידיים נאמנות ומקצועיות מספר ניסיונות כדי להחליט על המיקום הטוב ביותר להצמדת זרועות הוואקום של המכשיר. ידיות הוואקום שואבות את העור עם השומן פנימה, משמידות אך ורק את תאי השומן שמתפנה החוצה דרך מערכת הלימפה תוך חודש וחצי. החדר קריר מכיוון שהמכשיר זקוק לקור כדי לעבוד ביעילות, ובעוד אילה מכסה אותי בשמיכה ומפעילה את המוזיקה, אני נשארת בחדר למנוחה של שעה ומרגישה דמות בסרט עידן הקרח. אם בתחילה מרגישים כאב קטן של שאיבת העור הרי שאחרי דקותיים מתרגלים לגמרי.


סיגל קליין באופטימל ירושלים (צילום: פרטי)

סיגל קליין באופטימל ירושלים (צילום: פרטי)


בסיום הטיפול רעדתי כולי מקור, ורק כוס תה מהביל שהוגש לי התחיל להפשיר אותי. אילה מלאה בהסברים על השיטה, איך היא פועלת, מומלץ לשתות הרבה מים, והסימנים האדומים במקום בו הוצמד הוואקום יעברו תוך כמה ימים.

אחרי שבוע הגעתי להמשך הטיפול בשיטת E.B.T. הפעם מדובר בחבישת הגוף ברצועות מיוחדות, שעשויות מחומר אלסטי המשולב בתכשירים ארומתרפיים שונים וטבעיים. הבסיס לפעילות השיטה היא שינוי הטמפרטורה בגוף מחום לקור עז, דבר שמוביל לשריפת קלוריות ושומנים. לאחר שנחבשתי ועטפו אותי בחליפת חלל, נשארתי לשכב כשעה לצלילי המוזיקה, בעוד בגוף יש תחושה של חום מבחינתי די נעים. התהליך מזרז את מערכת חילוף החומרים ופעילות בלוטות הלימפה, מה שמעודד יציאת עודפי השומן מהגוף ובכלל מחזק וממצב את העור. השיטה יעילה במקרים של צלוליטיס, סימני הרזיה, קמטים ועוד, אבל כדאי לדעת כי לרוב תוצע סדרת טיפולים הכוללת 10 עד 12 מפגשים.

והמותניים? הפלא ופלא – הן קיבלו צורה יפה יותר, והקפל ההוא נעלם, איזה כיף.

אופטימל ירושלים. הגן הטכנולוגי 1. טל' 1800-399388.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר