מכללת אורט (צילום: יח"צ)
מכללת אורט (צילום: יח"צ)

מכללת אורט: תוכנית חדשה בשיתוף אינטל

חברת אינטל פותחת כיתת לימוד חדשה במכללת אורט, שתכשיר הנדסאים והנדסאיות

פורסם בתאריך: 6.8.19 17:45

חברת אינטל מגיעה למוסדות האקדמאיים: חברת הטכנולוגיה הנחשבת אינטל פותחת כיתת לימוד בירושלים, זאת במסגרת שיתוף פעולה ייחודי עם המוסד האקדמי מכללת אורט ברחוב הנביאים, במרכז העיר. שיתוף הפעולה בין המקומות צפוי להכשיר הנדסאיות והנדסאים ברמה הגבוהה ביותר.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


המוסד האקדמאי מכללת אורט נבחר כמי שיוביל את התכנית היוקרתית בעיר. במסגרת ההכשרה יפעלו בקמפוס אורט ירושלים כיתות מפעל בלימודי הנדסאי מכטרוניקה. כל כיתה תכלול לא יותר מ-30 סטודנטיות וסטודנטים אשר יזכו למימון שכר לימוד מלא, וכן לתשלום דמי קיום מדי חודש.

מועמדים אשר ירצו להתקבל לתכנית הלימודים היוקרתית ידרשו לעמוד בתנאי קבלה ללימודים הכוללים 12 שנות לימוד, שלוש יחידות במתמטיקה ואנגלית לצד שתי יחידות בעברית. בנוסף, ידרשו המועמדים לעמוד במבחן קוגניטיבי ובראיון אישי. המועמדים אשר יעברו את תהליך הסינון הקפדני יוכלו לקחת חלק בתכנית.

"אני גאה בעובדה שהצלחנו לייצר את שיתף הפעולה היוקרתי הזה", מציינת מנהלת מכללת אורט, הדס ישראלי. "מכללת אורט ירושלים היום היא שם נרדף למצוינות והחברות הגדולות במשק מבינות את זה וחוברות אלינו לשיתופי פעולה משמעותיים, שהופכים את בוגרינו לעובדים המבוקשים ביותר".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר