תיכון סליגסברג, ארמון הנציב (צילום: יח"צ)
תיכון סליגסברג, ארמון הנציב (צילום: יח"צ)

התפשטות הקורונה בתיכונים בירושלים: בסליגסברג אובחנו 2 חולים, בית הספר נסגר

בעקבות הגמנסיה, בית חינוך ו'פולה': תיכון סליגסברג בארמון הנציב ייסגר לאחר ששני תלמידים אובחנו חולים בקורונה - כ-500 תלמידים ומורים ייכנסו לבידוד

פורסם בתאריך: 3.6.20 08:43

התפשטות הקורונה בתיכונים בירושלים נמשכת: גם תיכון סליגסברג בארמון הנציב נסגר בעקבות שני תלמידים שאובחנו חולים בקורונה. כ-500 תלמידים, תלמידות וצוותי הוראה נשלחו לבידוד עד ליום 17.6. במהלך היום ייערכו בדיקות קורונה לכל מי שבא במגע עם התלמידים החולים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר" גם בתיכון בית חינוך בקטמון התגלה תלמיד חולה בקורונה, כל התלמידים והתלמידות וצוותי ההוראה הורו להיכנס לבידוד. מדובר בכ-700 איש שאמורים לשהות באופן גורף בבידוד עד ליום 16.6.

כפי שפורסם בהרחבה ב"כל העיר" – מוקד ההדבקה הגדול ביותר בארץ בבתי הספר הוא בתיכון הגמנסיה העברית. התפרצות הקורונה החלה ביום רביעי שעבר, וכעת כל התלמידים והתלמידות וצוותי ההוראה בתיכון נמצאים בידוד. עד כה התגלו בתיכון בגמנסיה למעלה מ-170 חולי קורונה. בהמשך התגלה חולה בבית הספר היסודי 'רחביה' ע"ש פולה בן גוריון. גם בבית הספר הזה הורו לכלל צוותי ההורים והתלמידים להיכנס לבידוד.

ההדבקה ההמונית בתיכון הגמנסיה העברית ברחביה בשבוע שעבר משפיעה באופן משמעותי על היקף התחלואה הארצי. כפי שנחשף ב"כל העיר", מדוח של מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה, שהגיע לידי "כל העיר" ופורסם היום, שלישי, 2.6, נחשף כי לפחות איש צוות אחד בגמנסיה, שהיו לו סימפטומים של מחלת הקורונה, הגיע לבית הספר במשך מספר ימים. מתחילת השבוע בחרו רוב ההורים בירושלים שלא לשלוח את ילדיהם לבתי הספר בעיר מחשש להידבקות במחלת הקורונה.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. חילוני חרדי

    הרופאה המחוזית מהיום נקראת ד״ר קנייבסקי אשמה שלא סגרה מהר ומיד אלא נצמדה לתפיסות לא רלבנטיות של מעגל שני .

  2. אסתר

    טוב חלאס תסגרו כבר את הבתי ספר כבר ככה חופש גדול עוד שניה

  3. בלומה

    עד מתי?? תסגרו כבר את התיכונים והחטיבות לפחות בירושלים!! זה לא משפיע על המשק רק על החולי של הילדים והמורים!התעקשות מטומטמת ומסוכנת!!

  4. לללפ

    לחילוני חרדי ד"ר קנייבסקי אינו ד"ר הוא אחד מגדולי הדור עם יש שאלה ברפואה שואלים רופא ,תפקיד של הרבנים הוא ללמד תורה .עם רופא אומר לחלל שבת מחללים גם עם הרב אומר שלא צריך מקשיבים לרופא ולא לרב .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר