תיכון בויאר (צילום: רלי כהן)
תיכון בויאר (צילום: רלי כהן)

הקורונה בבויאר: "אנחנו חוששים שהילדים שלנו אולי הדביקו את סבא וסבתא"

מאז שתלמיד בכיתה י"ב בתיכון בויאר אובחן חולה בקורונה ההורים חוששים מהתפשטות הנגיף, דווקא אצל האוכלוסיה המבוגרת שנחשפה לבני הנוער בימים האחרונים; בדיקות קורונה נערכות לכ-80 תלמידים, לתלמידות ולאנשי צוות שהיו במגע עם החולה המאומת

פורסם בתאריך: 10.6.20 12:12

פחות מיממה חלפה מאז שנודע כי גם בתיכון בויאר שבבית וגן אובחן תלמיד שחולה בקורונה. מדובר בתלמיד שלומד בשכבת י"ב – מאז הוחלט לסגור את בית הספר. יש לציין כי הפנימייה ממשיכה את פעילותה, אך הלמידה כולה מתקיימת באופן מקוון.

מחר, חמישי, היתה אמורה להתקיים בתיכון מתכונת בביולוגיה – הנבחנים והנבחנות בכיתות י"ב קיבלו הודעה כי הבחינה תתקיים באופן מקוון.

כמו כן, במהלך השעות האחרונות מבוצעות בדיקות קורונה לכ-80 תלמידים, תלמידות וצוותי ההוראה אשר באו עם התלמיד החולה במגע. היום, רביעי, ההורים חוששים כי ילדיהם, שהיו בימים האחרונים במגע עם בני משפחה, בהם סבא וסבתא, ייתכן והדביקו אותם. "אנחנו חוששים שהילדים שלנו אלי הדביקו את סבא וסבתא", אומרת אמא לתלמיד בשכבה י"ב ל"כל העיר", "אנחנו גם קודם כל חוששים שיהיה לבן שלי קורונה. זו משפחה שלמה, כי הילדים שלנו היו חשופים בימים האחרונים לכל בני המשפחה, לסבא, להורים, הסתובבו עם חברים. אנחנו קיבלנו המלצה מרופא המשפחה שהבן לא ייפגש עם הסבא והסבתא וכרגע הילד שלנו בבידוד בחדר שלו בבית".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אתמול בערב קיבלו ההורים הודעה מהנהלת בית הספר, שבה נכתב בין השאר כי "בימים האחרונים שבנו בשמחה להוראה משולבת מקרוב ומרחוק לפי כל הנהלים המחייבים. בשעות האחרונות קיבלנו הודעה ממשרד הבריאות שלפיה התברר שיש חולה מאומת אצלנו בבית הספר. לפי הנחיית משרד החינוך ובליווי משרד הבריאות, עלינו לסגור את בית הספר ללמידה מקרוב עד לאחר סיום החקירה האפידמיולוגית, ולשוב זמנית ללמידה מקוונת מרחוק. התלמידים ועובדי ההוראה שנחשפו לחולה מחויבים להיכנס לבידוד על פי צו משרד הבריאות, ותישלח אליהם הודעה אישית הן מבית הספר והן ממשרד הבריאות, שייתן להם הנחיות לגבי הבדיקות ולגבי הבידוד. לכשתסתיים החקירה האפידמיולוגית, נודיעכם על המשך ההתנהלות בהמשך שנת הלימודים".

עוד מציינת הנהלת בית הספר כי "בהמשך להחלטה, חניכי הפנימייה בשכבות ז', ח' וט', שהגיעו רק ביום שלישי, 9.6.20, ימשיכו את פעילותם בפנימייה כמתוכנן והלמידה תיעשה באופן מקוון. חניכי הפנימייה משכבה י"ב, ששהו בבית הספר בימים האחרונים, יחזרו לבתיהם להמשך למידה מרחוק".

בינתיים, כ-20 בתי ספר בירושלים עדיין סגורים לאחר שהתגלו בהם חולים בנגיף, ביניהם, הגמנסיה העברית – מוקד ההדבקה, תיכון סליגסברג, אומנויות, הניסויי ארגנטינה ועוד. אתמול, שלישי, החליט משרד החינוך להחזיר ללימודים את בית הספר 'רחביה' ע"ש פולה ודוד בן גוריון ואת ליידי דיוויס.





תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר