חגית משה, אילוסטרציה של גן ילדים (צילומים: ארנון בוסאני, pixabay.com)
חגית משה, אילוסטרציה של גן ילדים (צילומים: ארנון בוסאני, pixabay.com)

השבתת צהרוני ניצנים – מחזיקת תיק החינוך העירייה חגית משה: "תומכת ומחזקת את העבודות במאבקן"

הצהרוניות, ששובתות היום, שלישי, ומחר, זוכות לגיבוי מפתיע מצד סגנית ראש העיר משה, שמוסיפה: "קוראת להורים לעמוד לצד הסייעות ולהעניק להן גב". יצוין כי עמדה זו מנוגדת לעמדת עיריית ירושלים, אשר פנתה לבית הדין לעבודה בבקשה להוציא צו מניעה

פורסם בתאריך: 28.2.23 19:24

רוח גבית מפתיעה לצהרוניות ניצנים: סגנית ראש העיר חגית משה, מחזיקת תיק החינוך בעיריית ירושלים, מביעה תמיכה גורפת וחד משמעית במאבקן של הצהרוניות, אשר משביתות היום (שלישי, 28.2) ומחר (רביעי) את מסגרות צהרוני ניצנים בגנים של המינהלים הקהילתיים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בגוננים? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


"אני תומכת ומחזקת את עובדות הצהרונים במאבקן", מסרה סגנית ראש העיר משה ל"כל העיר", "משנה לשנה הופכת מדינת ישראל את תנאי העסקתן לשוק עבדים בתנאי שכר מחפירים שלא מאפשרים להתפרנס בכבוד ולהעניק אופק תעסוקתי. הנפגעים העיקריים הם הילדים הקטנים של כולנו, שאינם מקבלים את החינוך האיכותי והקשר האישי כפי שהם מקבלים בשעות הלימודים".

 

 

עוד מוסיפה משה: "אני קוראת להורים לעמוד לצד הסייעות ולהעניק להן גב, הגיעה הזמן להפסיק להדביק פלסטרים על מערכת החינוך ולהביא לפיתרון אמיתי למשבר הענק בצהרונים".

מעבר לחשיבותה הגדולה של תמיכה שכזו מצד סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, ראוי להזכיר שהמאבק של איגוד הצהרונים בארגון 'כוח לעובדים' מתנהל מול המינהלים הקהילתיים ועיריית ירושלים, אשר הם אלה שמפעילים את צהרוני ניצנים בגני המינהלים הקהילתיים.

זאת ועוד, אמש, כפי שפורסם ב"כל העיר", עתרה עיריית ירושלים לבית הדין האזורי לעבודה בבקשה להוציא צו מניעה לעובדות הצהרונים, אולם דרישת העירייה לא התקבלה על ידי בית הדין לעבודה, שדחה ביחד עם איגוד הצהרונים, את הצעת המענק שהגישה המינהלים הקהילתיים לעובדות.

בית הדין אף שלח את הצדדים לנהל משא ומתן במהלך הלילה והבוקר, אולם ל"כל העיר" נודע כי לא התקיים כל משא ומתן שכזה, כך שגם מחר, רביעי, לא יתקיימו מסגרות צהרוני ניצנים במינהלים הקהילתיים, וההורים יאלצו למצוא פתרונות לילדים החל מהשעה 14:00.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר