למידה מרחוק (צילום: zurijeta/depositphotos.com)
למידה מרחוק (צילום: zurijeta/depositphotos.com)

למרות האישור מפיקוד העורף: גם מחר לא יתקיימו לימודים פיזיים בירושלים

בהערכת מצב שהתקיימה לפני זמן קצר בעיריית ירושלים הוחלט כי גם מחר כלל מוסדות החינוך בעיר ילמדו מרחוק. העירייה: "הלימודים צפויים להתחדש החל מיום ג', בכל העיר, בשלבים, בהתאם להשלמת הפרמטרים הקריטיים ובראשם ביטחון התלמידים"

פורסם בתאריך: 15.10.23 17:26

לאחר הערכת מצב שהתקיימה הערב, ראשון, 15.10.2023, הוחלט כי גם מחר לא יתקיימו לימודים פיזיים בירושלים – בכל מוסדות החינוך (ממעונות היום ועד התיכונים).

ההחלטה הזו של העירייה מגיעה למרות שפיקוד העורף הקל אתמול (מוצ"ש) בהנחיות וקבע כי ניתן לשוב ללימודים פרונטליים במוסדות חינוך שבהם מרחבים מוגנים מספיקים לכל התלמידים, כמו גם כוח אדם מספיק. במהלך היום בחנו אנשי מינהל החינוך בעירייה את הנתונים ואת המצב במוסדות החינוך בעיר – אך הבדיקה עדיין לא הסתיימה – ועל כן הוחלט לקחת עוד יום כדי לקבל תמונת מצב מלאה.

לדברי העירייה, "הלימודים צפויים להתחדש החל מיום שלישי, בכל העיר, בשלבים, בהתאם להשלמת הפרמטרים הקריטיים ובראשם ביטחון התלמידים:
א. מיגון לפי הנחיות פקע"ר
ב. השלמת אבטחה למוסדות החינוך למי שנדרש, לאור גיוס למלחמה של מאבטחים רבים"

בעירייה הוסיפו והדגישו כי תינתן עדיפות לחידוש הלימודים בחינוך המיוחד.

"ההכנות לחידוש הלימודים נמצאות בעיצומן", נמסר מעיריית ירושלים. "הסיכום הוא בהתייעצות עם פיקוד הערף, ארגון ההורים ועל דעת יו"ר ארגון ההורים בירושלים, אריק קפלן".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר