המורה על רקע דגל ישראל לאחר מעצרו, הפרסומים הקשים של המורה (צילומים: דוברות המשטרה)
המורה על רקע דגל ישראל לאחר מעצרו, הפרסומים הקשים של המורה (צילומים: דוברות המשטרה)

מורה להיסטוריה ואזרחות, תושב ירושלים, טען: חיילים אנסו פלסטיניות

בשורת פרסומים בקבוצות שונות נתן המורה, תושב ירושלים, לגטימיציה למעשי הזוועה של החמאס בשבת השחורה של ה-7/10 וטען כי חיילי צה"ל אונסים פלסטיניות מאז קום המדינה. עוד הוא כתב בקבוצת מורים שבה הוא חבר: ״מותר לעם נכבש לעשות כל מה שנדרש כדי להצליח במאבקו". המורה נעצר ופוטר מעבודתו בעיריית פתח תקוה

פורסם בתאריך: 11.11.23 18:23

זה מה שנקרא לשכתב את ההיסטוריה? תושב ירושלים אשר מלמד אזרחות והיסטוריה בבית ספר בפתח תקוה, נעצר אתמול (שישי) על ידי משטרת ירושלים לאחר שורת התבטאויות קשות נגד מדינת ישראל, נגד חיילי צה"ל ולמעשה לטובת מעשי הזוועות שביצע ארגון הטרור חמאס בשבת השחורה של ה-7/10.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בתקופה האחרונה התקבלה במשטרה תלונה ממשרד החינוך ומעיריית פ״ת, ולפיה מורה לאזרחות ולהיסטוריה בבית ספר בפתח תקוה הביע תמיכה והזדהות עם ארגון הטרור חמאס ומעשיו המזוויעים שכללו אונס נשים ונערות יהודיות תמימות, ובכך נתן להם לגיטמציה והאשים האשמות חמורות ושקריות את חיילי צה״ל. בעקבות דבריו החמורים החליטו על השעייתו מהוראה לאלתר והפסקת עבודתו במוסד החינוכי".

בין הפרסומים שפרסם החשוד, האשמות של חיילי צה"ל בביצוע מעשי אונס מתמשכים, ובכך בעצם – לגיטימציה לאונס שביצעו מחבלי החמאס בנשים ובנערות במתקפה הרצחנית על יישובי הדרום. "מדובר על אמירות קשות ושקריות שיש בהן כדי להצדיק מעשי טרור ולהצדיק טרור ואת מעשי האויב בשעת מלחמה", מדגישים במשטרה.

כך למשל כתב החשוד בקבוצת מורים שבה הוא חבר ביחד עם מורים רבים: "חיילים ישראלים לא אנסו פלסטיניות? הם עושים זאת משנת 48, זה לא נכנס לספרי הלימוד".


אחד הפרסומים הקשים של המורה (צילום: דוברות המשטרה)

אחד הפרסומים הקשים של המורה (צילום: דוברות המשטרה)


עוד הוא כתב: "מותר לעם נכבש לעשות כל מה שנדרש כדי להצליח במאבקו", בהתייחס למעשי טרור.

במהלך חקירת המשטרה נותרו אמירות קשות אחרות של החשוד מלפני מספר חודשים. כך למשל הוא פרסם ברשת פוסט לאחר פיגוע דריסה: "הוא דרס שישה אנשים אבל הוא לא מחבל".

לדברי המשטרה, בנוסף, החשוד נהג לפרסם דברי עידוד ולצדד במפרי סדר אלימים לעבר שוטרים וחיילים, הספיד מחבלים ותיאר את מותם באופן תמים. "נציין כי בעבר גם קרא לטייסי צה״ל רוצחי ילדים, ולמלש״בים קרא לסרב להתגייס לצה״ל", מציינים במשטרה.

 

 

אתמול הובא החשוד בפני בית משפט השלום בעיר ומעצרו הוארך עד ליום שני, אז צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו פעם נוספת.
"לצערנו מאז אתמול בערב מספר צייצנים ברשתות החברתיות הצדיקו את מעשיו ופרסומיו של החשוד, ועיוותו את המציאות ביחס לנסיבות ולסיבות מעצרו", הוסיפו במשטרה. "אנו רואים בחומרה מקרה זה שבו מורה להיסטוריה ומחנך ילדים בבית ספר בישראל, מעוות את ההיסטוריה, קורא לטייסי צה"ל רוצחים, מצדיק מעשי אויב ומסייע לאויב בשעת מלחמה, בין היתר על ידי בדיות שכוללות את האשמת חיילי צה"ל באונס ועל ידי פרסומים שיש בהם מתן לגיטמציה ותמיכה במחבלים ובמעשי טרור מהשפלים ביותר שיש".


המורה במעצר על רקע דגל ישראל (צילום: דוברות המשטרה)

המורה במעצר על רקע דגל ישראל (צילום: דוברות המשטרה)


מעיריית פתח תקוה נמסר: "עיריית פ"ת פעלה באופן מידי ועל כן המורה לאזרחות זומן לשימוע והוחלט לפטרו, זאת בעקבות התבטאויות חמורות שפרסם ברשתות החברתיות ואמירות בכיתה בה לימד. ההתבטאויות כוללות תמיכה ב"זכות הנכבש להפעיל טרור", אמירות קשות נגד טייסי חיל האוויר, קריאות לסרבנות ועוד. אנו כמובן דוחים את האמירות המזעזעות, כפי שגם נמצאו לכאורה על ידי המשטרה, ונמשיך לפעול ביד קשה כנגד תופעות אלו. אנו מחזקים את ידי כוחות הביטחון והמשטרה ומצפים למיצוי הדין עם המורה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. דני

    אם היצור הזה מלמד בבית ספר יהודי אוי וי בוי לנו .הוא חושב שחיל ישראלי יאנוס פלסטינית ממש בדיחה.

  2. אבי ובר

    מי הטיפש שקיבל אותו לעבודה ? הוא צריך לקבל גם כתב אישום על הסצה !!!

  3. יונייייי

    גם אם הפלסטיניות היו האחרונות ביקום שנשארו חיילי צה"ל לא היו עושים את זה יאפס מאופס צריך לזרוק אותך לעזה תירקב שם

  4. ברוך ג.

    מה חדש ? הערבושים תמיד היו שקרנים !!
    לא היה ולא נברא דבר כזה מעולם !!
    הצבא דלנו צבא מוסרי !!

  5. נחסל את דעאש חמאס

    בושה לצורה נבילה. חמאסניק.
    בעזרת ה שעזה יחסלו נבילה כמוך.
    מוציא דיבת הארץ.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר