קרב, נערים, ילדים, תלמידים, התגוששות (צילום אילוסטרציה: freepik)
(צילום אילוסטרציה: freepik)

Fair Fight – התופעה החדשה שמטרידה את צוותי החינוך בעיר

במספר תיכונים בעיר נפוצה באחרונה תופעה של קרבות התגוששות בין תלמידים. מדובר על דו קרב של דחיפות והפלות כאשר סביב שני "הלוחמים" עומדים נערים אחרים שמעודדים. העירייה בתגובה: "נפעל למיגור כל תופעה המעודדת אלימות בקרב התלמידים"

פורסם בתאריך: 26.11.23 19:40

הקאמבק של "מועדון קרב": הורים במספר תיכונים בירושלים קיבלו באחרונה הודעות על קרבות 'Fair Fight', אולם ישנם גורמים אחרים, בעיקר תלמידים, שמספרים ל"כל העיר" שלא מדובר באתגר ולא בטיק-טוק אלא מכנים זאת "שעשוע נעורים שלא גורם נזק".

אז במה בכל זאת מדובר? דו קרב של דחיפות והפלות, כאשר סביב שני הילדים המתגוששים עומדים ילדים שצופים בקרב ומריעים למתמודדים. חלק מהילדים, כאמור, טוענים כי מדובר באחד מאתגרי הטיק-טוק, אולם אחרים מציינים כי אין שום קשר לטיקטוק, אלא מדובר בהתגוששות לשם ההתגוששות.

באחד המקרים הדו קרב הזה צולם על ידי אחד התלמידים והועלה לרשת, במקרה אחר סרטון נשלח בקבוצה שבה יש גם אנשי צוות חינוכי וכך הוא הגיע לידיעת המורים.

 

 

"הבהרנו לתלמידים שמדובר באלימות לכל דבר ושהתוצאות של האירוע הזה היו יכולות להיות מסוכנות", מציינים באחד מבתי הספר בדרום העיר. "זה לא משחק, ולא תחרות ספוטיבית, כפי שחלק מהילדים מתארים אותו".

ל"כל העיר" נודע כי באחד מבתי הספר שבהם נתקלו בקרבות הללו הושעו תלמידים, בבית ספר שני מציינים כי נעשית עבודה חינוכית אל מול המעורבים – כולל הצופים והמעודדים.

במענה לפניית "כל העיר" נמסר מעיריית ירושלים: "מינהל החינוך לומד את הסוגיה ויפעל מול הנהלות בתי הספר לטיפול בתופעה. העירייה תפעל למיגור כל תופעה המעודדת אלימות בקרב התלמידים, בין אם מדובר בתוך שטחי בתי הספר או מחוצה לו. צוותי החינוך עוברים מידי שנה הכשרות בנושא מיגור אלימות בקרב בני נוער ומוכשרים לטיפול בתופעות כאלה ולמניעתן, בנחישות ובנחרצות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר