יהורם גאון (צילום: חמש חמש הפקות יח"צ)
יהורם גאון (צילום: חמש חמש הפקות יח"צ)

"לא תנצחו אותי" – הצלצול החדש בבתי הספר בירושלים

על רקע מלחמת 'חרבות ברזל' - משרד החינוך הוסיף את השיר 'לא תנצחו אותי' כצלצול לבחירה במוסדות החינוך בעיר ובכל רחבי הארץ. התוספת קיבלה את אישורו של יוצרי השיר ושל הזמר יהורם גאון, שאומר: "אני גאה ומתרגש מכך שתלמידי ישראל נחשפים ומקשיבים ליצירה מדהימה". צפו בקליפ

פורסם בתאריך: 19.12.23 10:22

בשנת 1984 יצא לאור שיר חדש שכתבה נעמי שמר ז"ל וביצע במקור הזמר יהורם גאון – "לא תנצחו אותי" שמו. לאחר המתקפה הרצחנית של החמאס על יישובי הדרום ועוטף עזה בשבת השחורה של ה-7/10, השיר חודש על ידי גאון בשיתוף עם דובר צה"ל. כעת, לאחר שהשיר הפך למעין המנון לא רשמי של מלחמת 'חרבות ברזל', החליטו במשרד החינוך להוסיף את "לא תנצחו אותי" כשיר צלצול לבחירה בבתי הספר בירושלים ובכל רחבי ישראל.

התוספת, כמעט מיותר לציין, קיבלה את אישורם של הזמר יהורם גאון ושל היוצרים, ובבתי ספר שונים כבר ניתן לשמוע אותו מתנגן בבקרים ובסוף יום הלימודים.



"אני גאה ומתרגש מכך שתלמידי ישראל נחשפים ומקשיבים ליצירה מדהימה של נעמי שמר ז"ל", אומר גאון בגאווה. "השיר חודש במסגרת רוח התקופה הקשה שאנו עוברים, ומטרתו היא לעודד ולחזק את עם ישראל. עם ישראל חי".

 

 

"השיר, שמבטא את הרוח החזקה של מדינת ישראל, נותן תקווה לימים שקטים וטובים יותר", נמסר ממשרד החינוך. "תלמידי ישראל מתמודדים עם מציאות מורכבת בצל המלחמה. משרד החינוך מקדם תוכניות מגוונות במטרה לנהל שגרת לימודים רציפה וסדירה, ולצד אלה שם דגש על הרמת המורל ורוח הניצחון. מהלכים אלו נועדו להעלות את המורל ואת הרוח, המהווים חשיבות וחוסן עבור כל האזרחים בתקופה זו".

שר החינוך יואב קיש: "התלמידים מתחנכים וגדלים במהלך שנות לימודיהם בבית הספר על יצירה ישראלית של אמנים מוערכים. בימים קשים אלו, ניגון השיר 'לא תנצחו אותי', שנכתב ובוצע על ידי אמנים גדולים, משקף את המורכבות שאנו חיים בה, נותן תקווה ושם דגש על אחדותנו כעם אחד. רק ביחד ננצח".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יצחק ביטון

    יהורם גאון הירושלמי שלנו אלוף האלופים
    לא ינצחו אותנו. לא מהר ולא בכלל
    אל על ישראל

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר