(צילום אילוסטרציה: תמר הירדני)
(צילום אילוסטרציה: תמר הירדני)

נחשף המחדל בארנונה: ילדים יצאו מהגן והסתובבו לבד ברחובות

המשטרה חוקרת אירוע חמור שהתרחש השבוע בגן ילדים בארנונה - מספר ילדים בגילאי 4-3 יצאו ממתחם הגן, מתחת לאף של הצוות, והסתובבו ברחובות

פורסם בתאריך: 3.5.18 11:28

נחשף המחדל בגן ילדים בשכונת ארנונה. "לכל העיר" נודע כי בתחילת השבוע, במהלך שעות הבוקר, מספר ילדים בגילאי 4-3  יצאו ממתחם גן הילדים, מתחת לאף של צוות הגן, והסתובבו לבדם ברחובות.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

הילדים, ככל הנראה, לאחר שהצליחו לצאת ממתחם הגן החלו ללכת ברחובות הסמוכים אליו. רק כעבור כשעה הבחין בהם נהג רכב, ולאחר שהבין כי מדובר בילדים שנמצאים ללא השגחה, הוא פעל להחזיר אותם לגן. האירוע החמור הגיע לידיעת המשטרה והילדים הוחזרו אל הגן עוד באותו יום, למרבה המזל, הם חזרו בריאים ושלמים. כמו כן, השתלשלות המקרה הגיעה גם להורים ההמומים.

בעקבות האירוע החמור המשטרה פתחה בחקירה, חלק מצוות הגן כבר נחקר בתחנת מוריה. בשלב זה נחקר כיצד הילדים יצאו לבדם ממתחם הגן – מבלי שצוות הגננות והסייעות הבחינו בכך. האם שער גן הילדים לא היה נעול? האם הילדים הצליחו לפתוח לבדם את דלת הגן? האם הדלת נשארה פתוחה?

במינהל החינוך בעיריית ירושלים אומרים השבוע כי הסייעת בגן הילדים תזומן לשימוע.

ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי במסגרת החקירה בוצעו, ועוד יבוצעו מגוון פעולות חקירה במטרה להגיע לחקר האמת".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "המקרה נמצא בחקירת משטרה. במקביל, הסייעת תזומן לשימוע במינהל החינוך. מנח"י יחדד את הנהלים בגני הילדים על מנת למנוע הישנות מקרים שכאלה. יש לציין כי האירוע התרחש במסגרת צהרון הגן".

 


ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)


אין זו הפעם הראשונה בירושלים שבה ילדים יוצאים ממתחם גן הילדים מבלי שצוות הגן מבחין בכך. רק לפני כשבועיים, כפי שפורסם ב"כל העיר", ​תינוק בן שנתיים אותר משוטט לבדו בשכונת עיר גנים. עובר אורח, שהבחין בתינוק, הזעיק את המשטרה, השוטרים איתרו את אימו של התינוק, ובהמשך החזירו אותו לפעוטון שבו הוא היה אמור לשהות. המשטרה פתחה בחקירה.

במקרה נוסף, שהתרחש ביולי בשנה שעברה, ל"כל העיר" נודע כי ילד בן 4, שהיה בקייטנת קיץ הפועלת במינהל הקהילתי גינות העיר בקטמון, ברח מהגן לאחר שטיפס על הגדר, צעד כקילומטר והגיע עד צומת סואן ברחוב יוחנן בן זכאי. אביו של הילד סיפר כי בצומת בנו "תפס טרמפ" עם אדם זר, שלמרבה המזל החזיר אותו הביתה בבטחה. גם במקרה זה נפתחה חקירה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר