יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה סגן ראש העיר אליעזר ראוכברגר, מחזיקת תיק החינוך סגנית ראש העיר חגית משה וצוות אורט בית הערבה (צילום: פרטי)
יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה סגן ראש העיר אליעזר ראוכברגר, מחזיקת תיק החינוך סגנית ראש העיר חגית משה וצוות אורט בית הערבה (צילום: פרטי)

תיכון אורט בית הערבה יורחב: אושרה הצבתם של שישה מבנים ניידים

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בראשות מ"מ ראש העיר אליעזר ראוכברגר אישרה אתמול, רביעי, להוסיף שישה מבנים ניידים בשטח התיכון המקצועי שבשכונת ארנונה: "בית הספר ראוי למבנה קבע מודרני, וכולי תקווה כי אפשרות זו תתקיים במהרה"

פורסם בתאריך: 11.7.19 18:41

תיכון בית הערבה בשכונת ארנונה יוכל בשנה הבאה לקלוט תלמידים נוספים: אתמול, רביעי, אישרה הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בראשותו של מ"מ ראש העיר אליעזר ראוכברגר (דגל התורה), להציב בשטח בית הספר שישה מבנים ניידים יבילים.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

אישור הוועדה התקבל לאחר שנים שבהן בית הספר ביקש להוסיף את אותם מבנים. אורט בית הערבה הינו תיכון מקצועי מיוחד, עם גישה חינוכית בלתי שגרתית. בין השאר בתיכון, שאותו מנהלת רויטל אמיר, נאבקים בהסללה ובחינוך המגדרי. כזכור, לפני תשעה חודשים פורסם ב"כל העיר" על בוגרת התיכון אביגיל כהן, שלמדה במגמת מכונאות רכב וכיום היא מועסקת במוסך בגבעת שאול. בתיכון המיוחד מעניקים צוותי ההוראה הזדמנות לכל תלמיד ותלמידה למצות את יכולותיהם, באמצעות לימודים לתעודת בגרות ולמקצוע, אשר יכין אותם לחיים.

בשנים האחרונות, בעקבות עלייה בביקוש לבית הספר, נרשם מחסור במבנים ללימוד. הפיתרון הזמני הוא הצבת מבנים ניידים, אשר יאפשרו את הגדלת שטח הכיתות.



לפני מספר חודשים קיים ראוכברגר סיור במקום ביחד עם מחזיקת תיק החינוך סגנית ראש העיר חגית משה (הבית היהודי), ולאחריו החליט ראוכברגר להניע מהלך של אישור הצבת מבנים ניידים בבית הספר. כאמור, אתמול המהלך הושלם וכבר בשנת הלימודים הקרובה – תש"פ, התלמידים יהנו ממבני לימוד מודרנים וחדשים.


מ"מ ראש העיר אליעזר ראוכברגר, יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה (צילום: פרטי)

מ"מ ראש העיר אליעזר ראוכברגר, יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה (צילום: פרטי)


"התרשמתי כי המשך הצלחת בית הספר היא משימה ערכית וראויה במיוחד", מוסר ראוכברגר, "ועל כן ראיתי בחיוב את הצרכים הנדרשים אשר הוצגו בפני. נרתמתי לעניין יחד עם הצוות המקצועי, והיום, לאחר חודשים של טיפול אינטנסיבי, אני שמח לבשר על הצעד החשוב של הרחבת בית הספר אותו אישרה היום הוועדה. חשוב לציין כי בית הספר ראוי למבנה קבע מודרני, וכולי תקווה כי אפשרות זו תתקיים במהרה. אני מבקש לברך גם את סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, חגית משה, על הפעילות המשותפת לקידום נושא חשוב זה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר