HIGH Q (צילום: חן ליפשיץ)
HIGH Q (צילום: חן ליפשיץ)

לראשונה בישראל בפסיכומטרי – מחיר צמוד ציון: התלמיד משלם בהתאם לציון שאותו יקבל בבחינה

פורסם בתאריך: 4.3.18 21:06

חברת HIGH Q, מקבוצת G.U.S הבינלאומית– חברת ההשכלה הגבוהה מהגדולות באירופה, משיקה מודל פעילות מהפכני במסלול ההכנה לפסיכומטרי: "מסלול מחיר צמוד ציון". במסגרת המודל ישלמו התלמידים שכר לימוד בהתאם לציון אותו יקבלו במבחן הפסיכומטרי.

המהלך החדש הוא חלק מהשיפורים אותם מבצעת החברה, המתמחה בהכנה לבגרויות ולבחינת הפסיכומטרי, לשוק ההשכלה בישראל, בכל הנוגע למסלולים ייחודיים עבור הלקוחות.

עד היום, שילמו תלמידים את המחיר המלא על קורס הפסיכומטרי, בלי קשר לציון אותו קיבלו בסופו של דבר. כעת, כחלק מהשינוי אותו מציגה החברה בחודשים האחרונים, הוחלט על המודל החדש בעולם הפסיכומטרי.

בניגוד למבחנים אחרים, מבחן הפסיכומטרי הוא מבחן יחסי. המשמעות היא שקביעת הציון היא ביחס לשאר הנבחנים, ולא בערך מוחלט בהשוואה לתשובות הנכונות שנענו. הציון החציוני בבחינה עומד על 530 נקודות, תלמיד הייקיו שיקבל פחות מציון של 620 נקודות, גבוה מהממוצע הארצי, יקבל חלק מעלות הקורס בחזרה.

בנוסף, ולראשונה בישראל, מורים יתוגמלו על בסיס הצלחת תלמידיהם בבחינה ולא על פי כמות התלמידים שיושבים בה. כיום, התשלום למורה הוא על בסיס שעות ההוראה. במודל החדש, בנוסף לשכר הרגיל, יקבל המורה בונוסים על פי השיפור הממוצע בציון תלמידי הכיתה שלימד. בתחילת הקורס נערכת בחינה לדוגמא, המסייעת למורים לקבוע את רמת הידע של התלמידים והיכן יש למקד את התרגול. על סמך ההשוואה בין ציון זה לציון הסופי שמקבל התלמיד בבחינה- ניתן לקבוע עד כמה השתפר.

 

 

"הפעולה המשולבת הזאת", אומרים בצוות הפדגוגי של החברה, "תגרום לעלייה בציונים, בשיעור של כ-10%, וזה בנוסף לשיפור המצופה בעקבות השינוי במודל הקורס."

לדברי המומחים, השינוי ייגרם לאור העובדה שבניגוד לנבחנים במערכת החינוך, שם התמריצים להצטיינות נמוכים יותר, בתחום ההכנה לבחינות הפסיכומטרי השאיפה היא לציונים גבוהים יותר.
יתרון נוסף של HIGH Q הוא פריסת הסניפים הארצית שלה, הכוללת 26 סניפים מקריית שמונה ועד באר שבע.

לפני מספר חודשים נרכשה HIGH Q על ידי חברת Global University Systems) GUS), חברה בינלאומית העוסקת בתחום החינוך, בה לומדים כ-48 אלף סטודנטים במדינות שונות ברחבי העולם, לרבות בריטניה, אירלנד, גרמניה, קנדה וסינגפור.

לוגו HIGH Q

לוגו HIGH Q

להרשמה ולפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר: www.high−q.co.il
או בטלפון 1800−80−80−80

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. יניב

    היי קיו חברה אלופה, איזה מגניב לשמוע שעושים כזה דבר, אחלה רעיון! אני גם עשיתי אצלם ואשכרה נהנתי ללמוד. גם הוצאתי ציון בדיוק כמו שציפיתי ושיצא לי בסימולציות שלהם.. אז הקורס מאוד קרוב לבחינה עצמה ממליץ למי שמחפש המלצה..

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר