אי.זי.ווי (צילום: פוטוליה)
אי.זי.ווי (צילום: פוטוליה)

שיטת אי.זי.ווי ללימודי פסיכומטרי

פורסם בתאריך: 4.3.18 20:45

שיטת אי.זי.ווי ללימודי פסיכומטרי תוכננה ע"י הצוות המקצועי ביותר במדינה ללימודי פסיכומטרי והכולל גם ד"ר לחינוך, ד"ר למדעים מדוייקים שפיתחה תוכניות הוראה במכון ויצמן במשך למעלה מ-20 שנה ומדריכי פסיכומטרי המלמדים כבר למעלה מ-13 שנים.
שיטת אי.זי.ווי נבדקה ומפוקחת ע"י שורה של מוסדות השכלה גבוהה שבוחרים בקורסי אי.זי.ווי כדי לסייע לתלמידי המכינות להתקבל לפקולטות היוקרתיות ביותר באוניברסיטאות.
מזה שנים רבות שקורסי EZ Way נחשבים באקדמיה לקורסים הטובים והמקצועיים ביותר לפסיכומטרי.
חברת EZ Way פסיכומטרי עוסקת ב-3 תחומים מרכזיים:
הוראת קורסי פסיכומטרי (מאז 8991)
לאורך השנים הפכנו להיות אחד מבתי הספר לפסיכומטרי הגדולים במדינה וזאת מבלי כמעט לפרסם את עצמנו. אנו מתגאים בכך שההשקעה שלנו היא בתלמיד ובפיתוח אמצעי הדרכה מתקדמים. אנחנו לא מפרסמים בטלוויזיה, אנחנו משקיעים בתלמידים ובמסלולים ייעודיים למועמדים לרפואה, לקויי למידה, המגזר החרדי והתאמת הקורס לצרכי התלמידים.

 

הוראת קורסי אנגלית למבחן אמי"ר וקורסי אנגלית למכללות ומוסדות (מאז 5002)

בחלק מהמוסדות זיהו את התרומה הגדולה של קורסי הפסיכומטרי והאמי"ר שערכנו לרמת האנגלית של תלמידיהם ובהמשך לכך – חלקה של חברת EZ Way בהוראת אנגלית במוסדות אלה הפך לניכר במיוחד.
פיתוח מערכות ניהול למידה – SML
כשרצינו לפתח בעבור תלמידינו מערכת לימוד מקוונת, ראינו שכל הפתרונות הקיימים בשוק לא עומדים ביעדים שהצבנו. כתוצאה מכך, הקמנו מחלקת פיתוח תוכנה בתוך חברת EZ Way ובנינו את מערכת החלומות שלנו. כיום אלפי תלמידים בשנה, מוסדות אקדמאיים ומורים נעזרים במערכת ובמשחקי הלמידה שלנו בתהליך ההוראה והלמידה שלהם.

לוגו איזי ווי

לוגו איזי ווי

טל': 1-700-70-70-07
www.ezway.co.il

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר