(צילום: ליאור דסקל)
(צילום: ליאור דסקל)

המכללה האקדמית הדסה בירושלים: אקדמיה מובילה בעולם משתנה

פורסם בתאריך: 4.3.18 21:05

אחד האתגרים הגדולים ביותר של האקדמיה בישראל הוא העובדה שהעולם מתקדם טכנולוגית בקצב מסחרר והדבר גורם לכך שהתחומים והמקצועות הנלמדים משתנים בהתאם, וחלקם אף עתיד להיעלם תוך מספר שנים. יותר מזה, חלק ניכר ממקצועות העתיד, אינם מוכרים לנו כיום.
הדבר מציב בפני המוסדות האקדמיים אתגר משמעותי ביותר והוא הכשרת הסטודנטים לשוק עבודה משתנה. לפיכך, המשימה העיקרית שלנו במכללה האקדמית הדסה ירושלים היא להעניק לסטודנטים שלנו את הכלים שיאפשרו לבוגרי המכללה להישאר רלוונטיים, להתפתח ולהתקדם בטווח הארוך.
אם בעבר הדגש האקדמי נסב סביב ידע, היום יותר מתמיד הכלים אותם מקבלים הסטודנטים הם העומדים במרכז. כלי חשיבה, למידה עצמית, כלים לניתוח והתמודדות עם סיטואציות חדשות, יכולות חיפוש והערכה של מידע, עבודה בצוות, חשיבה ביקורתית, יצירתיות ויכולת לעשות אינטגרציה בין נושאים ואנשים שונים, כל אלו עומדים בבסיס ההכשרה של אקדמיה מובילה בעולם משתנה.
פרופ' ברטולד פרידלנדר, נשיא המכללה האקדמית הדסה: "חשוב להפריד בין הטווח הארוך לטווח הקצר. בטווח הקצר אנחנו מכשירים את הסטודנטים לכניסה מיידית לשוק העבודה, בתחום אותו הם לומדים. אולם, בטווח הארוך, אנחנו נותנים להם את הכלים להתפתח בהתאם לדינמיות של התעשייה בה הם עובדים ויעבדו בעתיד".

 

 

יתרה מזאת, האחריות שלנו כמכללה אינה מסתיימת בלימודים לתואר ראשון ושני, אנחנו מלווים את הסטודנטים שלנו גם לאחר סיום לימודיהם באמצעות המרכז לניהול קריירה שהקמנו לפני חמש שנים. באמצעות תכניות המרכז, אנו מעניקים לסטודנטים ולבוגרים את הכלים להשתלב בשוק העבודה, ושומרים איתם על קשר הדוק לאורך מספר שנים, כדי לסייע בהתפתחותם המקצועית ובכדי לעדכן את תכניות הלימודים בהתאם לשוק העבודה המשתנה.

לוגו המכללה האקדמית הדסה

לוגו המכללה האקדמית הדסה

פרטי התקשרות: 2292*

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר