אפרתה (צילום: יח"צ אפרתה)
אפרתה (צילום: יח"צ אפרתה)

ללמוד בבית טוב – מכללת אפרתה בירושלים

שישה מסלולים מצליחים, מגוון עשיר של חוגים ותכניות, מרצים מן השורה הראשונה באקדמיה, אלפי בוגרות, והכל באווירה טובה של בית – זאת מכללת אפרתה

פורסם בתאריך: 10.7.18 10:22

מהו ייחודה של מכללת אפרתה?

"עשי חיל באפרתה" – למעלה מ-1300 סטודנטיות השנה, שישה מסלולים מצליחים, מגוון עשיר של חוגים ותכניות, מרצים מן השורה הראשונה באקדמיה, אלפי בוגרות, והכל באווירה טובה של בית – זאת מכללת אפרתה. כשאנו מדברים על דורות של סטודנטיות אנחנו מתכוונים לכך ברצינות! יש לנו כבר דור שלישי של בוגרות אפרתה שממשיכות את המסורת – סבתא, אמא ובת באפרתה.

אלו מסלולי לימוד מציעה המכללה?

במסגרת הלימודים לתואר ראשון B.Ed. אפרתה מכשירה מורות וגננות בכל תחום של ההוראה והחינוך – הגיל הרך, בית הספר היסודי, החינוך המיוחד ובית הספר העל יסודי.

במסלול העל יסודי מציעה המכללה מגוון חוגים והתמחויות: תנ"ך, תושב"ע, לשון, היסטוריה, ספרות, חינוך בלתי פורמלי, חטיבת אמנות ואזרחות.

במסלול הגיל הרך אנו מציעים הכשרה לגננות ולמנהלות מעון. במסלול החינוך המיוחד שלנו שבמרכזו הילד בעל הצרכים המיוחדים מוכשרות הסטודנטיות להיות מורות וגננות המתמודדות עם האתגר. במסלול היסודי מוכשרות הסטודנטיות להוראה בכיתות א-ו עם תשומת לב מיוחדת להוראה בכיתות א-ב.

במסגרת לימודי תואר שני M.Ed. המכללה מפעילה שתי תכניות תכנית 'אגדה והוראתה בראייה רב תחומית' שזוכה להצלחה מרובה ותכנית חדשה, תואר שני בזיכרון, מורשת ישראל וחינוך.

מספר רב של סטודנטיות הבאות ללמוד לקראת התואר השני הן בוגרות השמחות לחזור הביתה ולהמשיך את לימודיהן אצלנו.

בלימודי התעודה במכללה מוצעות תכנית ללימודי עריכת לשון בחסות אקדמית של החוג ללשון, ותכנית להוראת השואה ולהנצחתה בחסות אקדמית של החוג להיסטוריה.

המסלול להסבת אקדמאים ולהרחבת הסמכה מציע הכשרה בחינוך מיוחד, הגיל הרך, ובמסלול על יסודי בחוגים: לשון, היסטוריה, ותכנית יוקרתית באזרחות שפתוחה גם לגברים, יום לימודים אחד בשבוע במשך שנתיים.

מה מציעה המכללה למורים בתחילת הדרך או למורים בפועל?

במכללה פועלת יחידת כניסה להוראה המלווה את הבוגרות בשנת הסטאז'. היחידה מציעה קורסים מותאמים ל'אופק חדש' ול'עוז לתמורה': קורס גננות ומורות חונכות, קורסים למורות מתחילות, קורסי העצמה, פסיכודרמה, אומנות, התמחות מקצועית ועוד.

הסטודנטיות באפרתה נהנות ממערך מסייע של מלגות ומפעילות ענפה של אגודת הסטודנטיות בשיתוף החוג לחינוך בלתי פורמלי. המכללה מציעה לסטודנטיות יוצאות העדה האתיופית תכנית מיוחדת -'שביל להוראה'.

במכללה פועלים בית מדרש חווייתי ללימודי קודש המזכה את המשתתפות בו במלגה, קפיטריה במחירים נוחים ופעוטון לילדי הסטודנטיות .

אנו מזמינים את המחנכות לעתיד להצטרף אלינו ולהשתלב במערך הלימודים.

לוגו אפרתה

לפרטים לתואר ראשון: 1800-800-204
לפרטים לתואר שני והסבת אקדמאים:
1800-800-206

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר