קמי אפללו שם טוב (צילום: ארכיון פרטי)
קמי אפללו שם טוב (צילום: ארכיון פרטי)

קמי אפללו שם טוב – מאמנת כושר אישי בירושלים

באימונים של קמי אפללו ניתן דגש מיוחד על אינטנסיביות, שילוב של האימון הפיזי עם תזונה, ושימוש נכון בכוח ופיתוח הסיבולת האישית

פורסם בתאריך: 8.3.18 11:48

גיל: 37
מכון כושר: סדנאות ההרזיה וחיטוב נמצאות בסטודיו בהיכל הספורט הישן מלחה-קרית יובל. האימונים האישיים מתקיימים בסטודיו או במקום שנקבע מראש.

איך הגעת אל עולם הכושר: אני לא מכירה את החיים שלי בלי כושר. אני חיה ונושמת את עולם הכושר מגיל שלוש כשהתחלתי בחוג שחייה והתעמלות קרקע ומאז ועד היום זה לא נפסק. בסמכותי תעודות רבות בתחום הכושר והספורט עם נסיון של 18 שנה כמאמנת מקצועית לנשים ונערות מגיל 10-70. בהכשרתי לעבוד עם נשים לחיטוב הגוף ולהרזייה, לנשים בהריון ואחרי לידה, נשים בשיקום בריאותי, אוסטאופורוזיס ועוד.

סוג האימונים: האימונים בכל סידריי הגודל, קבוצות גדולות או קטנות ואימונים אישיים או זוגיים. בבעלותי סדנאות כושר להרזיה וחיטוב אשר שם מתקיימים אימוני הכושר עם הדרכה מלאה וליווי אישי עד להשגת המטרות. סדנאות אימונים אשר שורפים את מירב הקלוריות באימונים אינטנסיבים בדרגות וברמות שונות. האמונים נלקחים מהרבה סוגים יחד אשר הופכים את האימונים לחוויה מיוחדת ויחודית כמו אימוני כח, משקל הגוף, אירובי, סיבולת לב ריאה, TRX, עיצוב הגוף, ספינינג, קיקבוקס, פילאטיס, חיזוק העצם, בשילוב של מכשירים ואביזרים שונים ועוד…

שניתי למאות נשים ומשפחותיהם את דרך חייהם לבריאים יותר ונכונים יותר ומכך להגשמת ולהשגת יעדן ומטרותיהן.

קמי אפללו שם טוב (צילום: ארכיון פרטי)

קמי אפללו שם טוב (צילום: ארכיון פרטי)

אני מאמין (המוטו שלי): ככל שהנצחון יותר קשה להשגה, כך האושר שמקבלים ממנו הוא יותר גדול. אתה לא הופך להיות מה שאתה רוצה, אלא אתה הופך להיות מה שאתה מאמין בו.
אז האמן – ותנצח!!

טלפון: 050-622-4422

פייסבוק: https://www.facebook.com

אינסטגרם קמי פיטנס: https://www.instagram.com/camiefitness/

 

 


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר