סקיי ג'ים (צילום: יואל שרביט)
סקיי ג'ים (צילום: יואל שרביט)

מועדון הכושר סקיי ג'ים בירושלים: השמיים הם לא גבול

תתכוננו להתמכר לאימונים ולשמירה על אורח חיים בריא. בעלי מכון סקיי ג'ים בירושלים מני וליה אלבז, יעניקו לכם מעקב צמוד, ליווי קפדני ואת כל הכלים על מנת לגרום לגופכם להיות בריא וחזק. מאימונים אישיים ועד בניית תפריט תזונה אישי

פורסם בתאריך: 10.1.20 12:24

לא מעט פיתויים מקיפים אותנו במהלך היום יום, ורובם לא רק מושכים אלא אף גורמים לנו להתמכר אליהם אפילו מבלי שנשים לב. מלבד ההתמכרויות הידועות כמו סיגריות, אלכוהול והימורים, יש את ההתמכרות החדשה, זו שעידן הטכנולוגי הביא איתו והיא ההתמכרות לישיבה ורביצה על הספה: מבלי לשים לב בני אדם יכולים להעביר שעות בישיבה – בעבודה, מול הטלויזיה, עם הנייד – ולנהל אורח חיים ללא מאמץ גופני כלל. לפי מחקרים זהו הוא אחד מגורמי הסיכון העיקריים (יחד עם השמנת יתר) למחלות.

סקיי ג'ים (צילום: יואל שרביט)

סקיי ג'ים (צילום: יואל שרביט)

אז למה שלא תיקחו את היכולת של כולנו להתמכר, תשימו על עצמכם את בגדי הספורט,תתחילו להזיז את הגוף ולהתמכר לאורך חיים בריא וכושר?

מתאמנת בסקיי ג'ים (צילום: פרטי)

מתאמנת בסקיי ג'ים (צילום: פרטי)

בלב ליבה של שכונת תלפיות ממוקם סקיי ג'ים – מועדון לאימוני כושר אישיים שהולך לשנות לכם את התפיסה, ולגרום לכם להתאהב ולהתמכר לזיעה, לדופק המואץ ולהכיר שרירים שלא ידעתם שיש לכם. רוב מי שמתאמן בירושלים יודע שאימון אצל ליה ומני אלבז, זוג המאמנים אשר הקים ומנהל את סקיי ג'ים, לא דומה לאף חווית כושר אחרת – החל מהמועדון המאובזר, עד לשיטת האימון הייחודית ושירות הלקוחות שחושב על כל פרט (באיזה חדר כושר תמצאו מקלחות אישיות או שירות מגבות?) הזוג אלבז חי ונושם כושר, וכבר מעל 15 שנים לא רק מאמן אנשים פיזית אלא גם משנה להם את החיים! לא מעט ירושלמים הפכו לבריאים, חזקים, רזים ומאושרים יותר בזכותם.

סקיי ג'ים (צילום: יואל שרביט)

מני אלבז, סקיי ג'ים (צילום: יואל שרביט)

אימונים אישיים, חדר כושר ויחס אישי – לא סתם עוד חדר כושר:

הדבר שמניע את ליה ומני אלבז הוא לא כמות המתאמנים שיש להם, אלא איכות השירות שאותם מתאמנים מקבלים וההצלחות שלהם. מני וליה  רוצים שהמתאמנים שלהם (שהם מגדירים כמו משפחה או חברים) יעברו תהליך חיצוני ופנימי ויגיעו לשינוי המיוחל ושהתוצאות של השינוי גם יישארו לאורך זמן. האלבזים מוכנים להשקיע מעצמם מעל ומעבר כדי להביא אתכם למטרות שלכם –  גם אם זה אומר להתקשר אליכם אישית אם אתם לא מגיעים או לא קובעים אימונים! מני: "יש אנשים שנרשמים לחדר כושר כדי להרגיש שהם עושים משהו אבל בלי שהם יגיעו ויתמידו גם התוצאות לא יגיעו.

מתאמנת בסקיי ג'ים (צילום: פרטי)

מתאמנת בסקיי ג'ים (צילום: פרטי)

המטרה היא להפוך את האימונים להרגל (ולא התמכרות)". ליה מוסיפה: "אנחנו עוברים עם כל מתאמן תהליך אישי וחשוב לנו  שהוא יתמיד: השינוי החיצוני והפנימי הם מרתון ולא ספרינט – אפשר לרדת ממש מהר במשקל, זה אפילו פחות בעיה. האתגר הוא לשמור על התוצאות לאורך זמן".

סקיי ג'ים (צילום: יואל שרביט)

סקיי ג'ים (צילום: יואל שרביט)

כשאלבז אומרת תהליך אישי, הכוונה שלכל מתאמן מותאמת תכנית אימונים אישית ומאמן שמחכה לו בכל אימון ואימון. בנוסף, עושים בני הזוג גם ייעוצי תזונה שיעזרו לכל מתאמן להגיע למטרות שלו או שלה. סקיי ג'ים הוא המועדון האישי ביותר בבירה, והוא מאובזר בהתאם – כולל קפה הפוך/אספרסו להתפנק איתם לפני או אחרי האימון (בילוי, אמרנו כבר!) אם חשבתם שאחרי האימון אתם כבר לא נמצאים בראש ובלב של ליה ומני אז תתחילו לחשוב שוב:א  תם במעקב צמוד-צמוד הכולל שקילות מדידת אחוזי שומן והיקפים על מנת לראות את קצב ההתקדמות שלכם.

סקיי ג'ים (צילום: יואל שרביט)

סקיי ג'ים (צילום: יואל שרביט)

אכילה רגשית, ארוחות חג והחלטות לשנה החדשה!

מני: "הרבה אנשים חושבים שאם הם עשו אימון אז מותר להם לאכל מה שבא להם ועדיין יהיו תוצאות. זה כמובן מוטעה וחשוב לנו מאד שכל אחד מהלקוחות שלנו ישלב בין אימוני כושר מתאימים, תזונה מאוזנת וטעימה – כן זה אפשרי – ולא פחות חשוב, יגיעו לתהליך מתוך הנאה ואהבה עצמית".

מתאמן בסקיי ג'ים (צילום: פרטי)

מתאמן בסקיי ג'ים (צילום: פרטי)

מני וליה אלבז מלווים תהליכי הרזיה ושינוי הרגלים כבר שנים ופיתחו גישה ייחודית להתמודדות עם אכילה רגשית וזיהוי הבסיס שעליו היא יושבת אצל כל אחד. ליה: "נושא התזונה יכול להיות מאתגר אפילו יותר מהאימונים אבל כשעובדים לא רק חיצוני אלא גם פנימי, באמצעות תהליכי קואצ'ינג, התוצאות לא מאחרות להגיע ואף להתמיד לאורך זמן". שלא תטעו, האלבזים מאמינים שלפעמים גם מותר להתפרע – יש להם אפילו רשיון לאכילת סופגניה שהם מחלקים למתאמנים שלהם – השאלה היא מה יש יותר – שגרה, או יציאה ממנה? אז אם החלטתם שהגיע הזמן לעשות שינוי, תרימו טלפון! ליה, מני והצוות שלהם מחכים לכם!

לוגו סקיי ג'ים

כתובת: בניין רב חן, הפרסה 3, ירושלים

פרטי יצירת קשר:

טלפון: 02-5335220

לאתר: www.skygym.co.il

לפייסבוק סקיי ג'ים 

 


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר