מסעדת חבה (צילום: יובל כהן אהרונוב )
מסעדת חבה (צילום: יובל כהן אהרונוב)

טרטוריה חבה בשוק מחנה יהודה מתחדשת בתפריט קיץ לוהט

מה תרצו? ניוקי מיוחד, רביולי איכותי, שקשוקה ירוקה, מנה טבעונית או לזניה פתוחה? מאפים טריים ונימוחים או לחמים איכותיים הנאפים במקום? האמת לא צריך לבחור, את הכל תמצאו במקום אחד ומיוחד. על תוואי הרכבת הקלה, ברחוב יפו, בין שתי הכניסות לשוק מחנה יהודה ממוקמת מסעדת טרטוריה 'חבה'

פורסם בתאריך: 25.6.19 15:00

מתחשק לכם ליהנות מארוחת בוקר טובה אחרי הקניות בשוק מחנה יהודה? כוס קפה איטלקי איכותי לצד קרואסון טרי? לשבת עם חבר'ה לצהריים? או אולי ארוחת ערב עם המשפחה?  טרטוריה 'חבה' מתהדרת בקונספט ייחודי המשלב מסעדה, בית קפה וקונדיטוריה בירושלים. תודו שאתם לא מכירים מקומות כאלו.

מסעדת חבה (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מסעדת חבה (צילום: יובל כהן אהרונוב)

הקונדיטוריה ממוקמת בקומה העליונה, כך שאם אתם מגיעים לארוחה תוכלו לצפות בעבודת הקונדיטורים עומלים על מבחר קינוחים, מאפים ולחמים. זו כבר סיבה מספיק טובה לבקר במקום ויש עוד, כפי שמספר אלון לביא מנהל הטרטוריה: "אנשים אוהבים להגיע וליהנות מכוס קפה איכותי, לשבת לארוחת בוקר זוגית או לקחת צידה לדרך כמו לחמים ומאפים טריים טריים. החל משעות הבוקר המוקדמות רואים את הקהל המגוון הזורם אלינו. מכל הארץ, מבקרים בשוק – נכנסים לטרטוריה, מגיעים לקניות – מסיימים בטרטוריה. זה מקום חובה לעצור בו. או שאתה מתחיל כאן את היום או שאתה מסיים אותו. מגיע לשוק מחנה יהודה? חייב להכנס. לקראת הקיץ שכבר כאן שדרגנו את התפריט והוספנו מנות מעניינות במיוחד, הוספנו ליין של מוזיקה יוונית בימי רביעי ושינינו את קונספט ארוחות הערב", מספר לביא.

מסעדת חבה (צילום: יובל כהן אהרונוב )

מסעדת חבה (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מה השתנה בתפריט?

"הוצאנו מנות של חורף והכנסנו מנות של קיץ – מנות קלילות בדגש על מבחר ירקות ירוקים, פירות העונה, עלים ועשבים. שתי מנות ספיישל בוורסיה קיצית נכנסו לתפריט: ניוקי תפוחי אדמה וניוקי בטטה מוקפצים בירקות גינה, רביולי תרד וגבינות ברוטב שמנת. הוספנו סלטים קיציים משודרגים ורעננים בשילוב פירות העונה, הוספנו קינוחים קרירים ומרעננים ועוד ועוד".

מסעדת חבה (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מסעדת חבה (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מה כולל התפריט של חבה?

"מגוון ארוחות בוקר מפנקות המוצעות לזוג או ליחיד הכוללות מבחר גבינות, סלסלת לחמים ריחניים, דגים כבושים, אומלטים, קרוק מאדאם, בנדיקט, פרנץ' טוסט, לבחירה שקשוקת עגבניות, שקשוקת חצילים או שקשוקה ירוקה עם הרבה תרד תבלינים ושמנת. בטאבון המסעדה נאפים מבחר סוגי הפוקאצ'ות והפיצות, מוכנסים סוגי הדגים אחר כבוד: פילה מוסר, דניס או סלמון בקראסט פיסטוק, קבב דגים מעולה מוגש כתבשיל, סוגים של אנטיפסטי, פריקה, עדשים שחורות ועוד. בעמדת הפוקאצ'ות – פוקאצה עם שמן זית ומלח ועד פוקאצה עם תרד וגבינת סנט מור ופוקאצה עם גבינות ופסטו, מגוון פיצות כמו פיצה שוק, פיצה ביאנקה ופיצה פטריות. עוד בתפריט גם סלטים ירוקים, סלט פאטוש, סלט קמפרי עם סלק מבושל, פילה הדרים, קרוקטים קטנים של קממברט ופקאנים בוינגרט, בורטה, קינואה לטבעונים וסלט חציל שוק המורכב מחציל וטחינה גולמית פטה ולחם הבית. בעיקריות מוגשות מנות כמו לזניה פתוחה, ניוקי ריקוטה, טורטליני פטריות וערמונים, רביולי, קישים וריזוטו, 3 סוגי דגים דניס, סלמון ומוסר ים וקבב דגים עשוי משלושת הסוגים".

 

מסעדת חבה (צילום: יובל כהן אהרונוב )

מסעדת חבה (צילום: יובל כהן אהרונוב)

"לקראת ערב הופכת המסעדה לרומנטית במיוחד, השולחנות מתכסים במפות צבעוניות והסועדים במקום נהנים מאווירה חמימה לאור הנרות. אם במהלך היום אופי המסעדה קליל יותר ולא מחייב, בערב האופי הוא של מסעדת שף, ארוחה לאור הנרות מלווה בתפריט יינות עשיר של מבחר יקבים כמו יקב טפרברג, רמת הגולן יראון ועוד. יינות אדומים ולבנים, בירות ומגוון קוקטיילים. לטובת החבר'ה הצעירים הכנסנו מתקן בירה המוצב במרכז השולחן ובו 3 ליטר בירה כך שהסועדים יכולים למזוג בירה לעצמם".

מסעדת חבה (צילום: יובל כהן אהרונוב )

מסעדת חבה (צילום: יובל כהן אהרונוב)

איך היית מגדיר את התפריט של 'חבה'?

"תפריט ירושלמי אותנטי. השף שלנו יעקב סטנלי אוהב להכניס את ירושלים למנות מבלי להתעלם מהלוקיישן שלנו בשוק מחנה יהודה. השף קונדיטור שלנו אוהב לתת לקינוחים צרפתים קלאסיים טוויסט ירושלמי משלו ולהכניס בהם מרכיבים מקומיים שיעניקו למנה ניחוחות ירושלמיים. לקראת הקיץ עברה 'חבה' שדרוג ומתיחת פנים משמעותית. הרצפה האותנטית במסעדה שנשמרה מאז ימי המאפייה, מעל 50 שנה, עברה שיקום, והמסעדה נצבעה מחדש כך שהנראות השתפרה מאוד. במהלך הקיץ בימי רביעי יתקיימו במקום אירועים מוזיקליים. ערבי מוזיקה יוונית עם המון ריקודים ושמחה. בהמשך נוסיף אולי גם את יום חמישי עם מוזיקה מכל העולם במגוון סגנונות".

מסעדת חבה (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מסעדת חבה (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מדוע לדעתך הפכה 'חבה' למוקד עלייה לרגל לאנשים מכל הארץ?

"אוכל טוב, טרי וטעים עשוי חומרי גלם מקומיים וטריים הישר משוק מחנה יהודה, שירות אישי וחם, מסעדה מעוצבת וטרנדית, מקום שהוא גם מסעדה גם בית קפה וגם קונדיטוריה אלה הם הסיבות שהפכו את חבה למה שהיא כיום. בשל המיקום המיוחד שלנו הכל נגיש, את הדגים אנחנו קונים בחנות דגים מעבר לפינה, את הירקות אצל ירקן מיוחד בשוק העיראקי, התבלינים בחנות המיוחדת בשוק וכך אנחנו לא צריכים להרחיק כדי להשיג חומרי גלם טריים ואיכותיים. יש לנו במקום סוגי קפה ייחודיים – לדוגמה רק היום עברנו לקפה מוהאק איטלקי משובח איכותי בנוסף לשני סוגי הקפה המוגשים במקום. את המאפים, עוגות שמרים וקרואסונים, הלחמים שלנו נאפים במקום כולל לחמי מחמצת ושאור לצד תפריט צהרים וערב עשיר במנות חלביות מיוחדות פרי היצירה של השף שלנו".

מסעדת חבה (צילום: יובל כהן אהרונוב )

מסעדת חבה (צילום: יובל כהן אהרונוב )ניתן לערוך במקום אירועים?

"בהחלט. אירועים משפחתיים אינטימיים או אירועים של משרדי ממשלה. רק בשבוע שעבר היו כאן צוערים של משרד החוץ שחגגו סיום קורס וקבוצות של גמלאים שמגיעים מכל הארץ לביקור בירושלים ועוצרים לאכול אצלנו. ניתן לערוך כאן בת/בר מצוות, בריתות, ימי הולדת, אירועים משפחתיים בתוך המסעדה ובחצר האחורית. במסעדה ארבעה אזורי ישיבה, עד 120 מקומות ישיבה. יש לנו חצר אחורית הפונה לשוק העיראקי מקושטת כולה בעציצים צבעוניים בהם עשבי תבלין וצמחים המאפיינים את העיר ירושלים כמו הגרניום הבזיליקום והנענע. בואו ותיהנו".

 

'טרטוריה חבה'

כשר למהדרין רבנות ירושלים

כתובת: רחוב יפו 119, שוק מחנה יהודה ירושלים

טלפון: 02-6233379

פתוח כל יום מהשעה 07:00 בבוקר עד אחרון האורחים.

ארוחות בוקר מוגשות מהשעה 8 עד השעה 12:30.

לפייסבוק טרטוריה חבה

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר