אטליז סימן טוב (צילום: אילן סימן טוב)
אטליז סימן טוב (צילום: אילן סימן טוב)

אטליז סימן טוב במחנה יהודה: שירות מושלם ללקוח

טריות, שירות ואיכות - כך ניתן לתאר את אטליז סימן טוב במחנה יהודה. האטליז מציע שירות של מוצרי בשר ועוף מוכנים לבישול, לצלייה ולטיגון בלי התעסקות נוספת של הלקוח. ויש גם שירות משלוחים חינם או T.A ללא חנייה. מושלם אמרנו?

פורסם בתאריך: 5.12.19 14:24

הפתגם הוותיק "שמו הולך לפניו", תפור על אטליז סימן טוב ואין עוררין על כך. כבר למעלה מ-30 שנה הוא משמש כמוסד ירושלמי איתן ומפורסם באיזור מחנה יהודה. טיב הבשר, ניקיון המקום, המקצועיות והשירות הנהדר שמעניק בית העסק, כל אלו יחד מביאים ירושלמים רבים וטובים לפקוד את המקום מדי יום כדי למלא את המקרר והמקפיא בחלקי בשר ועוף שונים. את איטליז סימן  טוב הקים האב אלי, וכיום מנהלת המשפחה שני סניפים, הראשון ברחוב התפוח 6 במחנה יהודה והשני גדול יותר הממוקם ברחוב אגריפס 92 המנוהל על ידי אילן בנו של אלי. בשני הסניפים ניתן למצוא מוצרים בהשגחת חלק בית יוסף והרב ש.מחפוד למקפידים.

אטליז סימן טוב (צילום: אילן סימן טוב)

אטליז סימן טוב (צילום: אילן סימן טוב)

"הלקוחות שלנו יודעים שמדי יום ביומו יש כאן בשר טרי לצד מגוון מוצרים בלעדיים שאנחנו מכינים לפי צרכי הלקוח ולפי העונה", מסביר הבן אילן על המקום, "אנחנו מתמחים בסוגי קבב שונים, בקר בשילוב בשר כבש או בלי, קבב חריף או פיקנטי, סטייקים מיושנים במקום לאניני הטעם". אילן מנהל כאמור את החנות השניה של המשפחה החל משנת 1998, הממוקמת כיום ברחוב אגריפס, ממש על הכביש הראשי. בבואכם לחנות תתקלו באחת המעדניות היפות והמרשימות ביותר שיש בעיר. מעוצבת, מטופחת, אסתטית מאוד ובצורת גימור מיוחדת וחדשנית.

אטליז סימן טוב (צילום: אילן סימן טוב)

אטליז סימן טוב (צילום: אילן סימן טוב)

סידור הבשר נעשה בקפידה יתרה , כך שכל לקוח שמגיע לחנות רואה מיד אל מול עיניו את המוצרים החדשים והטריים שיש לאטליז להציע. האטליז מתמחה במוצרי בשר ועופות טריים וקפואים וכן ביישון הבשר במקום. ניתן להשיג ללא כל בעיה דליקטסים כגון: שקדי עגל, צלעות טלה, כבוד אווז, פילה ועוד. "עם השנים צברנו ניסיון וידע רב והרבה לקוחות קבועים מגיעים מדי שבוע לקנות, זה משמח אותנו כל פעם מחדש", מציין אילן סימן טוב.

אטליז סימן טוב (צילום: אילן סימן טוב)

אטליז סימן טוב (צילום: אילן סימן טוב)

מה עוד מיוחד באטליז סימן טוב?

" המבחר הוא עצום באמת, כל מי שיגיע יתרשם מיד. יש לנו מבחר ענק של בשרים ועופות לכל רצון ולכל סוג בישול, אפייה או צלייה, והלקוחות מקבלים מוצרים נקיים ומסודרים היישר מהמגש למחבת או לבישול. יש אפשרות לבצע הזמנה מראש, שירות שהלקוחות שלנו מאוד אוהבים וזה חלק מהייחודיות שלנו, אנחנו מכינים ללקוח בדיוק איך שהוא אוהב לקבל את המוצרים שלו לפי דריש, כך שהוא מקבל מוצר איכותי מאוד ויכול להיות בטוח שהוא יתעסק בבישול ולא בניקוי העוף. גם בתחום הבשר זה דומה – יש לנו את כל חלקי הבשר וכמו כן את כל התוספות לבשר, מעדנים שונים, רטבים, יינות ועוד המון מוצרים". השירות האדיב והמיומן של אטליז סימן טוב יעיל עד כדי כך שלקוח יכול להזמין מראש, ולא צריך לחפש אפילו חניה בקרבת החנות, הוא פשוט עוצר בכניסה והסחורה מגיעה ישר עד לרכב, כשאת התשלום מבצעים בטלפון באמצעות כרטיס אשראי והשירות פשוט, מהיר ומקצועי. אילן מוסיף שיש גם שירות עד בית הלקוח, "אנחנו מבצעים שירות משלוחים חינם לאחר ביצוע ההזמנה עד בית הלקוח".

 

אטליז סימן טוב (צילום: אילן סימן טוב)

אטליז סימן טוב (צילום: אילן סימן טוב)

יש לכם מתכונים מיוחדים?

"יש לנו כמה וכמב מתכונים קבועים של קבב כבש שהוא איכותי מאוד והסוד נשמר בתוך המשפחה. יש לנו גם את ההמבורגר אנטריקוט החדש שהוא להיט גדול בקרב הלקוחות עם תיבול מיוחד שלנו. יש לנו גם גימיק קטן שכל מי שמזמין המבורגר מקבל גם לחמניות טריות בצורת המבורגר. הוספנו גם אפשרות לעוף ללא עצמות שהוא מוצר חדש והולך יותר בחגים ושבתות. יש לנו שוק טלה איכותי מפורק מהעצם, כתף עגל בקשת, רצועות סינטה מיוחדות להכנה ומה לא בעצם, אנחנו עונים לכל דרישה של הלקוח". ואם כל זה לא הספיק לכם המעדנייה מתמחה בהפקה של ערבי ברביקיו ואירועים שונים לפי הזמנות מיוחדות. פעמיים בשנה בראש השנה ובפסח, מוציא אטליז סימן טוב לוח שנה ועליו מתכונים שונים מבית היוצר של דליה, אשתו של אלי, במטרה לעזור ללקוחות להכין ארוחת חג שונה, מגוונת וטעימה. "זה להיט", מסכם אילן .

 

כתובת 1: רח' התפוח 6, שוק מחנה יהודה

טלפון: 02-6241868

כתובת 2: רח' אגריפס 92' שוק מחנה יהודה

נייד: 02-6248286

לפייסבוק: אטליז – סימן טוב

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר