משה ליאון, אבי וייס ויונית לוי (למעלה משמאל עם כיוון השעון), אלעד לוי ושרון ארד, ליאת טויטו מזרחי והחברות בעין כרם, הילה עזרא כהן צדק, שיקו ורחלי אלמלם, דב אלבוקרק, מנחם ביתם וסנדרס, שרון לארי בבלי, שמואל הרבסט, אשר אקסלרד (צילומים: פרטי, תהילה אברהם, ארנון בוסאני)
משה ליאון, אבי וייס ויונית לוי (למעלה משמאל עם כיוון השעון), אלעד לוי ושרון ארד, ליאת טויטו מזרחי והחברות בעין כרם, הילה עזרא כהן צדק, שיקו ורחלי אלמלם, דב אלבוקרק, מנחם ביתם וסנדרס, שרון לארי בבלי, שמואל הרבסט, אשר אקסלרד (צילומים: פרטי, תהילה אברהם, ארנון בוסאני)

היוזמה החדשה של שרון ארד, ימי הולדת ומצטיינים – 'ירושלמיז'

כל מה שקורה בירושלים

פורסם בתאריך: 7.2.23 21:36

אז על מה איש העסקים שרון ארד שם און דה ספוט את כל יהבו בתחילת השבוע. התשובה? ערימות בלתי נדלות של הבטחות להצלחה ומגניבות. איך? ובכן, חברת הסטארטאפ 'refer', שאותה הקים ארד חתמה הסכם עם משרד הפרסום וההפקות 'a list' של אלעד לוי להובלת הקמפיין החדש שלהם, אותו תציג הדוגמנית מילנה וינו שהובילה קמפיינים ארציים גדולים, ושמנצחת היום על מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות. הקמפיין המדובר צפוי לעלות בקרוב בפריסה תקשורתית רחבה – מהטלוויזיה ועד הרשתות החברתיות דרך כל אמצעי המדיה והתקשורת המוכרים כיום, כשסדר גודל ההשקעה בקמפיין הפרסום נאמדת בכמה מאות אלפי שקלים.

כן, שרון ארד, ומברוכ לך על החדשות הנפלאות, בוא ספר לנו קצת יותר על מה אנחנו מדברים – שבאמת ניפול מהכיסא?
"חברת refer בראשותי משיקה בקרוב מאוד אתר ואפליקציה חדשים, שהולכים לשנות את חוקי המסחר, בשלב הראשון, בישראל, ולאחר כחודש נוסף, בעולם כולו".

נשמע מבטיח – מה עוד אתה יכול לספר?
"אני מבטיח, בנוסף, שכל מי שיוריד את האפליקציה וישתמש בה יוכל להרוויח הרבה מאוד כסף. בכל מקרה הצפי לקמפיין, הפעלת האתר והאפשרות להורדת האפליקציה היא החל מיום ה-15.3.2023".


אלעד לוי ושרון ארד צילום פרטי

אלעד לוי ושרון ארד (צילום: פרטי)


***

אנשי החדשות ממשיכים לקבל עבודה. אתם ממשיכים לצפות באנשי החדשות, שנצפו, בין פיגוע טרור אחד למשנהו, ביום שישי האחרון, בטקס יום השואה הבינלאומי שהתקיים בבית העם. בין השאר, כפי שתוכלו לצפות בתמונת הזיכרון החדשותית הזו כאן למטה, נצפו שם ראש העיר משה ליאון, ורעייתו סתווית, כשהם מתלוצצים להם עם מגישת חדשות 12 יונית לוי ומנכ"ל חדשות 12 אבי וייס.


יונית לוי ואבי וייס עם משה וסתווית ליאון (צילום: ארנון בוסאני)

יונית לוי ואבי וייס עם משה וסתווית ליאון (צילום: ארנון בוסאני)


***

יום לפני כן, בחמישי האחרון, יונתן כהן, בעלי הסטודיו לנשים 'ג׳וניפיט', נכנס לסניף 'אופטיקה אופטיסטור', שבקניון מלחה, ופינק את עצמו בזוג משקפיים מהממים של פרדה. רק נציין שבדרך כלל 'ירושלמיז' לא מתפעל מחיוכים, אבל הפעם חייבים להודות – כהן התלהב כל כך מהרכישה עד כדי כך שהרביץ שם בחנות קונצרט של שאגות וצרחות שמחה, אבל למה לנו להמשיך לדבר כל כך הרבה כשיש לכם כאן תמונה עם החיוך הגדול שלו, שמסביר את גודל ומידת שביעות הרצון. כן, אין אפס.


יונתן כהן (צילום: פרטי)

יונתן כהן (צילום: פרטי)


***

מבין הברכות והאיחולים שקיבלה עו"ד הילה עזרא כהן צדק רק לפני יומיים, במסיבת ההפתעה שארגן לה בשיא השושו אחיה הבכור שי עזרא, בעלי מסעדת 'עזרא', 'ירושלימיז' יכול לגלות לכם עכשיו שהסתובבו להם שם בחלל האוויר בעיקר המילים, מזל טוב הילה, נשארת יפה כמו בת 20 שלך, וכמובן עד 120. ומה עוד אפשר לגלות לכם על מסיבת ההפתעה? אם אתם מתעקשים אז נספר שמדובר בגיל עגול (אבל מה שבאמת חשוב זה התרגיל), והנה, גם כמה מילים מפי מארגן המסיבות: "אחותי הקטנה היא הכי מדהימה שיש בכל העולם, ואני אוהב אותה מאוד".


הילה עזרא כהן צדק (צילום: פרטי)

הילה עזרא כהן צדק (צילום: פרטי)


***

רגע אחד, אבל מי הזוג שהכי מפתיע עד כדי התפעלות רבתי זה את זו – וזו את זה? ובכן, מדובר באופרה אחרת בכלל מבית היוצר של מעצב השיער שיקו אלמלם ורעייתו רחלי, שכזכור לקוראינו הופתעה ממנו במכונית מזדה ספורט חדשה לציון 15 שנות נישואים, אירוע שצוין כאן בחגיגיות לפני שבועיים. קיצר, מתברר שזה לא הסוף להפתעות אאוט אוף דה בלו של הזוג הנוצץ. השבוע היתה זו רחלי שהפתיעה בחזרה ולרגל אותו מעמד את שיקו עם חופשה בדובאי, וכמו שזה נראה עכשיו, כנראה שגם כשיגיעו לשם הצמד חמד האלו ימשיכו להפתיע אחת את השני. נייס.


שיקו ורחלי אלמלם (צילום: פרטי)

שיקו ורחלי אלמלם (צילום: פרטי)


***

ד"ר אוליבר סנדרס הוא מהשבוע הרופא המצטיין של קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים. והוא ללא ספק אחד הרופאים הכי אהובים במאוחדת. כפי שאתם רואים בתמונה, בטקס הוקרה מיוחד שערכו לכלל רופאי ורופאות מאוחדת, במסגרת יום הרופא הבינלאומי, העניקו ד"ר דב אלבוקרק, סמנכ"ל רפואה במאוחדת, והמנהל הרפואי של מאוחדת מחוז ירושלים ד"ר מנחם ביתן, את תעודת ההצטיינות לד"ר סנדרס ברוב טקס, הדר ורושם.


דב אלבוקרק, מנחם ביתן וסנדרס (צילום: תהילה אברהם)

דב אלבוקרק, מנחם ביתן וסנדרס (צילום: תהילה אברהם)


 

 

***

טוב נו, שישי האחרון, התור הארוך לא מפחיד את צחי קומה, פלוס בן זוגו רן עוזר והחבר הטוב אייל ג'יבלי, שנכנסים למסעדת 'דולפין ים' המתחדשת כדי ליהנות מארוחת ערב. הבעלים, יונתן כהן, דאג שהחברים יסמנו וי על כל סעיף של הנאה ולו הקטנטנה ביותר, ואכן השלישייה התענגה לה על כל ביס ולגימת יין, והטריו, איך לומר זאת בעדינות, נתן דוז פואה לתפריט, ולא נפרד כמובן לפני שהרביץ עם השלישייה תמונה משותפת. אין ספק, כולם יצאו גדולים.


צחי קומה, רן עוזר, אייל ג'יבלי ויונתן כהן (צילום: רון ירקוני)

צחי קומה, רן עוזר, אייל ג'יבלי ויונתן כהן (צילום: רון ירקוני)


***

נעבור לראש העיר משה ליאון, ולביקורו בסטודיו 'דרך האומנות', שהוא מפעל מוגן המתמחה באומנות, תכשיטנות וצורפות של עמותת האגודה לבריאות הציבור. האם דרך האומנות מצליח לפצות בסיפור שווה על מה שחסר לנו כאן עכשיו? אז כן: מנכ״לית האגודה עו״ד יסמין נחום, ומנהלת הסטודיו שיראל טובול, ערכו לראש העיר סיור שלם ומשתלם, כשהן מציגות לו את שלל העבודות המדהימות שעליהן חתומים עובדי המקום. היה יופי טופי.


משה ליאון עם נשות האגודה לבריאות הציבור (צילום: פרטי)

משה ליאון עם נשות האגודה לבריאות הציבור (צילום: פרטי)


***

ולפינאלה, רוצים לדעת איך מרגישים עורכי הדין והשופטים בימים שבהם נושא השיחה המרכזי הוא מערכת המשפט? אם מאיזושהי סיבה מטופשת התשובה היא כן, אז בשבילכם נולד פרויקט 'משפט מבויים' אשר התקיים ביום שני שעבר בבית הספר האקדמיה למוזיקה. את הפרוייקט מוביל אשר אקסלרד, יו"ר לשכת עורכי הדין במחוז ירושלים, ויוזם הפרויקט הינו ארז צ'צקסס.


מימין - שלומי בן דור, שרון לארי בבלי, שמואל הרבסט, אשר אקסלדר, ארז צ'צ'קס צילום פרטי

מימין – שלומי בן דור, שרון לארי בבלי, שמואל הרבסט, אשר אקסלדר, ארז צ'צ'קס (צילום: פרטי)


שלום לך עורך הדין שלומי בן דור, ממובילי הפרויקט, ספר לנו עליו?
"מדובר בעורכי דין אשר תרמו מזמנם ומניסיונם ופגשו את התלמידים בבית הספר למספר הרצאות בנושא משפט בכלל ומשפט פלילי בפרט. הערב הגיע לשיאו כשבאו אל בית הלשכה תלמידי שכבת י"א ובו ערכנו 'משפט מבויים' אשר עסק בתיק סחר בסמים על ידי קטין, תיק שכתבתי ביחד עם עו"ד רלי מיטרני כהן. התלמידים לקחו חלק פעיל כתובעים, סנגורים, עדי תביעה ועדי הגנה. וכמובן שאציין כי אל הפרויקט נרתמו כבוד נשיא בתי המשפט בירושלים, השופט שמואל הרבסט, וכבוד השופטת הבכירה, שרון לארי בבלי, אשר ניהלו את המשפט המבויים עם המון רגישות, ניסיון, הקשבה ולמידה למען דור העתיד". שבת שלום.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר