המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: שערי צדק)
המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: שערי צדק)

בהלת נגיף הקורונה: תיירת מסין שהתה בבידוד בשערי צדק ושוחררה

תיירת מסין בת 25, שהתלוננה על חום לפני מספר ימים, הובאה לשערי צדק - צוותי המיון קיבל אותה באמצעי מיגון מחמירים; לאחר בדיקות נשללה האפשרות שהיא נדבקה בנגיף הקורונה

פורסם בתאריך: 27.1.20 13:10

תיירת מסין הוכנסה לבידוד לאחר שעלה חשש כי היא נדבקה בנגיף הקורונה. התיירת הובאה היום, שני, לבית החולים שערי צדק – הצוותים הרפואיים קיבלו אותה עם אמצעי מיגון מחמירים וכאמור הכניסו אותה לבידוד. לאחר בדיקות שבוצעו לתיירת נשללה האפשרות כי היא נדבקה בנגיף קורונה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


משערי צדק נמסר כי "למרכז הרפואי שערי צדק הובאה תיירת מסין בת 25 שהתלוננה על חום לפני מספר ימים. צוותי המיון נערכו מבעוד מועד לקבלתה באמצעות המיגון המתאים. לאחר בדיקת המטופלת עולה היא אינה עונה על הגדרות התסמינים של נגיף הקורונה. בתיאום עם משרד הבריאות היא תשוחרר".

עוד נמסר משערי צדק כי "שערי צדק פועל בהתאם להנחיות משרד הבריאות לטיפול במטופלים שקיים חשד שנחשפו לנגיף הקורונה ונערך עם כלל אמצעי הבטיחות, הבידוד והמיגון בהתאם להנחיות".


המרכז הרפואי הדסה עין כרם (צילום: אבי חיון)

המרכז הרפואי הדסה עין כרם (צילום: אבי חיון)


כזכור, ביום שבת הובא לחדר המיון בהדסה עין כרם גבר כבן 35, שסבל מחום ומקוצר נשימה. מאחר וחזר מסין לפני כמה שבועות, נלקחו ממנו דגימות לבדיקה ובמקביל נערכה התייעצות עם משרד הבריאות, בסיומן הוחלט כי ישהה בבידוד בביתו עד להגעת תוצאות הבדיקות.  גם במקרה זה תוצאות הבדיקות היו שליליות – אין מדובר בווירוס קורונה.

וירוס הקורונה החדש החל להתפשט בסין וגבה עד כה עשרות קורבנות. מדובר בנגיף שעלול לגרום לפגיעה קלינית קשה בריאות ולאי ספיקה מערכתית. הווירוס, יש לציין, קיבל את השם "קורונה" עקב הדמיון במיקרוסקופ אלקטרוני לכתר (קורונה בלטינית).



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר