אלי עין דור, פרופ' יוסי קרקו ואפי (צילום: דוברות הדסה)
אלי עין דור, פרופ' יוסי קרקו ואפי (צילום: דוברות הדסה)

החיסון הישראלי נגד הקורונה: תכירו את שני הירושלמים שהתנדבו לשלב הניסוי. צפו

בן 50 אב לארבעה ילדים וצעיר בן 26 התנדבו להשתתף בשלב הניסויים בבני אדם של החיסון הישראל נגד הקורונה בהדסה: "יש תקווה שזה יביא להתקדמות של ממש בהתמודדות של המדינה והעולם עם הקורונה"

פורסם בתאריך: 2.11.20 14:48

שני משתתפים נוספים קיבלו הבוקר, שני, בהדסה עין כרם את החיסון הישראלי לקורונה, שפיתח המכון הביולוגי בישראל.

אתמול, ראשון, כפי שפורסם ב"כל העיר", כשמונה חודשים מאז פרוץ מגפת הקורונה בארץ, התחיל בהדסה עין כרם שלב הניסויים בבני אדם בחיסון הישראלי לנגיף, אותו פיתח המכון הביולוגי. המתנדב הראשון שקיבל את החיסון הינו ענר אוטולנגי, בן 34, דוקטורנט לאימונולוגיה באוניברסיטת בן-גוריון בבאר שבע, חבר עמותת "מדעת", שמתגורר בקיבוץ טללים בדרום הארץ.

אחד מהנסיינים החדשים הוא אפי בן ה-26, מירושלים, סטודנט למדעי המחשב, עובד בחברת "ויה", שהחליט להיות חלק ממשתפי הניסוי הבוקר ובהחלט גאה בכך: "נענתי למאמץ הלאומי של מדינת ישראל ואני מאמין מאוד בדרך שאליה הצטרפתי. אני לא רופא ולא אח אז בעיני הדרך הכי נכונה לתרום היא בהשתתפות בניסוי. אם אני חושש? לא ממש לא. האחים שלי מגבים אותי וכבכור המשפחה תמכו בי בהחלט. אנשים לא מכירים לעומק את נושא הוירוס ומפיצים שמועות לא אחראיות, כמו שמדובר בפייק ובהגזמה, וזה מזיק לכולם. סבא שלי יהיה בן 90 באפריל, הוא מתגורר במנצ'סטר ולא ראיתי אותו יותר משנה. הלוואי והתקופה תרגע ונצליח להיפגש לכבוד יום הולדתו הקרב".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון



המשתתף הנוסף הוא אלי עין דור, בן-50 ממבשרת ציון, אב לארבעה, עובד כראש צוות מתכנתים בחברת נמלי ישראל, והחליט אף הוא להצטרף: "אני מאמין מאוד ברופאים בהדסה ובחיסון הישראלי. יש בי תקווה שזה יביא להתקדמות של ממש בהתמודדות של המדינה והעולם עם הקורונה והמגבלות שהיא גוררת. המשפחה שלי חלוקה בדעותיה, ילדיי בהתחלה פחות תמכו אבל הרגעתי אותם והנה אני כאן. אני מאחל בהצלחה לי ולבחור הצעיר שעובר איתי היום את החיסון ומאחל הצלחה למדינה שלנו".

פרופ׳ יוסי קרקו, מנהל המרכז למחקר קליני בהדסה הודה לשני המשתתפים על שבחרו להיות לחלק מן הניסוי בהדסה, וסיכם: "התפקיד שלנו הוא לדאוג שכל הניסוי יעבור בשלום, ושלא נסכן אתכם כמובן, וזה מה שנעשה. אנו נעקוב אחר מצבכם ונשמע מכם בכל יום, כשהמטרה של כולנו היא אחת: להחזיר את החיים במדינה לשגרה מלאה".

מתי יהיה חיסון לכלל הציבור? לפי הצפי, אם הניסוי יעבור בהצלחה, החיסון צפוי להיות משווק לציבור בקיץ הקרוב. במהלך החודשים הקרובים תיבדק ההשפעה של החיסון על הנסיינים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש מתכנתים בירושלים…
    א. כל הכבוד ובהצלחה.
    ב. – יידע הציבור ותפנים התקשורת – לא כל ההייטק מסתגר לו בבועה – אדרבא..

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר