הקלפיות לבחירת מצטייני הדסה צילומים דוברות הדסה
הקלפיות לבחירת מצטייני 'רפואה עם נשמה' (צילומים: דוברות הדסה)

רפואה עם נשמה – המיזם הייחודי של דירקטוריון הדסה לבחירת אנשי הצוות המצטיינים

אתם בוחרים: תושבי ירושלים (ובכלל) מוזמנים לבחור את המצטיינים של המרכז הרפואי הדסה. ולא, ממש לא מדובר רק על רופאים. יו"ר דירקטוריון הדסה דליה איציק: "לכל מטופל או בן משפחה שליווה מטופל - יש דמות אחת שנחקקת בלב לתמיד. זו ההזדמנות שלכם לספר על כך"

פורסם בתאריך: 24.8.22 20:39

במרכז הרפואי הדסה פתחו יצאו השבוע במיזם ייחודי וראשוני בישראל לבחירת אנשי הצוות המצטיינים, אלו אשר עושים את עבודתם עם הרבה איכפתיות, אהבה ודאגה למטופלים, שלא לומר לאנשי הצוות אשר עושים רפואה עם נשמה. בעצם – אפשר בהחלט לומר 'רפואה עם נשמה' שכן זהו שמו של המיזם הייחודי של דירקטוריון הדסה, אשר מזמין אתכם תושבי ירושלים (וכלל מטופלי הדסה) לבחור את המצטיינים שלכם.

מיזם 'רפואה עם נשמה' של דירקטוריון הדסה בראשותה של דליה איציק יצא השבוע לדרך. ובין שלל הקמפיינים לבחירת ראש הממשלה וחברי הכנסת, שבהחלט גורמים לתחושת מיאוס וחוסר אונים של האזרחים, כאן מדובר על קמפיין בחירות חיובי, כזה שבא מאהבה כדי לתת מענה לאהבה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הסיפור הוא פשוט – אתם, הציבור הרחב – מטופלים, בני משפחותיהם וכל מי שזכה לביקור ולטיפול על ידי צוותי הדסה, מוזמנים לקבוע מיהם אנשי הצוות אשר הותירו חותם של ממש בלבכם. את אותם אלו – החל מפקידת הקבלה , דרך המנקה והמתנדב ועד הרופאים והאחיות ואפילו המוכרנים או אנשי האבטחה – אשר נחקק בליבכם בשל השירות המסור, הדואג והאכפתי שנתן.

"אנשי הצוות שלנו הם המשאב הכי יקר וחשוב בכל המערך המטפל באלפי חולים מדי יום", מדגיש מנכ"ל הדסה פרופ' יורם וייס. "בכל הסקטורים ומקצועות הבריאות, אלו אנשי הדסה אשר דואגים לטיפול הרפואי והסיעודי, לתזונה ולשיקום, לרווחתו ולביטחונו של המטופל, למיצוי זכויותיו ולארוחה חמה ומזינה. עוד בימי הקמתו של המרכז הרפואי הדסה חרטנו על דגלנו להעניק רפואה אנושית ושווה לכל, וזוהי מהותו של פרס הדסה לרפואה עם נשמה. אני מודה לדירקטוריון הדסה על היוזמה הייחודית והמפרגנת לאנשי הדסה".

היוזמה, כפי שכבר הבנתם, היא של דירקטוריון הדסה ויו"ר הדירקטוריון איציק מסבירה את הרעיון שעומד מאחוריה: ״חברי דירקטוריון הדסה נחשפים לכל העשייה האנושית והמיוחדת בין כתלי בתי החולים שלנו בהר הצופים ובעין כרם, והיה זה אך טבעי שנבקש לשמוע על כך גם מהציבור ונגלה מיהם לדעתו אותם אנשי צוות שהתבלטו בחמלה או דאגה יוצאות דופן או בעשייה מעל ומעבר למען המטופל. רפואה עם נשמה זו הדסה ואני יודעת, גם מניסיוני האישי, שלכל מטופל או בן משפחה שליווה מטופל – יש דמות אחת שנחקקת בלב לתמיד. זו ההזדמנות שלהם לספר על כך״.

הבחירות פתוחות לכלל הציבור, בדגש על תושבי ירושלים אבל לא רק, אשר יוכל לבחור בשבועות הקרובים את אנשי הצוות אשר נחקקו בזיכרונו ובליבו, זאת בשתי דרכים אפשריות: בקלפיות אשר יוצבו פיזית ברחבי בתי החולים של הדסה ובאמצעות קישור מקוון.

 

 

מהדסה נמסר כי "אנו מאמינים בזכותם של כל מטופלת ומטופל בהדסה, להנות מהטיפול הרפואי המקצועי ביותר בעולם – המלווה בשירות מסור ותשומת לב אישית שהופכים את תהליך ההבראה לאנושי ומסביר פנים, גם ברגעים הקטנים שהם מעל ומעבר לטיפול הרפואי. את פרס הדסה לרפואה עם נשמה ייסדנו בכדי להוקיר את העשייה של הצוותים הרפואיים והמנהליים גם יחד, ולעודד את אותם הרגעים של אכפתיות, לבביות, רגישות ומסירות לצד מקצועיות ללא פשרות.

"אתם מוזמנים להגיד תודה לרופא/ה, לאחות/אח, לכוח העזר ולפקיד/ה, לרנטגנאי/ת, לעובד/ת הסוציאלי/ת, לדיאטנית, לאיש הביטחון, המרפא/ה בעיסוק, הפזיותרפיסט/ית או מחלק האוכל ולכל מי שהשפיעו על שהייתכם בבתי החולים שלנו. אלו שמצאו את הרגע הנוסף להקשיב, ליזום ולבדוק, לקחו עוד רגע ללוות או להסביר יותר לעומק, לחקור ולמצוא עבורכם מענה, הושיטו יד לעזרה והיו קשובים לבקשותיכם".


מחפשים דירת 5 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר