14 אנשי מד"א ירושלים החדשים
14 אנשי מד"א ירושלים החדשים

תוספת לרפואת החירום במד"א ירושלים

מצילים חיים: 14 חרדים סיימו קורס חובשי רפואת חירום והם ישמשו חובשים ונהגי אמבולנס, גם בקהילה החרדית

פורסם בתאריך: 26.7.17 09:09

14 חרדים המשרתים בשירות האזרחי קיבלו השבוע דרגות כתף בטקס סיום חגיגי של קורס חובשי רפואת חירום של מד"א. הטקס נערך במעמד מנכ"ל מד"א, אלי בין, ומנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, שר-שלום ג'רבי, וציין את סיומה של תקופת הכשרה מקיפה לתפקידי חובשי רפואת חירום ונהגי אמבולנס.

 

 

14 המסיימים את הקורס יפעלו בין היתר בשכונות חרדיות ובקהילה החרדית. ההכשרה של מתנדבי השירות הלאומי-אזרחי כבר הוכיחה את עצמה: לפני כחודש קיבל המשרת יהודה גרייפמן, אחד ממסיימי הקורס, קריאה לסיוע לאישה שכרעה ללדת. גרייפמן הגיע למקום וסייע ליילד את האישה בביתה בהצלחה, ולאחר עשר דקות בלבד הגיח בנה לאוויר העולם. בתום הטיפול, פונו האם המאושרת והתינוק הצעיר לבית החולים, להמשך טיפול.

 

14 אנשי מד"א ירושלים החדשים

ג'רבי, מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, בירך את הבוגרים במהלך האירוע: "משרתי המגזר החרדי זוכים להשתלב בתפקידי ליבה המסייעים לציבור הישראלי כולו, ובכלל זה שירות בתפקידים בעלי ערך במד"א. היום, עם קבלת דרגות הכתף, ניתנת להם ההזדמנות לתרום בצורה משמעותית לחברה ולקהילה, לצד רכישת ידע ומקצוע ערכי. אנו פועלים ליצירת עוד מקומות שירות משמעותיים, בשיתוף פעולה עם השר הממונה על השירות, אורי אריאל, ומבקשים לעודד את הצעירים לבחור בשירות ממצה וייחודי אשר יתאים לאופיים, לאורח חייהם וליכולותיהם האישיות."

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר