המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: שערי צדק)
המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: שערי צדק)

כחודשיים וחצי לאחר שהושעה: עובד התחזוקה חזר לעבודה בשערי צדק

ב-16.11 הודיעה משטרת ירושלים על מעצרו של עובד תחזוקה במרכז הרפואי בחשד לפרסום דברי הסתה לאלימות ולטרור. באחרונה הוא חזר לעבודתו לאחר סגירת התיק על ידי הפרקליטות מחוסר ראיות. משערי צדק נמסר: "לאור סגירת התיק ולאחר שיחת הבהרה - העובד שב לעבודה על תנאי"

פורסם בתאריך: 29.1.24 11:01

כחודשיים וחצי לאחר שנעצר בחשד להסתה לאלימות ולטרור – עובד תחזוקה בשערי צדק הוחזר באחרונה לעבודתו.

עובדים מודאגים פנו ל"כל העיר" והביעו את חוסר שביעות רצונם מחזרתו למרכז הרפואי, אולם בדיקת "כל העיר" העלתה כי התיק נגד אותו עובד, צעיר בשנות ה-20 ממחנה פליטים שועפאט, נסגר על ידי הפרקליטות מחוסר ראיות.

יצוין כי המעצר התבצע לאחר שברשת החברתית של אותו אדם פורסמו, לטענת המשטרה, דברי הסתה לאלימות וטרור: "עזה מתקוממת עבור ירושלים, עבור מסגד אל אקצא, עכשיו היא זועקת לעזרתכם… תקחו כל נשק אפשרי שיש לכם ותכוונו לכיוון החזה של האויב שלכם".

אותו צעיר ממ.פ שועפאט נעצר לחקירה ומעצרו אף הוארך לפחות פעם אחת בבית המשפט. אולם כעת נודע ל"כל העיר" כי התיק נגד אותו אדם נסגר על ידי הפרקליטות "מחוסר ראיות".

לפשר הסוגיה הוסבר כי העובד טען כי החשבון שלו ברשת החברתית נפרץ ואף הציג הוכחה לכך. לאור העובדה כי לא ניתן היה להוכיח, כפי שנדרש בחוק הפלילי, מי כתב את הפוסט המסית – הוחלט על סגירת התיק מחוסר ראיות.

 

 

מנכ"ל בצלמו שי גליק, אשר עוקב ומדווח באדיקות מאז ה-7/10 אחר פרסומים מסיתים ברשתות החברתיות, מוסר: "כל מי שמסית אסור לו לחזור ולתת שירות ציבורי. גם אם נקבע שאין מספיק ראיות פליליות להעמדתו לדין. יש הבדל תהומי בין משפט פלילי לבין אדם שנותן שירות ואנחנו דורשים מגופים ציבוריים כמו שערי צדק וכדומה לא לתת יד לאנשים כאלה במקומותיהם".

מהמרכז הרפואי שערי צדק נמסר בתגובה: "עם קבלת המידע על החקירה המתבצעת כנגדו, המרכז הרפואי זימן את העובד לשימוע והשעה את העובד באופן מיידי עד סיום החקירה.

"לאחרונה התקבלה הודעה מהמשטרה כי לא נמצאו ראיות שהעובד פרסם את הפוסט והחקירה נסגרה ללא ראיות. לאור זאת ולאחר שיחת הבהרה עם העובד הוא שב לעבודה על תנאי".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מלכה

    אם כך היה כתוב בחשבון שלו אז למה שיחררו מחוסר ראיות?
    איזה הוכחה הוא הביא שפרצו לחשבון שלו?
    אי אפשר לדעת מי פרץ?
    טוב, אולי קרץ אותו קרץ!?

  2. יעל

    "מחנה פליטים" די לשקר הזה.
    צריך להעיף תנבלה לעזה שיהיה שם עם כל החברים שלו.

  3. אכפת לו מעם שלו

    אני מריח חרטה רצינית , אולי גם נגיד שהוא היה באי שפיות זמנית או שהוא קטין או ממעמד סוציואקונומי נמוך , די דחילק אדם שפרצו לו לחשבון הוא פונה למשטרה לא המשטרה פונה אליו

  4. מאור

    אם זה היה מתנחל יהודי הוא היה בכלא אבל את המחבל הזה החזירו לעבוד מדינת פח אשפה פרקליטות שונאי ישראל הוא עוד יעשה פיגוע והדם יהיה על הידיים של החלאות מהפרקליטות ידוע מי החיות שגרים במחנה שועפט כל חייל ושוטר יודע כמעט כולם שם מחבלים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר