מכשיר MRI חדש בבית החולים משגב לדך מבית מאוחדת (צילום: שלומי כהן)
מכשיר MRI חדש בבית החולים משגב לדך מבית מאוחדת (צילום: שלומי כהן)

בית החולים משגב לדך מבית מאוחדת: מכון MRI חדיש

המכון צפוי לקצר באופן משמעותי את ההמתנה לבדיקות MRI

פורסם בתאריך: 19.9.17 11:36

מהפכה רפואית בתחום ה־MRI בעיר. בית החולים משגב לדך מבית מאוחדת משיק מכון MRI חדיש, מהמתקדמים ומהמובילים בארץ, שיעמוד לטובת לקוחות קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים. המכון צפוי לקצר באופן משמעותי את זמן המתנה לבדיקות MRI ממספר חודשים לשבועות בודדים.

מנתונים שאספה קופת חולים מאוחדת עולה כי כיום מתבצעות כ־900 בדיקות MRI בחודש ללקוחות מאוחדת בירושלים והסביבה. עם פתיחתו, יבצע המכון החדש של מאוחדת את כל הבדיקות הללו ללקוחותיו ואף יגיל את היקף הפעילות לכ־1000 בדיקות MRI חודשיות.

 



ד"ר תמר אלרם, מנהלת בית החולים, פרו"פ משה גמרי, מקופ"ח מאוחדת (צילום: שלומי כהן)

ד"ר תמר אלרם ופרופ' משה גמרי מקופ"ח מאוחדת (צילום: שלומי כהן)


 

במאוחדת מציינים כי מכשיר ה־MRI הוא מהדגמים החדישים והמתקדמים ביותר בארץ. מדובר בדגם AERA של חברת סימנס, גרמניה, בעל שדה מגנטי בעוצמת 1.5 טסלה. פתח המכשיר הינו רחב במיוחד (מפתח קוטר של 70 ס"מ לעומת 60 ס"מ במרבית הדגמים הוותיקים) ועומק המכשיר קצר יותר.

ד"ר תמר אלרם, מנהלת בית החולים משגב לדך, מציינת כי "מאוחדת משנה את פני הרפואה הציבורית בירושלים באמצעות הרחבת השירותים הנכללים בסל הבריאות בבית החולים משגב לדך. פתיחת מכון ה-MRI מהווה נדבך משמעותי נוסף, מעבר לחדרי הניתוח שלנו, מערך המכונים הנרחב ומחלקות האשפוז הגריאטריות, לקידום שירותי הרפואה הציבורית לתושבי ירושלים. אני גאה לקחת חלק בהובלת השינוי הזה, שמעניק חווית שירות מקצועית שלא נודע כמותה במערכת הרפואה הציבורית בארץ".

 



 

פרופ' משה גמרי, מנהל רפואי של מכון ה-MRI בבית החולים משגב לדך, מדגיש: "המטרה שלנו לתת שרות הדמיה הכי טוב ברמה אמבולטורית, לקצר תורים ולתת מענה בקהילה ובכל רחבי הארץ. פתיחת מכון ה-MRI מחזקת את תחום ההדמיה של מאוחדת בכלל וירושלים בפרט. המטרה לתת מענה לקיצור תורים, שרות בקהילה ולכל מבוטחי מאוחדת בארץ. עם פתיחת מכון ה-MRI מאוחדת מאגדת למעשה את כל מערך ההדמיה בירושלים ברמה איכותית ומקצועית והכל תחת קורת גג אחת בבית חולים משגב לדך. מבחינת מאוחדת המכון ייתן מענה לכלל מבוטחי הקופה, יחסוך להם הגעה לבית חולים ציבוריים הכוללים בירוקרטיה ומעקב רפואי, התשובות מגיעות למערכת הממוחשבת של מאוחדת ולרופא המפנה תוך 10 ימים".

טל שאול, מנהל מאוחדת במחוז ירושלים: "מאוחדת לקחה החלטה אמיצה להשמיש את בית החולים משגב לדך לטובת לקוחות מאוחדת, ולא להפעיל את המקום כבית חולים למטרות רווח והכנסות. חשוב לנו מאוד להעניק שירות מקצועי ואיכותי ללקוחתנו ונפעיל את בית החולים במסלול ציבורי ללא צורך בחברות בביטוחים המשלימים. אנחנו נספק רפואה אישית במסלול הציבורי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר