בית מרקחת רובוטי, מאוחדת (צילום: באדיבות מאוחדת)
בית מרקחת רובוטי, מאוחדת (צילום: באדיבות מאוחדת)

מרכז העיר: בית מרקחת רובוטי של מאוחדת

מאוחדת השיקה בסניף שברחוב הטורים בית מרקחת חדש עם טכנולוגיה שצפויה לקצר את התורים

פורסם בתאריך: 4.6.17 11:50

קופת חולים מאוחדת השיקה את בית מרקחת רובוטי, במרכז הרפואי ברחוב הטורים בירושלים. מדובר על בית המרקחת המרכזי של "מאוחדת פארם". הטכנולוגיה החדשה צפויה לייעל ולשדרג את פעילות בית המרקחת ואת השירות ללקוח. מפי מאוחדת נמסר כי מדובר על קיצור זמן ההמתנה בצורה משמעותית.

"הרובוט מקבל פקודה מהמחשב הנמצא בעמדת הרוקח לאחר שהרוקח הקליד את רשימת התרופות הדרושות ללקוח", מסביר יואל שרת, הרוקח הראשי של בית המרקחת מאוחדת פארם. "הרובוט 'מסייר' בין מדפי התרופות מאתר את התרופה, שולף אותה באמצעות היד הרובוטית ומניח אותה על המדף האישי. לאחר שהרובוט אסף את התרופות הוא נוסע אל עמדת הרוקח המזמין ומגיש אותם על מדף הנמצא מאחורי עמדת השירות. במידה והתרופה אינה נמצאת, מיד מודפסת פתקית מן המחשב המדווחת על כך ומציעה תרופה חלופית".

המערכת הרובוטית, צפויה לתרום לקידום איכות ובטיחות המטופל והרצף הטיפולי בכך שהיא מצמצמת טעויות אנוש בניפוק התרופות ומפנה זמן לרוקחים לאינטראקציה מקצועית עם המטופל והצוות הרפואי שהוציא את המרשם. כמו כן, המערכת הרובוטית מבצעת ומציגה מדידות מסוגים שונים ,מתריעה על פגות תוקף ועל חוסר במלאי.

טל שאול, מנהל מאוחדת מחוז ירושלים: "פתיחתו של בית המרקחת הרובוטי המתקדם בישראל בבית המרקחת הטורים בירושלים והשילוב של טכנולוגיה כה ייחודית וחדשנית שלא קיימת באף קופת חולים, מהווה בשורה לסקטור הרוקחים במאוחדת ללקוחות המרוצים ולתושבי ירושלים, לקוחות מאוחדת, שיקבלו שירות יותר מהיר ויעיל".

 

***

הסטארט אפ הירושלמי מעלה הילוך 

הדסה: שירות חדש לייעוץ בתחומי הריון ולידה

מחקר בשערי צדק: ליצנים רפואיים מפחיתים כאב

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר