המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)
המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)

שערי צדק: פותחה מערכת איסוף מידע לטיפול בסרטן השד

המרכז הרפואי הכניס לשימוש מערכת חדשנית שמציעה אפשרויות מעקב חכמות ומתריעה בפני מצבים חריגים לנשים החולות בסרטן השד

פורסם בתאריך: 20.7.18 18:12

שיתוף פעולה בין המרכז הרפואי שערי צדק לחברת CR Medical הובילה לפיתוח מערכת חדשנית לאיסוף מידע לטיפול בסרטן השד. המערכת "Breast CRM", שפותחה על ידי חברת CR Medical בשערי צדק, אף זכתה בפרס חדשנות בתחום הדיגיטל.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

"המערכת המשוכללת צפויה לשפר את הטיפול באחת ממחלות הסרטן השכיחות ביותר", נמסר משערי צדק. "המערכת מציעה אפשרויות מעקב חכמות ומתריעה בפני מצבים דחופים. היא נועדה לתת פתרון ברמה המותאמת לטיפול הכוללני של יחידת השד ומהווה נדבך חשוב בתיאום בין המחלקות המעורבות בטיפול במחלה – כירורגיה, רנטגן, ממוגרפיה, אונקולוגיה, פלסטיקה, הפרייה חוץ גופית, יחידת השד וגנטיקה".

ד"ר משה כרמון (צילום: )

ד"ר משה כרמון (צילום: דוברות שערי צדק)

ד"ר משה כרמון, מנהל יחידת השד בשערי צדק, שהכניס את המערכת לשימוש, מדגיש כי הצורך בפיתוח מערכת מסוג זה נולד מתוך מציאות בה המערכות הקיימות נותנות מענה מצוין לניהול תיקי מטופלים ומחלקות רפואיות, אך אינן מותאמות ספציפית לתחום רפואת השד. המערכת החדשה בנויה בצורה פרמטרית ומציעה איסוף המידע שרלוונטי לשלב העבודה בכל צומת של קבלת החלטות.

"איכות הטיפול נקבעת לא רק על ידי רמת הפעילות של כל אחת מהמחלקות המעורבות, אלא במידה רבה מאוד על ידי רמת התקשורת ביניהן", מציין ד"ר כרמון. "אם אין תקשורת טובה בין מרכיבי המערכת, הטיפול לא יכול להיות אופטימלי. הפיתוח החדש מבטא גישה חדשה באינפורמטיקה רפואית, ומאפשר מידע מלא ועדכני על כל מטופלת, עם מעקב רציף ורב-מחלקתי המשרת צוות גדול של רופאים וגורמים נוספים המעורבים בטיפול".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר