(צילומים: דוברות שערי צדק, ארנון בוסאני)
פרופ' יונתן הלוי, ד"ר עופר מרין (צילומים: דוברות שערי צדק, ארנון בוסאני)

פרופ' יונתן הלוי בוועידת ישראל לרפואה: מברך ומאחל הצלחה למחליף שלי ד"ר עופר מרין

כפי שפורסם בלעדית ב"כל העיר": פרופ' יונתן הלוי הודיע הבוקר, שלישי, בוועידת ישראל לרפואה 2018, כי ד"ר עופר מרין יתמנה למנכ"ל שערי צדק; פרופ' הלוי יהיה נשיא המרכז הרפואי

פורסם בתאריך: 14.8.18 10:29

הבוקר, שלישי, בוועידת ישראל לרפואה 2018 שמתקיימת בהפקת "כל העיר" בבנייני האומה הודיע מנכ"ל שערי צדק פרופ' יונתן הלוי כי מחליפו הוא ד"ר עופר מרין, מנהל יחידת הטראומה בשערי צדק. פרופ' הלוי יהיה בתפקיד נשיא המרכז הרפואי שערי צדק. פרופ' הלוי אמר במהלך דבריו בוועידה כי הוא מברך ומאחל הצלחה למחליפו ד"ר עופר מרין.

כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר" לפני כחודש, ד"ר מרין, סמנכ"ל הרפואה במרכז הרפואי שערי צדק ומנהל יחידת הטראומה, הוא המועמד המוביל להתמנות למנכ"ל הבא של שערי צדק. פרופ' הלוי, הודיע לאחרונה כי בכוונתו לפרוש לפנסיה בעוד כשנה.

ועידת ישראל לרפואה 2018, פרופ' יונתן הלוי (צילום: ארנון בוסאני)

ועידת ישראל לרפואה 2018, פרופ' יונתן הלוי (צילום: ארנון בוסאני)

מינויו של ד"ר מרין כפוף לאישור ועדת האיתור, שמונתה על ידי חברי דירקטוריון שערי צדק בארץ ובחו"ל. כך או כך, מהלך המינוי מתוכנן להיכנס לתוקף בעוד כשנה. הלוי, בן 70, משמש מנכ"ל ב-30 השנים האחרונות, בהן הצעיד את המרכז הרפואי שערי צדק להישגים נאים. בין השאר ב-1994 הוביל את הקמת מערך הלב המקיף בבית החולים; ב-2004 חנך את המחלקה לרפואה דחופה; וב-2016-2015 פעל להקמת מערך מוח כוללני שמאפשר טיפול בפציעות נוירולוגיות. כעת, כך מקווים בשערי צדק, יוכל ד"ר מרין להמשיך בדרך זו.

ועידת ישראל לרפואה 2018, בנייני האומה (צילום: ארנון בוסאני)

ועידת ישראל לרפואה 2018, בנייני האומה (צילום: ארנון בוסאני)

ד"ר מרין, מנתח לב-חזה, מנהל כאמור את יחידת הטראומה בשערי צדק ומשמש אף סמנכ"ל רפואה. אביו, פרופ' שאול מרין ז"ל, היה מבכירי רופאי העיניים בישראל. החלטת ועדת האיתור תימסר בתוך כחודשיים, שבהם אמורה להימסר ההודעה הרשמית על זהות המנכ"ל הבא של המרכז הרפואי שערי צדק.

שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)

שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)



ועידת ישראל לרפואה 2018 – הוועידה ה-12 במספר – נערכת, כאמור, בהפקת "כל העיר", בבנייני האומה. הוועידה, יוזמת המרכז הרפואי הדסה, המרכז הרפואי שערי צדק, המרכז הרפואי בני ציון, "כל העיר", קופת חולים מאוחדת, הקרן לידידות, הסתדרות הרופאים, חיל הרפואה והרשות לפיתוח ירושלים, תכנס במקום אחד ולכמה שעות את בכירי מערכת הבריאות בישראל, לצד אישי ציבור מובילים כמו שר החינוך, נפתלי בנט, יו"ר הקרן לידידות, הרב יחיאל אקשטיין, קצין רפואה ראשי, תת אלוף ד"ר טריף בדר וראש העיר, ניר ברקת. הוועידה נפתחה בשעה 8:00 בבוקר, ויתקיימו בה שלושה מושבים, לצד 'שולחנות עגולים' והופעה של הסטנדאפיסט ישראל קטורזה.

התוכנית של הוועידה כוללת דברי פתיחה וברכות מפי שורת הנכבדים שהוזמנו לוועידה בהם ראש העיר ברקת, מנכ"לי המרכזים הרפואיים הדסה ושערי צדק, מנהל מחוז ירושלים של קופת חולים מאוחדת ומכובדים אחרים.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר