פרופ' זאב רוטשטיין, ועידת ישראל לרפואה 2018 (צילום: אבי חיון)
פרופ' זאב רוטשטיין (צילום: אבי חיון)

ועידת ישראל לרפואה: פרופ' רוטשטיין חשף את האפליקציה החדשה של הדסה

היום, שלישי, בוועידת ישראל לרפואה, שמתקיימת בבנייני האומה בהפקת "כל העיר", חשף מנכ"ל הדסה פרופ' זאב רוטשטיין את האפליקציה החדשה של הדסה: "זהו המשכה של המהפכה הדיגיטלית שלנו. זו שמבקשת להקל על המטופל ולהפחית עבורו כמה שיותר חסמים ורעשי רקע"

פורסם בתאריך: 14.8.18 13:21

הבוקר, שלישי, בוועידת ישראל לרפואה 2018 שמתקיימת בהפקת "כל העיר" בבנייני האומה, חשף מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה פרופ' זאב רוטשטיין את האפליקציה החדשה לשימוש הציבור הרחב, מבית היוצר של הדסה. במסגרת האפליקציה יוענק שירות איתור רופא הממוקד לבעיה רפואית ספציפית. "רפואת העתיד כבר נמצאת כאן בהדסה", אמר פרופ' רוטשטיין. "הדסה החדשה מתחברת היישר אל הציבור, מנגישה עבורו את המידע הרפואי הפרטי שלו בכל עת ובכל זמן, מאפשרת לאתר לו את הרופא המתאים ביותר למצבו הבריאותי, מסייעת במידע ובנתונים. מבחינתנו ״הדסה החדשה״ היא הדסה של הציבור בירושלים ובכלל בישראל".

פרופ' זאב רוטשטיין, ועידת ישראל לרפואה 2018 (צילום: אבי חיון)

הבוקר, ועידת ישראל לרפואה 2018 (צילום: אבי חיון)

פרופ' רוטשטיין הסביר כי "האפליקציה החדשה שלנו היא המשך טבעי של השירות הדיגיטלי 'הדסה שלי' אותו השקנו לפני שנה וחצי, במסגרתו כל מטופל בהדסה נגיש למידע הרפואי שבתיקו האישי דרך המכשיר הסלולרי, ובפשטות וקלות מקבל אליו את תוצאות הבדיקות, האבחונים, השירותים והתורים העתידיים שלו וסיכומי הרופא. המידע תמיד איתו, מכל מקום ובכל זמן, מה שחוסך כמובן בירוקרטיה סבוכה או מרדף מייאש אחר המסמכים האישיים שלו. אני גאה לספר כי מעל 60,000 מטופלי בית החולים כבר משתמשים היום בשירות הדיגיטלי ונהנים מחווית מטופל אחרת לגמרי, ואני שומע ממטופלים: היום ביצעתי בדיקה חשובה ועוד בטרם הספקתי לצאת מבית החולים כבר קיבלתי את המידע לנייד, כולל קביעת תור לטיפול הבא".

ועידת ישראל לרפואה 2018, בנייני האומה (צילום: ארנון בוסאני)

ועידת ישראל לרפואה 2018, בנייני האומה (צילום: ארנון בוסאני)

עוד אמר מנכ"ל הדסה כי "היום אנו משיקים את שירות איתור הרופא, טכנולוגיה מתקדמת המתאימה את החיפוש עבור הנתונים האישיים של החולה. באפליקציה נעימה ונוחה למשתמש, הוא מתאר את המצב הרפואי ומקבל מיד את שם או שמות הרופאים המתמחים בדיוק במצב שלו. לא 'קרוב', לא 'בערך', לא מסתמך על מה שאחרים יודעים. המידע ממוקד אליו באופן אישי, וזהו המשכה של המהפכה הדיגיטלית שלנו. זו שמבקשת להקל על המטופל, להפחית עבורו כמה שיותר חסמים ורעשי רקע".

לדברי פרופ' רוטשטיין, משתמשי "הדסה שלי", הנהנים ממערכת מתוחכמת ללא כל עלות, יוכלו לקבל כבר בקרוב את המידע על הרופא המתאים להם. בסיום דבריו איחל פרופ' רוטשטיין הצלחה למנכ"ל היוצא של שערי צדק פרופ' יונתן הלוי, כפי שפורסם מוקדם יותר ב"כל העיר".



ועידת ישראל לרפואה 2018 – הוועידה ה-12 במספר – נערכת, כאמור, בהפקת "כל העיר", בבנייני האומה. הוועידה, יוזמת המרכז הרפואי הדסה, המרכז הרפואי שערי צדק, המרכז הרפואי בני ציון, "כל העיר", קופת חולים מאוחדת, הקרן לידידות, הסתדרות הרופאים, חיל הרפואה והרשות לפיתוח ירושלים, מכנסת במקום אחד ולכמה שעות את בכירי מערכת הבריאות בישראל, לצד אישי ציבור מובילים כמו שר החינוך, נפתלי בנט, יו"ר הקרן לידידות, הרב יחיאל אקשטיין, קצין רפואה ראשי, תת אלוף ד"ר טריף בדר וראש העיר, ניר ברקת. הוועידה נפתחה בשעה 8:00 בבוקר, ומתקיימות בה שלושה מושבים, לצד 'שולחנות עגולים' והופעה של הסטנדאפיסט ישראל קטורזה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר