עקב אכילס, אליחי זאנה (צילום: אריאל חזן)
עקב אכילס, אליחי זאנה (צילום: אריאל חזן)

מחפשים מדרסים בירושלים? כדאי להכיר את אליחי זאנה "עקב אכילס"

אין ספק שבעיות גב, ברכיים וכפות רגליים בקרב כל שכבות האוכלוסייה נחשבות למציקות ביותר. אם פעם חשבו שרק מבוגרים סובלים מכאבי גב וכאבי ברכיים היום ידוע שגם צעירים סובלים מאותם בעיות. "אנחנו מתאימים מדרסים בירושלים בהתאמה אישית, לאחר אבחון יסודי של כף הרגל וזיהוי הפתלוגיות של הלקוח", אומר אליחי זאנה הבעלים של מכון אורטופדי בירושלים 'עקב אכילס'

פורסם בתאריך: 26.12.18 16:00

זה ישמע לכם לא הגיוני, אבל מאז שהוא זוכר את עצמו אהב אליחי זאנה את תחום הבריאות, האורטופדיה והאנטומיה ומשם קצרה הייתה הדרך לעזור לאנשים בתחום המדרסים בירושלים. לא קשה לשער שאין הרבה טכנאי אורטופדיה מקצוענים ברמה גבוהה כמוהו, וזו גם אחת הסיבות שלקוחות נוהרים אליו מכל הארץ לסניף ירושלים של "עקב אכילס". אליחי נחשב לסוג של 'קוסם' בתחומו, כך מכנים אותו לא מעט אנשים בתחום האורטופדיה, וזאת בשל הפתרונות היצירתיים שהוא מוצא לפציינטים והטיפול האישי והמאוד פרטני שהוא נותן לכל אחד. לא מעט רופאים מתחום האורטופדיה מפנים אליו מטופלים, והוא מתמחה בפתרון בעיות אוטופדיות בירושלים, כאבי גב, כאבי ברכיים וכפות רגליים, בעזרת מדרסים בירושלים.

"לצערי, קשה מאוד היום למצוא מכון אורטופדי שיאבחן ויטפל ובאמת יתן מענה אמיתי, עם ידע בתחום האורטופדיה והביו-מכניקה של כף הרגל. כדי להיות טכנאי, שיהיה רשאי לטפל באנשים, צריך ללמוד את התחום ויש לא מעט מה ללמוד. בישראל תחום המדרסים והפתרונות האורטופדים אינו מפותח. אין כמעט מקומות שניתן ללמוד בהם את התחום בצורה דייקנית ומקצועית שתוכל באמת לתת את האפשרות לטפל בגוף האדם".

עקב אכילס, אליחי זאדה (צילום: אריאל חזן)

עקב אכילס, אליחי זאנה (צילום: אריאל חזן)

היכן רכשת את ההשכלה והיכולת לרפא ולעזור לאנשים?
"נולדתי לדור שלישי בתחום ההנעלה. עוד כילד קטן היה אפשר למצוא אותי בעסק של אבי, שהיה מומחה בהתאמת נעליים נכונות לכף הרגל. אבי לא היה מוכן לעולם למכור למישהו נעל שלדעתו האישית לא התאימה לו מבחינה בריאותית. הנושא של התאמה ללקוח מצא חן בעיני עוד מאז. כיום כ-90% מהנעלים מיוצרות בקו יצור המוני ואינן מותאמות באופן אישי ללקוח, כך שרובנו הולכים עם נעליים שאינן מתאימות לנו ויכולות לעיתים אף להזיק. במהלך החיים התחלתי להתעניין באנטומיה ואורטופדיה, למדתי את התחום בן היתר באוניברסיטת תל אביב, הוכשרתי והעשרתי את הידע שלי מפרופסורים מובילים בתחום האורטופדיה בארץ, ואני ממשיך להתעדכן ולהשתלם כל הזמן. הידע בתחום הרפואה האורטופדית מתפתח כל הזמן ולכן חשוב מאוד להיות מעודכן ולהמשיך להעשיר ולפתח את הידע, אבל יותר מכל אני חושב שהרצון הגדול לעזור ולרפא כאב הוא זה שמניע אותי לחקור ולהקדיש זמן רב מחיי לנושא".

מה מייחד אותך ואת "עקב אכילס" בירושלים?

"הידע שצברתי במהלך הלימודים ובסטאז' הוא ידע מקצועי ומעמיק בתחום. המומחיות שלי היא לאתר כאבים בגב או בברכיים ולהצליח לפתור את הבעיות ביצירתיות. לאורך השנים קיבלתי תעודות הוקרה וצברתי לא מעט המלצות מאורטופדים ששלחו אלי לקוחות. אני מקפיד על שירות אישי, אבחון מקצועי שכולל שאלות על רקע רפואי, הרגלי הליכה וכו'. אני מאבחן את כל נושא כף הרגל לעומק וביסודיות, עובר על כל גיד ווריד, מזהה את הפתלוגיות של הלקוח ומתאים לו מדרסים בהתאמה אישית. יש לא מעט פציינטים שמעדיפים להגיע אליי ולא לאורטופד, כמו למשל חולי סכרת שזקוקים למדרסים מיוחדים לכף הרגל כדי לשמור על בריאותה. בניית המדרסים נעשית בהתאם לצרכי הלקוח, אנחנו נתקן ונתקן עד שיתאים ויהיה נוח. אני לא יוצר מדרסים ובזה מסתיים תפקידי, אלא מחוייב ללקוחות שלי עד הסוף. אני מקפיד לעקוב אחרי המצב הפיזי של הלקוחות ובנוסף מעניק אחריות למדרסים. אם אחרי שנה ושנתיים משהו לא מסתדר הם חוזרים אליי ומתקנים או מקבלים חדש".

עקב אכילס, אליחי זאדה (צילום: אריאל חזן)

עקב אכילס, אליחי זאנה (צילום: אריאל חזן)

איך ניתן לשמור על בריאות כף הרגל?
"חשוב לזכור שכף הרגל איתנו מהצעד הראשון ועד הצעד האחרון. אם לא נתייחס אליה בהתאם היא עלולה לאותת לנו אותות אזהרה. חשוב להגיע לאבחון כף רגל אחת לכמה שנים. חובה שעין מקצועית תבדוק ותאבחן שהכל בסדר. למי שאובחן עם בעיה אני ממליץ מאוד על מדרסים, שנועדו לתת מענה מדויק לבעיות בכפות הרגליים. מדרסים אורטופדים ניתן למצוא במכונים אורטופדים וחשוב מאוד לוודא שהמכון ומי שמאבחן יהיה מקצועי ובעל הכשרה מקצועית וידע נרחב בתחום האורטופדיה".

למי ניתנים מדרסים?
"מדרסים ינתנו לאדם שסובל מכאבי גב, כאבי ברכים, וכאבים בכפות הרגליים. מדרסים הם פתרון גם לאדם שסובל ממנח כף רגל לא תקין, כף רגל עם דפורמציות למיניהן. בעבר חשבו שרק מי שיש לו פלטפוס (קשת שטוחה) יהיה נכון לעשות לו מדרסים. אבל ממש לא כך. יש לא מעט פתולוגיות ומבנה כף רגל שיש להן צורך במדרסים. מדרסים זה אביזר שנותן מענה טיפולי מצויין לסובלים מבעיות אורטופדיות שקשורות למנח כף הרגל".

מדרסים זה נושא יקר?
"השגיאה הכי גדולה היא בחשיבה של כמה עולה להזמין מדרסים, נכון יותר לשאול כמה עולה טיפול. כי אני לא מוכר מדרסים, אני מטפל באמצעות מדרסים. עלות טיפול תינתן בהתאם לשיקולי המטפל. כל מטפל יחליט בעצמו את העלות".

מה המוטו שלך בעבודה?
"לטפל, לעזור ולרצות מכל הלב והכוונה שהמטופל ירגיש טוב ולחולל שינוי במצבו הפיזי".

מכון אורטופדי 'עקב אכילס' רחוב יפו 216 בניין שערי העיר.
ייעוץ והכוונה 9418* שלוחה 3 בתיאום מראש

לאתר עקב אכילס

לפייסבוק עקב אכילס בירושלים

הזמנת תורים – 02-5020399

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר