ד"ר רונית גלעד (צילום: דוברות הדסה)
ד"ר רונית גלעד (צילום: דוברות הדסה)

הדסה הר הצופים: בריאות הרחם – צילום, אבחנה וטיפול בהליך אחד

מנהלת המרפאה ד"ר רונית גלעד: "המרפאה מאפשרת לנשים רבות לדלג על ניתוח מלא הכרוך בהרדמה מלאה, ולעבור הליכים ברחם כמו כריתת פוליפים, הסרת שאריות שלייה, מיקום התקן תוך רחמי או הוצאתו"

פורסם בתאריך: 28.2.19 20:13

בהדסה הר הצופים השיקו החודש מרפאת נשים ייחודית, שלמעשה מאפשרת לנשים לעבור הליך אחד – הכולל צילום או התבוננות ברחם, אבחנה וטיפול. "כך, נשים יוכלו לעבור למעשה בפעם אחת את האבחנה ואת הטיפול, ללא צורך בהרדמה מלאה", מציינים בהדסה.



מרפאת היסטרוסקופיה SEE AND TREAT, אותה מנהלת ד"ר רונית גלעד, מומחית ברפואת נשים וראש תחום ניתוחים זעיר- פולשניים במערך לרפואת נשים בהדסה הר הצופים, "מאפשרת לנשים רבות לדלג על ניתוח מלא הכרוך בהרדמה מלאה, ולעבור הליכים כמו כריתת פוליפים, הסרת שאריות שלייה, פתיחת הידבקויות, מיקום התקן תוך רחמי או הוצאתו – ללא הניתוח המורכב".



"בעבר אישה נאלצה לעבור אבחנה על ידי מצלמה זעירה המוכנסת לרחם", מסבירה ד"ר גלעד, "ובסיומה נשלחה לניתוח המתאים – שכלל תמיד הרדמה מלאה. כיום, לשמחתי ניתן לעשות הכל יחד, הן את האבחון והן את הטיפול – באותם המכשירים, בחדר טיפול אחד, תוך כמה דקות ואפילו ללא אשפוז. והבשורה המשמעותית – שאין צורך בהרדמה מלאה, ולכן לא נדרשת התאוששות מורכבת ותקופת החלמה. אנו מסוגלים לבצע את האבחנה ולגלות מה נדרש מאיתנו על ידי שימוש במצלמה שהיא למעשה סיב אופטי, בו זמנית אנו גם יכולים לבצע את ההליך מיידיתבזכות יחידת קצה היושבת בתוכו ונקראת VERSA POINT – שמאפשרת ביצוע פעולות ניתוחיות זעירות בחלל הרחם".

"אני שמחה לראות שנשים המסיימות את הטיפול יכולות לחזור אל השגרה שלהן במהירות", מוסיפה ד"ר גלעד, "וכעת נוכל לתת מענה נרחב ליותר נשים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר