ד"ר עופר מרין (צילום: ארנון בוסאני)
פרופ' עופר מרין (צילום: ארנון בוסאני)

מנכ"ל חדש לשערי צדק: פרופ' עופר מרין החליף את פרופ' יונתן הלוי

לאחר פרישתו של פרופ' הלוי, ולאחר שנבחר פה אחד על ידי הדירקטוריון, פרופ' מרין נכנס לתפקיד המנהל הכללי במרכז הרפואי

פורסם בתאריך: 20.3.19 12:59

המרכז הרפואי שערי צדק התחדש באחרונה במנכ"ל חדש – פרופ' עופר מרין, שהחליף את פרופ' יונתן הלוי שפרש אחרי 31 שנות כהונה כמנכ"ל. פרופ' מרין, בן 58, הוא מנתח לב בהכשרתו ומוסמך למנהל רפואי. בשנים האחרונות כיהן כסמנכ"ל רפואה של שערי צדק וכמנהל יחידת הטראומה בבית החולים.

הרקורד של פרופ' מרין עשיר בעשייה רפואית, כשנוסף הוא גם אל"מ במיל' ומשמש כמנהל הרפואי במשלחות צה"ל לאזורי אסון. פרופ' מרין הוא בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברי, ובעל תואר בניהול מערכות בריאות מבית הספר לרפואה ע"ש בן גוריון.



בשנת 1992 הצטרף לצוות המחלקה לניתוחי לב-חזה בשערי צדק. החל משנת 2007 ניהל פרופ' מרין את מערך הטראומה בשערי צדק. בשנת 2015 עמד בראש צוות איכות ובטיחות המטופל (אקרדיטציה) בשערי צדק שהוביל לקבלת תו התקן בינלאומי לבית החולים.

החל משנת 2005 מכהן פרופ' מרין כמפקד בית חולים שדה של צה"ל. בתפקידו שמש כמנהל הרפואי של בית החולים הצבאי באזורים מוכי אסונות טבע שאירעו ברחבי העולם – בשנת 2010 בהאיטי לאחר רעידת האדמה, ב- 2011 ביפן לאחר הצונאמי, ב- 2013 בפיליפינים לאחר הטייפון וברעידת האדמה בנפאל בשנת 2015.

בהתבסס על ניסיונו כתב מאמרים רבים שפורסמו בכתבי עת רפואיים מובילים ובספר על התמודדות עם סוגיות אתיות בנושא שפורסם על ידי שפרינגר בשנת 2015: "האבולוציה של משימות הומניטאריות כירורגיות" שזכה להכרה עולמית.

פרופ' מרין מתנדב בארגון הבריאות העולמי (WHO), ומשמש כמנטור מטעמם לבתי חולים שדה ברחבי העולם. בין היתר הוא משמש כחבר בצוות בינלאומי מצומצם האחראי לכתיבת הקווים המנחים של צוותי חירום רפואיים באזורי אסון. חבר פעיל באיגוד הישראלי לטראומה ובוועדות טראומה בינלאומיות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר