מעבדת הפוריות החדשה בהדסה (צילום: דוברות הדסה)
מעבדת הפוריות החדשה בהדסה (צילום: דוברות הדסה)

מעבדת פוריות חדשה נחנכה בהדסה: "יותר נשים יוכלו לעבור טיפולי פוריות בפחות זמני המתנה" 

פרופ' בנימין ראובינוף, מנהל מחלקת נשים ויולדות בהדסה עין כרם: "המעבדה החדשה מאפשרת לנו לעלות שלב ולהתיישר עם סטנדרטיים של המעבדות המובילות בעולם בתחום ההפריה החוץ גופית"

פורסם בתאריך: 19.5.19 22:34

על רקע הזינוק בטיפולי פוריות בקרב זוגות: מעבדה חדשה לטיפולי פוריות נחנכה בחודש שעבר בהדסה עין כרם. בהדסה מקווים כי פעילות המעבדה החדשה תוביל להגדלת הליכי הפוריות בבית החולים. מנתונים שנמסרו ל"כל העיר" על ידי הדסה עולה כי בשנה שעברה בוצע הליך של שאיבת ביציות ב-825 מטופלות; וכ-600 מחזורים של החזרת עוברים מוקפאים.



"מדובר במעבדת הפוריות מן המתקדמות בעולם", אומרים בהדסה. "המעבדה עובדת תחת תקנים מחמירים על מנת להבטיח הליך מבוקר וסטרילי ולמקסם את סיכויי הצלחה. המעבדה, שנבנתה בהתאם לסטנדרטים מתקדמים ברמה בינלאומית, הוקמה על מנת לשמר את אחוזי ההצלחה הגבוהים בהדסה בטיפולי ה-IVF (הפריה חוץ גופית) ולהגדיל שירותים קיימים ובכך לצמצם את זמני ההמתנה לתורים להליכים הנחשבים מסובכים באופן משמעותי".


מעבדת הפוריות החדשה בהדסה (צילום: דוברות הדסה)

מעבדת הפוריות החדשה בהדסה (צילום: דוברות הדסה)


פרופ' בנימין ראובינוף, מנהל מחלקת נשים ויולדות בהדסה עין כרם, מסביר כי "במעבדת הפריה חוץ גופית מתבצעת עבודה עם ביציות, תאי זרע ועוברים אנושיים, ולכן יש חשיבות עליונה לסביבת עבודה סטרילית. עד כה כמובן שעבדנו בתנאים סטריליים ביותר, אך המעבדה החדשה מאפשרת לנו לעלות שלב ולהתיישר עם סטנדרטיים של המעבדות המובילות בעולם בתחום ההפריה החוץ גופית. המעבדה החדשנית תאפשר לנו קיצור זמני תורים באופן משמעותי. למעשה, יותר נשים יוכלו לעבור טיפולי פוריות ובפחות זמני המתנה".

"שימור פריון לילדים לפני גיל ההתבגרות החולים בסרטן הינו שירות חדשני", מוסיף ומציין  פרופ' ראובינוף. "טיפולי הכימותרפיה או ההקרנות עלולים לפגוע בפוריות בנים. ההליך לשימור הפוריות עדיין נחשב לניסיוני אך מחקר בקופים שהתפרסם לאחרונה מצביע על הפוטנציאל בשימור זה לעתיד. אני שמח על כך שהקמנו את השירות בהדסה אשר בעתיד עשוי לאפשר לילדים להיות הורים בעצמם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר