(צילומים באדיבות כללית)
(צילומים באדיבות כללית)

רפואה חדשנית, זמינה ואיכותית בכל זמן ומקום

שיחת וידאו במקום ביקור במרפאה, הזמנת תרופות מתוך קטלוג וקבלתם על ידי שליח, חידוש מרשמים או קבלת ימי מחלה על ידי בקשה מקוונת ועוד: תושבי ירושלים לקוחות הכללית זוכים למיטב שירותי הקהילה מבלי לצאת מהבית

פורסם בתאריך: 12.7.20 10:44

החודשים האחרונים, מאז פרוץ משבר הקורונה העולמי, הביאו עימם אתגרים חדשים כמעט בכל היבט בחיינו, בין היתר גם בתחום רפואת הקהילה. פעולות פשוטות דוגמת ביקור אצל רופא המשפחה, אצל הרוקח או במשרד המרפאה הפכו מורכבים ולא פעם אנו חושבים פעמיים לפני שעוטים מסכה ויוצאים מהבית.

בכללית לא חיכו למגיפה עולמית על מנת להעניק למטופלים רפואה חדשנית והחלו בהגדלת היצע השירותים הדיגיטליים לפני למעלה מעשור עם הכנסת שירות רופא און ליין, שירות אשר שודרג בשנה וחצי האחרונות באמצעות מכשיר הטייטו המתקדם שמציעה הקופה ללקוחותיה בבלעדיות. בחודשים האחרונים זיהתה כללית את האתגרים שעוברים מטופליה ועל כן היא עושה מאמצים להנגיש דיגיטלית שירותים רבים נוספים ככל האפשר.

אספנו עבורכם מספר שירותים שמצעידים את כללית אל חזית תחום הרפואה הדיגיטלית:

בית מרקחת און ליין – 'כללית' מסיימת בימים אלה פריסה ארצית של שירות "בית מרקחת אונליין" המאפשר הזמנת תרופות עד הבית וקבלתן באחד מן המסלולים: משלוח עד הבית עם שליח או באיסוף עצמי מבית המרקחת. במחוז ירושלים שירות תרופות עד הבית ניתן בירושלים עצמה, במעלה אדומים וביישובי פרוזדור ירושלים והאיסוף העצמי מבית המרקחת מתאפשר בכל המחוז.

כדי לממש אפשרויות אלו, יש להיכנס לאזור האישי באתר או באפליקצית כללית, לבחור בשירות "בית מרקחת און ליין" ולהזמין את תרופות המרשם, תרופות ללא מרשם ומוצרים נוספים. לאחר מכן, ניתן לבחור האם לקבל את תרופות באמצעות שליח או באיסוף עצמי מבית המרקחת. בסיום ביצוע ההזמנה יתקבל סמס עם מספר ההזמנה ומייל עם פירוט ההזמנה. משלוח עד הבית או לכתובת רצויה אחרת יבוצע בתשלום  27 ₪.

לקוחות בגילאי 75 ומעלה יקבלו את השירות חינם בתקופת הקורונה.

שירות איסוף עצמי מהסניף ניתן ללא עלות.

TYTO –  מכשיר Tyto הוא פיתוח ישראלי בשירות בלעדי לכללית שמאפשר לרופאי האון ליין  לבצע 8 בדיקות מרחוק – חום, לב, דופק, ריאות, גרון, אוזניים, בטן ועור. בעזרת המכשיר ניתן לאבחן את הבעיה הרפואית, להפנות להמשך טיפול או להציע טיפול תרופתי. עם ה- Tytoהרופא לא רק בודק אתכם מרחוק, הוא יכול גם לראות אתכם בשיחת וידאו ולהתרשם מהמצב הרפואי שלכם. השילוב הזה, של בדיקה מרחוק ושיחת וידאו, משפר את איכות האבחון ומעניק לכם פתרון רפואי מושלם מהבית שלכם. Tyto הוא מכשיר שמתאים לכולם, מבוגרים וילדים, ולכן מאפשר לכם לבדוק את כל בני המשפחה באמצעות מכשיר אחד. חסכון של זמן וכסף.

ביקור טלפוני – שירות חדש נוסף שהושק לאחרונה מציע למטופלים, באמצעות האתר או האפליקציה או מערכת ניתוב השיחות, לקבוע ביקור אצל רופא המשפחה או הילדים- בטלפון או בוידאו. השירות מיועד בעיקר למקרים של התייעצויות רפואיות, ביקורת ומעקב ושאלות לאחר בדיקה, לבקשת הפניות או שירותים אחרים. את השירות יכולים חברי הכללית הרשומים לשירות "בילינג" לקבל גם במגוון מקצועות של רפואה יועצת דוגמת אורתופדיה, התפתחות הילד, עור, עיניים ועוד ובכך לחסוך במידת האפשר ביקורים במרפאות נוספות.

פשוט לבקש – כיום כבר אין צורך להגיע אל המרפאה ואפילו לא להתקשר אל המשרד בעבור מגוון של בקשות רפואיות ומנהלתיות. באמצעות המחשב הביתי או הסמרטפון בביקור באתר 'כללית און-ליין' או אפליקציית כללית, תחת לשונית "שירותי און- ליין' בוחרים בשירות "פשוט לבקש מהמרפאה" וממלאים בקשה. השירות מאפשר לכם להתייעץ עם רופא או לשלוח לו שאלות על בדיקות שביצעתם, לבקש אישור מחלה, לבקש טופס 17 לשירות של כללית או לאחר ביקור במיון, לחדש מרשמים קבועים ועוד. ניתן לעקוב אחר סטטוס הבקשות ובתוך מספר ימי עבודה הטיפול בבקשה יסתיים וישלח אליכם מסרון עדכון.

כללית מושלם – חוות דעת שניה און- ליין ללקוחות כללית מושלם בווידאו עם עשרות רופאים פרטיים מרשת הרופאים של כללית מושלם שנרתמו להעניק שירות זה בפלטפורמה זו. רשימת הרופאים המעניקים שירות באון ליין נגישה באתר "כללית מושלם" ובמוקד השירות כוכבית 2700.

בנוסף הופחתה ההשתתפות העצמית עבור ייעוץ עם רופא פרטי אונליין

מיכאל מישורי דרעי, מנהל מחוז ירושלים של כללית (צילום: באדיבות כללית)

מיכאל מישורי דרעי, מנהל מחוז ירושלים של כללית: "בימים אלה תושבי ירושלים והסביבה חיים בצל הקורונה ונדרשים להקפיד על כללים למניעת הדבקה והתפשטות הנגיף. כללית בהיותה קופה מובילה מוסיפה ומרחיבה שירותים שניתן לקבל בבית המטופל לטובת הפחתת הצורך להגיע למרפאות ולבתי המרקחת ולצמצם את מספר השוהים בהם בכל רגע נתון. אני מאחל לתושבי ירושלים בריאות טובה ומפציר בהם לשמור על הנחיות משרד הבריאות".

*למידע נוסף אודות השירותים הנזכרים בכתבה, שירותים נוספים הניתנים מרחוק דוגמת TYTO, ושירותים הניתנים עד הבית דוגמת מעבדה ניידת ניתן להיכנס לאתר הכללית.

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר