ד"ר ירון אלמגור - מנהל יחידת הצנתורים בשערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)
ד"ר ירון אלמגור - מנהל יחידת הצנתורים בשערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)

מרכז הלב החדש בשערי צדק

בשערי צדק הוקם לאחרונה מרכז לב משולב, המחבר בין כל היחידות העוסקות ברפואת הלב. בראש המרכז עומד הקרדיולוג פרופ' מיכאל גליקסון, מומחה עולמי להפרעות קצב של הלב

פורסם בתאריך: 14.2.18 16:29

בשערי צדק הוקם לאחרונה מרכז לב משולב, המחבר בין כל היחידות העוסקות ברפואת הלב. בראש המרכז עומד הקרדיולוג פרופ' מיכאל גליקסון, מומחה עולמי להפרעות קצב של הלב.

פרופ' מיכאל גליקסון (צילום: דוברות שערי צדק)

פרופ' מיכאל גליקסון (צילום: דוברות שערי צדק)

מרכז הלב בשערי צדק הינו מהמתקדמים בישראל. הוא ידוע כמוביל בחדשנות, פורץ דרך בשיטות טיפול מתקדמות ואף הוכרז מרכז מצוינות והדרכה עולמי של חברת "אבוט" המפתחת ציוד צנתור מתקדם. לאחרונה התמנה פרופ' מיכאל גליקסון למנהל המרכז ועם כניסתו נפתח עידן חדש בכל הקשור לטיפול במחלות לב.

כחלק ממגמה עולמית אוחדו כל היחידות העוסקות ברפואת הלב והשירות ניתן תחת מרכז לב משולב, בו מתמזגים יחד המערך הקרדיולוגי, המחלקה לכירורגית לב-חזה ומחלקת שיקום לב. המהלך מאפשר מתן מענה מקיף, מקצועי ונרחב בכל הקשור לתחום רפואת הלב והכל תחת קורת גג אחת. חולי לב שעד לא מזמן נאלצו לקבל מענה לבעיה לבבית מורכבת בכמה מרפאות שונות, זוכים היום בשערי צדק למענה כולל במרכז לב אחד, רב תחומי, המאגד מומחים מובילים מהשורה הראשונה.

 

פרופ' גליקסון, המביא איתו ניסיון טיפולי וניהולי עשיר ומגוון, ינהל את המרכז החדש, ויחזק את הצוות בתחום התמחותו: פעולות מורכבות באלקטרופיזיולוגיה וקיצוב כולל אבלציות מורכבות מכל הסוגים, השתלות מורכבות, הוצאת מערכות קיצוב והשתלת אוטמים לאוזנית העלייה השמאלית.
"מרכז הלב החדש מחבר את כל היכולות של שערי צדק בתחום רפואת הלב, כמו טיפול דחוף באוטם שריר הלב, צינתורים, ניתוחי לב, טיפול כירורגי חדשני באי ספיקת לב, כירורגיה של הפרעות קצב ועוד", מפרט פרופ' גליקסון. "אנו נותנים מענה מקיף למגוון רחב של בעיות בתחום הקרדיולוגיה. בשבועות האחרונים כבר בוצעו בשערי צדק פעולות חדשניות ופורצות דרך בטיפול בהפרעות קצב כולל צריבות מסובכות (אבלציות) תוך שימוש בלב מלאכותי, השתלת קוצב המקצב ישירות את מערכת ההולכה של הלב והוצאת אלקטרודות מזוהמות. כל אלה יעמדו מעתה לרשותם של תושבי ירושלים ושל מטופלים המופנים לשערי צדק מכל רחבי הארץ".

הכל כלול
מרכז הלב המשולב בשערי צדק בירושלים כולל את המערך הקרדיולוגי והמחלקה לכירורגית לב וחזה. לצדם פועלים מחלקה לטיפול נמרץ קרדיולוגי וכירורגי, מחלקת אשפוז, חדרי ניתוח וצנתור ייחודיים ומספר גדול של מרפאות ומכונים הקשורים לטיפול בלב, לרבות יחידה לדימות הלב בה מתבצעות בדיקות לב כמו בדיקות CT ו- M.R.I של הלב, מיפוי לב ועוד. "מכון הלב" לאבחון בלתי פולשני – אמבולטורי – כמו בדיקת מאמץ, בדיקת אקו ובדיקת הולטר, יחידת צנתורים מובילה, יחידה להפרעות קצב (אלקטרופיזיולוגיה) המטפלת בקוצבי לב והפרעות קצב, יחידה למחלות לב מבניות ומסתמיות העוסקת בתיקון מסתמים בצנתור, יחידה לאי ספיקת לב ומחלקה גדולה לשיקום ולמניעת מחלות לב. בשבועיים הקרובים תיפתח גם מרפאה לבירור מקרי התעלפויות ובימים הקרובים יתחיל את עבודתו מנהל חדש למחלקת ניתוחי לב, ד"ר סאליס תאגר, המוכר בארץ ובאירופה כמנתח לב מיומן ביותר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר