פעלולים בתוואי הרכבת הקלה (צילום: מתוך הסרטון של אנשי הדממה)
(צילום: מתוך הסרטון של אנשי הדממה)

הרולטה ברחוב יפו: נערים פעלולנים על פסי הרכבת הקלה – צפו בווידאו

משחקי הרולטה הרוסית של בני הנוער בתוואי הרכבת הקלה נמשכים: ל"כל העיר" הגיע תיעוד של נער שמבצע פעלול שמסכן את עצמו ואת חיי נוסעי הרכבת; בסיטיפס חסרי אונים: "זו סכנת נפשות, אנחנו כבר לא יודעים מה לעשות; העירייה והמשטרה צריכות לטפל בזה בחומרה"

פורסם בתאריך: 7.8.19 09:46

תופעת משחקי הרולטה הרוסית בתוואי הרכבת הקלה לא נבלמת. ל"כל העיר" הגיע תיעוד מטלטל של נער שמבצע "סלטה" – קפיצה והיפוך באוויר בתוואי הרכבת הקלה ברחוב יפו, רגע לפני שהרכבת חולפת. הסרטון צולם באחד הלילות האחרונים. אותם נערים שמבצעים את הפעלולים מסכנים את עצמם וכך גם את נוסעי הרכבת. אם הנהג נאלץ לבלום באופן פתאומי, נוסעים ששוהים בתוך הרכבת עלולים להיפצע.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



אין זו הפעם הראשונה שבה מתועדים בני נוער מבצעים מעשים מסוכנים בתוואי הרכבת הקלה. בדצמבר 2018, כפי שפורסם ב"כל העיר", הגיע תיעוד מטלטל של בני נוער, שעורכים "מבחני אומץ" לאורך תוואי הרכבת הקלה בירושלים. באחד הסרטונים שצולם נראה נער שיושב על תוואי המסילה של הרכבת הקלה, בעת שזו מתקרבת אליו. הרכבת צופרת לנער שיזוז, אולם הנער ממשיך לשבת עד שנהג הרכבת נאלץ לעצור את הנסיעה. בסרטון אחר נראים שני בני נוער יושבים בין שני קרונות של הרכבת – מתחם שבו אסור להיכנס ואף מסוכן להיות בו. בסרטון אחר נראה נער נוסע על סקייטבורד בתוואי הרכבת, כשהוא מחזיק ברכבת הקלה ולמעשה מובל על ידי הקרון.



בסיטיפס חסרי אונים מול התופעה וקוראים לעירייה ולמשטרה להתערב ולהיות יותר נוכחות בציר רחוב יפו, במיוחד במהלך חופשת הקיץ. אבי גבאי, יו"ר ועד עובדי הרכבת הקלה בירושלים, אומר ל"כל העיר": "אנחנו חסרי אונים. רחוב יפו הפך להיות פשוט ג'ונגל, נערים עושים מה שבא להם כשהם רואים את הרכבת. אני לא מבין למה הם לוקחים סיכונים. בסוף הרכבת היא ידידותית, הנסיעה היא חלקה ונעימה, אבל ברגע שיש מטורפים כמו שאנחנו רואים בסרטון תהיה בלימת חירום ונוסעים ייפצעו בתוך הרכבת. זו סכנת נפשות, אנחנו כבר לא יודעים מה לעשות, עד לאן זה יגיע? יש צורך שהעירייה ושהמשטה יטפלו בזה בחומרה. לצערי, רק בענישה אנשים יבינו שאסור לעשות את הדברים האלה".

מסיטיפס הרכבת הקלה נמסר: "לצערנו אנו עדים, במיוחד בחופש הגדול לתופעה בה מסילות הרכבת הקלה הפכו לשטח הפקר. אנו רואים זאת כאשר רוכבי אופניים נוסעים על מסילות הרכבת הקלה בניגוד לחוק, צעירים נתלים בין קרונות הרכבת הנוסעת וכעת גם כאלו המבצעים פעלולים למטרת שעשוע על הפסים ובכך מסכנים את עצמם ואת נוסעי הרכבת. מלבד העובדה שמדובר בעבירה על החוק ובהפרעה של ממש לנסיעת הרכבות, זוהי גם תופעה מסוכנת הן לרוכבים עצמם במקרה של תאונות עם הרכבות או עם כלי רכב החוצים את המסילות והן לנוסעי הרכבת הקלה במקרה של תאונה או בלימה פתאומית. תחום מסילות הרכבת בעיר מיועד לרכבת הקלה בלבד ונסיעה או השתלולות בתחום המסילות הינה חוסר אחריות וסכנה לציבור".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. א.א

    לא הזכרתם גם את הנערים הבהמות הזבאלות שדוחפים את החברים שלהם למסילה בזמן שהרכבת עוברת לצערינו ולצערם הרב של ההורים האסון בדרך זה עניין של זמן ויום אחד לאחד הנערים לא יהיה מזל והוא ימצא את עצמו הופך לסלט חי מתחת לגלגלי הרכבת לצערינו ככה ילמדו וחבל

  2. ירושלמית

    למיטב ידיעתי האזור מצולם במצלמות אבטחה.צריך לתת להורים/נערים קנס כספי רק ככה הם יבינו.
    עצוב להגיד את זה אבל אולי כדאי שבפעם הבאה נהג הרכבת לא יבלום…למה לסכן את כלל הנוסעים בשביל נער פוחז שעושה דווקא?אם הוא כל כך סומך על היכולות שלו,שיתכבד לזוז בזמן מהמסילות ולא להכניס ציבור שלם לסכנה.

  3. עצבנית

    יש למצוא את הנער הזה ולהעמידו לדין…מה חשב לעצמו? שהוא ספורטאי? במקום לסכן אנשים אחרים לך תקפוץ מבנין

  4. אזרחית

    לטפל בנערים המופרעים הללו לעזור להם תוכנית טיפולית חינוך סיוע נפשי

  5. טל

    תנוחו אנשים מה התעוררתם כולה ילדים, זה מה שילדים עושים, זה מה שאני עשיתי (לא לשבת על פסים אבל הקפיצות ו סלטות למה לא) וזה מה שילדים תמיד יעשו.
    אתם יכולים לשנאו אותם כמו זקנים ממורמרים או שאתם יכולים להבין שהעולם שייך לצעירים, והם שיעשו מה שבא להם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר