הארנה בירושלים (צילום: Ishapira)
הארנה בירושלים - כאן פועלים משרדי חברת אריאל (צילום: Ishapira)

החשד לשוחד בחברת אריאל: עובדים נוספים מסרו עדויות במשטרה

ל"כל העיר" נודע כי בימים האחרונים גבו חוקרי משטרת ירושלים עדויות משני עובדים בחברת אריאל - וזאת במסגרת פרשת החשד לשוחד שהתפוצצה לפני למעלה מחודש

פורסם בתאריך: 10.9.19 20:05

פרשת החשד לשוחד בחברה העירונית אריאל – ל"כל העיר" נודע כי בימים האחרונים שני עובדים נוספים בחברת אריאל זומנו למסור עדויות במשטרת ירושלים.

גורם המעורה בפרטי החקירה מאשר ל"כל העיר" כי המשטרה זימנה לגביית עדויות שני עובדים בחברת אריאל – העובדים השיבו לשאלות החוקרים ומסרו עדות הנוגעת לחשדות נגד החשודים המרכזיים בפרשה.

גורם נוסף המקורב לחקירה מוסיף ואומר ל"כל העיר" כי במסגרת החקירה נגבו בימים האחרונים עדויות נוספות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ציון תורג'מן, מנכ"ל חברת אריאל, בדיון הארכת המעצר בשבוע שעבר (צילום: אורן בן חקון)

החשוד המרכזי – ציון תורג'מן, מנכ"ל חברת אריאל, בדיון הארכת המעצר (צילום: אורן בן חקון)


תחילתה של הפרשה, כפי שפורסם ב"כל העיר", בבוקר יום שלישי (6.8), בסביבות השעה 6:00, הגיעו בלשי מחלק ההונאה במשטרת ירושלים לביתם של החשודים ועצרו אותם, בחשד לקבלת ומתן שוחד בעבור קידום אינטרסים אישיים.

החשוד המרכזי ציון תורג'מן, מנכ"ל חברת אריאל. יממה לאחר התפוצצות הפרשה שוחרר תורג'מן למעצר בית ואף הורחק ממשרדי חברת אריאל. יחד עם זאת, בית המשפט התיר לו לבצע את עבודתו השוטפת במסגרת פסטיבל חוצות היוצר. הרחקתו של תורג'מן ממשרדי אריאל הסתיימה לפני עשרה ימים; כמו כן, החשוד הנוסף בפרשה, שעל שמו מוטל עדיין צו איסור פרסום, שוחרר גם הוא ממעצר.

בפרשה, כידוע, נעצר ונחקר גם דני כץ ז"ל, אחראי גנזך וארכיב פרטי באגף רישוי ופיקוח בעירייה. כזכור, כץ ז"ל שם קץ לחייו לאחר ששוחרר ממעצר. כץ, יש לציין, טען מאז התפוצצה הפרשה לחפותו – במכתב שהותיר למשפחתו הוא כתב בין היתר שאינו אשם.

מדובר בחקירה סמויה שהחלה לפני כעשרה חודשים, בעקבות מידע שהתקבל בחשד לאי סדרים, קבלת ומתן שוחד והפרת אמונים. לפי חשד המשטרה, תורג'מן והגורם הנוסף בחברת אריאל "'סיפקו בחינם' לאורך השנים אלפי כרטיסים לאירועים והופעות", כך נמסר מהמשטרה, "וזאת על פי החשד במטרה לקדם טובות הנאה בהם ביטולם של דוחות חניה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר