ועד העסקים בשוק מחנה יהודה, הערב (צילום: פרטי)
ועד העסקים בשוק מחנה יהודה, הערב (צילום: פרטי)

ועד העסקים בשוק על המחאה מול ליאון: "זו פרובוקציה, מגנים את ההתלהמות"

בעקבות הפגנת המחאה נגד ראש העיר הערב, יו"ר ועד העסקים טלי פרידמן טוענת כי מדובר בבעל בר אחד בלבד ומוסיפה: "חיי הלילה חשובים, אבל הם לא באו כדי לפגוע ולא לכבד אנשים"

פורסם בתאריך: 23.9.19 19:46

הערב, שני (23.9), הפתיעו חלק קטן מבעלי הברים והמסעדות בשוק מחנה יהודה את ראש העיר משה ליאון, עם מחאה בלתי מתפשרת בזמן שהיה אמור להתקיים טקס לחניכת רחובות השקמה ובית יעקב המשודרגים.

בעקבות המחאה, בוועד העסקים של השוק מגנים את ההפגנה שהתקיימה ואת תוכן הדברים שנאמרו בה. בוועד העסקים טוענים כי המחאה היתה של בעל בר אחד בשוק, שלו יש טענות מול העירייה. עוד מציינים בוועד כי הם ניסו לעזור לאותו בעל בר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


טלי פרידמן, יו"ר ועד הסוחרים מוסרת ל"כל העיר" כי "מדובר בפרובוקציה. אנו הסוחרים המפעילים את עסקי הלילה מוחים בתוקף ומגנים את ההתלהמות ואת הניסיון לחבל בטקס של חנוכת הרחובות בשוק, בו השתתפו ראש העיר, הנהלת העירייה, סוחרים ותושבים. רק השבוע ישבו איתנו ארוכות חברי ועד הפעולה ועובדי האגף לקידום עסקים כדי להקשיב ולמצוא איתנו פתרונות מוסכמים. חיי הלילה חשובים, אבל הם לא באו כדי לפגוע ולא לכבד אנשים, סוחרים ואנשי מקצוע שהשוק נוגע לליבם – מתנצלים בפני ראש העיר ומאחלים לכולם שנה טובה".

פרידמן טוענת עוד כי היא מקבלת הודעות גינוי על המחאה וההפגנה מבעלי ברים ברחבי השוק.



כזכור, כפי שפורסם, גם בלשכת ראש העיר טענו מיד לאחר המחאה כי "עסק אחד סורר לא מייצג את השאר. נציגי ועד הפעולה של השוק נמצאים בקשר יומיומי עם הסוחרים וכך נמשיך לרווחת הכלל".

אמיר חכימיאן, מנהל אגף קידום עסקים בעיריית ירושלים, הוסיף: "מדובר בבר אחד מתוך סצנת חיי הלילה בשוק. אני ערכתי סיור עם ראש העיר ליאון בשוק בשבוע שעבר – וראש העיר אמר שצריך לשמור על חיי הלילה, מצד שני צריך לשמור על הסדר הציבורי, בכל מה שקשור לענייני בטיחות ונגישות. אנחנו מנסים למצוא את המשותף. חבל שבר אחד מקלקל לשוק שלם. השוק הזה קיים עוד עשרות שנים והוא צריך להתקיים עוד עשרות שנים. אנחנו גאים בשוק הזה ומקדמים אותו – כל אמירה אחרת תלושה מהמציאות. אני יודע עד כמה ראש העיר עסוק במענה יום ולילה לעסקים בשוק. גם טלי פרידמן, יו"ר הוועד הזמני של השוק, נותנת את הנשמה שלה עבור העסקים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר