זירת התאונה ברחוב אשר וינר ('צילום דוברות איחוד הצלה')
זירת התאונה ברחוב אשר וינר ('צילום: דוברות איחוד הצלה')

התאונה הקטלנית בארמון הנציב: רוכב אופנוע נהרג

תאונה קטלנית בין רכב לבין אופנוע התרחשה בכביש אשר וינר - צוותי הצלה של מד"א ואיחוד הצלה הוזעק לזירת התאונה ונאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופנוע. נסיבות התאונה נחקרות

פורסם בתאריך: 25.10.19 13:24

רוכב אופנוע, בן 22, נהרג בתאונה שאירעה סמוך לשעה 12:30 ברחוב אשר וינר בירושלים. הרוכב נפגע בתאונה עם רכב פרטי, בה נפגעו באורח קל גם אב ושני ילדיו שנסעו ברכב, ומותו נקבע על ידי צוותי ההצלה, שהוזעקו למקום.

ממשטרת ישראל נמסר כי בוחני תאונות הדרכים פתחו בחקירת נסיבות התאונה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


יחיאל שטרן, חובש ב'איחוד הצלה' שהגיע לזירה, מספר: "לדברי עוברי אורח מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואופנוע. למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה של רוכב האופנוע שסבל מפגיעה רב מערכתית".

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, יוסף חיים ישראלי, מתאר: "רוכב האופנוע שכב במרחק גדול מזירת התאונה, פראמדיק ורופאה מתנדבי מד״א שהיו במקום וראו את התרחשות התאונה מיהרו להגיש לו טיפול רפואי, אך הוא היה ללא סימני חיים וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה, ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".


זירת התאונה הקטלנית בארמון הנציב (צילום: נתן קניג - זק"א)

זירת התאונה הקטלנית בארמון הנציב (צילום: נתן קניג – זק"א)


"מדובר ברוכב אופנוע, בן 22, שככל הנראה איבד שליטה על האופנוע והתנגש בגדר בצד הדרך", מוסיף ואומר משה חמד, מתנדב זק"א ירושלים שהגיע גם הוא לזירת התאונה. "כשהגעתי לזירה ראיתי אופנוע מרוסק על גדר בצידי הכביש, במרחק של כ-100 מטרים משם שכב רוכב האופנוע כשהוא ללא הכרה והוא סובל מפציעות קשות, צוותי מד"א אשרו את מותו במקום. מתנדבי זק״א ירושלים נמצאים בזירה כדי לטפל בכבוד המת. נסיבות התאונה נחקרת על ידי המשטרה במקום".

הצוות הרפואי שהגיע למקום הגיש טיפול רפואי ופינה לבתי החולים שערי צדק את האב ושני הילדים שהיו ברכב בעת התאונה, ומצבם מוגדר קל.



תגיות:

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר