ח"כ ניר ברקת, ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילומים: תומר אפלבאום, אמיל סלמן)
ח"כ ניר ברקת, ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילומים: תומר אפלבאום, אמיל סלמן)

ניר ברקת: פריימריז בליכוד לבחירת ממלא מקום למצב של נבצרות

חבר הכנסת ניר ברקת, לשעבר ראש העיר ירושלים, מתייחס לסערת הפריימריז בליכוד ומצייץ הבוקר בטוויטר: "צריך לבחור מ"מ שיוצב במקום ה-2 ויוכל להרכיב ממשלה רק במידה ונבצר מראש הממשלה לעשות זאת"

פורסם בתאריך: 24.11.19 13:03

סערת הפריימריז בליכוד: חבר הכנסת ניר ברקת, לשעבר ראש העיר ירושלים, שובר שתיקה לאחר המלצת היועמ"ש להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. ברקת מתייחס להצעה של חבר הכנסת גדעון סער לקיים פריימריז מהירים בליכוד ומצייץ בחשבון הטוויטר שלו – ברקת מציע נוסחת פשרה לפיה יש לקיים פריימריז לטובת בחירת ממלא מקום במצב של נבצרות נתניהו.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"הגשתי הבוקר לראש הממשלה, בנימין נתניהו וליו"ר מרכז הליכוד, ח״כ חיים כץ מתווה לחיזוק אחדות הליכוד ופתרון למשבר הפוליטי במדינה", כך מצייץ ברקת הבוקר. "זאת בכדי לסכל את הניסיונות, מבית ומחוץ, לפלג את הליכוד ולהקים ממשלת שמאל. אנו צריכים להתייצב לצידו של ראש הממשלה, שהוא נכס אדיר למדינה ולליכוד, לאפשר לו להוכיח את חפותו, לא לחרוץ את דינו ובוודאי נוכח הכשלים החמורים שנתגלו בחקירה לזכור את שורת אישי הציבור שזוכו לחלוטין בבית המשפט".


ח"כ גדעון סער (צילום: אוליבייה פיטוסי)

ח"כ גדעון סער (צילום: אוליבייה פיטוסי)


ברקת, שבעבר הצהיר כי יתמודד על ראשות הממשלה לאחר עידן נתניהו, ממשיך וכותב כי "לצידו של ראש ההמשלה צריך לבחור בפריימריז ממלא מקום שיוצב במקום ה-2 ברשימה לכנסת ויוכל להרכיב ממשלה רק במידה ונבצר מראש הממשלה לעשות זאת.  כך נבטיח בכל תרחיש את המשך הדרך של הליכוד והמחנה הלאומי, תוך תמיכה וגיבוי של יו"ר התנועה, ראש הממשלה בנימין נתניהו".

כזכור, מאז שהיועמ"ש אביחי מנדלבליט הודיע על החלטתו להגיש כתב אישום גנדד ראש הממשלה נתניהו, בין השאר בגין עבירות שוד, יצא חבר הכנסת גדעון סער, בקריאה לקיים פריימריז בליכוד. כמו כן, סער, יצא בגלוי נגד הדברים החריפים שאמר נתניהו בנאומו כנגד הפרקליטות, המשטרה והיועמ"ש. מקורבי סער טענו במהלך סוף השבוע כי נתניהו לא יוכל להקים ממשלה בכל מקרה, כשהוא מתמודד עם כתב האישום שצפוי להיות מוגש נגדו, זאת בעוד סער יוכל להרכיב ממשלה מבלי לגרור את ישראל לבחירות שלישיות בתוך פחות משנה.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אבי , המושבה הגרמנית , ירושלים.

    ניר , היית ראש עיר גרוע .
    אין לך יכולת לעשות דבר , עצוב שאתה בכלל חושב על הובלה של מדינה, סה״כ הצלחת לעשות כסף במזל גדול.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר