הלל פרקש, כיכר ספרא (צילומים: פרטי, שלומי כה)
הלל פרקש, כיכר ספרא (צילומים: פרטי, שלומי כה)

הג'וב החדש של הלל פרקש: יועץ ראש העיר ועיריית ירושלים לענייני צעירים

איש חיי הלילה ויחסי הציבור הוותיק, מבעלי מספר ברים ומועדונים בירושלים בעבר, עבר את המכרז לתפקיד. השכר: 12,000 שקלים בחודש

פורסם בתאריך: 5.12.19 10:30

אחרי שנים של עשייה, הלל פרקש, מאושיות חיי הלילה ויחסי הציבור בירושלים, "מתמסד" ועובר לתפקיד היועץ החדש של ראש העיר והעירייה לענייני צעירים.

פרקש, יש לציין, תמך בראש העיר משה ליאון בבחירות לראשות העיר. הוא אף דורג במקום העשירי ברשימתו של ליאון 'ירושלים שלנו' למועצת העירייה. רשימה, שכזכור, זכתה לאפס מקומות סביב שולחן מועצת העירייה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


פרקש, בן 51, תושב בית הכרם, ייכנס לתפקידו ב-1.1.2020 ויזכה לשכר של 12,000 בחודש. כך אושר השבוע בוועדה למסירת עבודות הפטורות ממכרז. בהחלטת הוועדה נכתב: "במסגרת ההליך ניגשו 3 מועמדים ונוקדו הצעותיהם. בתום ההליך מבקשת הוועדה להמליץ על בחירתו של המועמד הלל פרקש אשר קיבל את הניקוד הגבוה ביותר לתפקיד יועץ לענייני צעירים ללשכת ראש העיר והעירייה". כמו כן נכתב בפרוטוקול הוועדה כי המשרה היא "החל מחודש ינואר – שנה אחת פלוס 3 שנים אופציות להארכה. 12,000 אלף שקלים בחודש".

יצוין כי פרקש היה המועמד היחיד לתפקיד, מבין 3 שניגשו, שעבר את תנאי הסף שהוצגו במכרז. שני מועמדים אחרים לא הגישו תצהיר חתום על ידי עורך דין ולא עמדו בתנאי הסף הראשוני. ועדת המכרז, שהורכבה על ידי ראש הסגל משה מרגליות, מזכיר מועצת העיר עידו רוזנברג וסגן היועץ המשפטי לעירייה עו"ד זאב גבאי, העניקה לפרקש ניקוד של 87 על עמידה במגוון פרמטרים, בהם ניסיון מעל 4 שנים בתחום הייעוץ בענייני צעירים, פעילות באוגדת סטודנטים במוסד להשכלה גבוה, ניהול פרויקטים בתחום הצעירים, עבודה בתפקיד בתחום הצעירים עבור מוסדות תרבות או מוסדות להשכלה גבוהה, הצגת תפיסת תפקיד ותוכנית עבודה לטווח מידי, בינוני וארוך, הצגת פרויקט לדוגמא בענייני צעירים ועוד.



פרקש, כאמור, הוא דמות מוכרת בסצנת חיי הלילה ויחסי הציבור בירושלים. הוא היה שותף בבעלות על מועדונים וברים רבים בעיר, בהם 'ג'אסטיס', 'ריי' ועוד. פרקש היה גם אחד השותפים במועדון 'האומן 17' המיתולוגי, והורשע בחודש ינואר 2005 בהעלמות מס. שופטת בית המשפט המחוזי בירושלים, חנה בן עמי, הטילה אז על פרקש 12 חודשי מאסר בפועל וקנס של 175 אלף שקל. פרקש ריצה לבסוף שמונה חודשי מאסר.

שמו של פרקש אף עלה לכותרות בחודש פברואר 2013, כשהיה מבעלי גלידריית 'מטודלה' שממנה רכש בית ראש הממשלה גלידות בהיקף של כ-10,000 שקלים בשנה.



מעיריית ירושלים נמסר: "בירושלים ישנם 42,000 סטודנטים וכ-30,000 משפחות צעירות ולכן מטרתו של היועץ היא לאגם את כל התחום. יצוין כי לא מדובר בתפקיד חדש, לאורך כל השנים האחרונות הסתייע ראש העיר ביועץ צעירים שתפקידו הוא לייעץ לראש העיר בנושא צעירים בעיר".

פרקש סירב להתייחס לתפקיד החדש למרות פניית "כל העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. בני אסרף

    מה זה הכתבה המטומטמת הזאת השכר שלו העבירות לשעבר מה השטויות האלה.
    תכתבו מה הוא עשה למען העיר בבילויים של כל ה30 שנה ויותר ותרם לחיי הלילה בירושלים. וצבע את ירושלים רק בדברים טובים.
    שיהיה בהצלחה הלל

  2. פליט מצאקרה

    עיני לא צרה אבל מכרז תפור לגמרי וזה בסדר כי מותר לראש עיר לרצות יועץ נאמן. אבל האמירה שיש 30,000 משפחות צעירות זהמאוד לא רציני כי רוב של 85% ממשפחות יהודיות צעירות הן חרדיות וספק אם הלל שהורדנו יחד כמה עשרות בירות וצ׳ייסרים מייצג אותם .

  3. נאוה אלון

    הלל פרקש הכי מתאים! תמיד פעל בתחום ובהחלט המומחה לנושא. בחירה מוצלחת.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר