גן ילדים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

רמת מוצא: מדוע עיריית ירושלים מעכבת תוכנית להקמת גני ילדים חדשים?

ל"כל העיר" נודע כי לאחר שמינהל החינוך בעיריית ירושלים התעכב במסירת מסמכי התוכנית להקמת גני ילדים חדשים ברמת מוצא לוועדה המחוזית, וזאת לאחר שקיבלו הארכה - הוחלט על גניזת התוכנית

פורסם בתאריך: 11.12.19 15:27

מדוע בוטלה תוכנית להקמת גני ילדים חדשים בשכונת רמת מוצא בירושלים? ל"כל העיר" נודע כי לאחר שגורמים בעיריית ירושלים התעכבו למעלה משנה במסירת מסמכי התוכנית המלאים לוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה, הוחלט בשבוע שעבר לגנוז את התוכנית באופן סופי.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מדובר בתוכנית שכוללת תוספת של גני ילדים ובניית מועדון שכונתי. לטובת המשך התכנון של הפרויקט התבקשה עיריית ירושלים, מצד הוועדה המחוזית, מסמכים שישלימו את התכנון – מדובר בהליך פרוצדורלי שמשום מה התעכב ולא קודם. ל"כל העיר" נודע כי למרות שהוועדה המחוזית פנתה לעירייה כמה פעמים במהלך השנה להשלמת התהליך, עד כה לא התקבלה תשובה מהעירייה.

במכתב ששלחה לשכת התכנון המחוזית למשל ב-16.6.19 לאגף התכנון בעיריית ירושלים ניתנה התראה על אי סיום הליכים בתוכנית להקמת גני הילדים החדשים ברמת מוצא. במכתב נטען כי עוד אז התוכנית "קיבלה אישור להגשת סטים למתן תוקף (לאחר השלמת תיקונים קלים) לפני כ-4 חודשים. מאז ועד היום לא הוגשו סטים חתומים לתוקף ולא הושלמו התיקונים. ככל ולא יוגשו סטים חתומים למתן תוקף בתוך 30 יום ממועד משלוח מכתב זה, יסתיים הטיפול בתכנית והיא תיסגר ללא התראות נוספות".

בשבוע שעבר פנה במכתב מנהל אגף משאבי חינוך בעיריית ירושלים ליו"ר הוועדה המחוזית עו"ד עמיר שקד, ובו הוא מבקש להאריך את מועד הגשת המסמכים הרלוונטיים לביצוע התכנית ב-90 יום נוספים, כאשר התאריך המבוקש הוא 1 במרץ 2020. "עיכוב הגשת המסמכים המתוקנים נובע מכך שהעירייה טרם הגיעה להסדר לביצוע התוכנית עם בעלי הזכויות הנוספים במתחם. הנחיית גורמי העירייה היא להגיע להסדר לביצוע התוכנית טרם מתן תוקף לתוכנית. הנושא מורכב משטית ומטופל על ידי הלשכה המשפטית ואגף הנכסים של העירייה". עוד מציין אלבז כי "ישנה התקדמות משמעותית בגיבוש ההסכם הסופי מול היזמים, אנו עושים כל מאמץ להגיע להסכם על כלל הגורמים בתקופת ההארכה המבוקשת בהתאם – הארכה של 90 יום נוספים ממועד הארכה הקודמת שהתקבלה".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה כי "התוכנית הינה בסמכות הוועדה המחוזית, שאמורה לשנות את ייעוד הקרקע העירונית. העירייה פועלת על מנת שיהיה ניתן לבנות במקום, ומקווה כי הוועדה המחוזית תאפשר זאת. הסוגיה נמצאת בדיאלוג מקצועי בין הצדדים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר